Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GK.7021.4.1.2021 Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym, na terenie miasta Pruszcz Gdański w 2021 roku

Mariusz Górny
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2021 09:30:00
Składania : 20-01-2021 13:00:00
Otwarcia : 20-01-2021 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zamawiający - Gmina Miejska Pruszcz Gdański zaprasza do złożenia oferty na wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym, na terenie miasta Pruszcz Gdański w 2021 roku polegających na:

·         wycięciu i wykuciu nawierzchni asfaltowej,

·         oczyszczeniu i skropieniu podłoża asfaltem,

·         wbudowaniu masy mineralno bitumicznej,

·         wywozie i utylizacji materiałów z rozbiórki.

Wszelkie niezbędne informacje i dokumenty znajdują się w załączeniu do niniejszego ogłoszenia.


Postępowanie prowadzone jest w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (58) 775 99 12  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe-1.docx docx 38.81 2021-01-12 09:30:00 Postępowanie
specyfikacje.pdf pdf 289.56 2021-01-12 09:30:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 616.62 2021-01-12 09:30:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.pdf pdf 508.46 2021-01-12 09:30:00 Postępowanie
wzór umowy1.doc doc 104 2021-01-12 09:30:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe-1.docx docx 38.81 2021-01-12 09:30:00 Przedmiot zamówienia
zapytanie ofertowe-1.docx docx 38.81 2021-01-12 09:30:00 Kryterium
wzór umowy.pdf pdf 616.62 2021-01-12 09:30:00 Kryterium

Komunikaty

2021-01-20 13:29 Mariusz Górny Informuję, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma GIZPOL Gizela Werbel.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym, na terenie miasta Pruszcz Gdański w 2021 roku Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym, na terenie miasta Pruszcz Gdański w 2021 roku

zapytanie ofertowe-1 [...].docx

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zapytanie ofertowe-1 [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

wzór umowy.pdf

(0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 17.12.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie - Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa uczestników ruchu według oceny Zamawiającego nie może być dłuższy, niż 4 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego lub elektronicznego. Przez czas reakcji rozumie się zabezpieczenie miejsca uszkodzenia nawierzchni przed ewentualnymi skutkami wynikającymi z uszkodzenia nawierzchni. Czas przystąpienia do naprawy nawierzchni w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa uczestników ruchu według oceny Zamawiającego nie może przekraczać 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego przekazanego telefonicznie lub elektronicznie. W sytuacji nie zagrażającej bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego Zamawiający planuje zlecać prace nie częściej niż raz na miesiąc. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 430