Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OR.230.2.2021.RK Usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji drukarki

Deadlines:
Published : 03-03-2021 12:33:00
Placing offers : 05-03-2021 15:00:00
Offers opening : 05-03-2021 15:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacji drukarki OKI C710 MN.N31191B o numerze seryjnym AE98028208A0 i numerze inwentarzowym PUP 011-487/1063 w zakresie naprawy czujnika tonera czarnego oraz sprawdzenia  rolek podajnika z ich czyszczeniem i konserwacją.

1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

- odbioru drukarki z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu,
ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom w godzinach 8.00-14.00 na podstawie  protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 1,

- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy drogę elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych,

- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,

- przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 2,

- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,

-  wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743

2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 5 marca 2021 r. do godz. 15.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386 75 03 ( p. Renata Kłosowska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową. 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Klauzula informacyjna RODO.docx docx 14.87 2021-03-03 12:33:00 Proceeding
Załacznik nr 1.doc doc 32.5 2021-03-03 12:33:00 Proceeding
Załacznik nr 2.doc doc 36 2021-03-03 12:33:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa naprawy Usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji drukarki OKI C710 MN.N31191B o numerze seryjnym AE98028208A0 w zakresie naprawy czujnika tonera czarnego oraz sprawdzenia rolek podajnika z ich czyszczeniem i konserwacją. 1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Odbiór drukarki - Zobowiązuję się do odbioru drukarki z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 1.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin naprawy - Zobowiązuję się do poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy drogę elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 2, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Odbiór naprawionego sprzętu - Zobowiązuję się do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego tj PUP w Radomiu ul. Księdza Łukasika 3.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 482