Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BP.042.5.6.2020.SN „Giżycko i Varena – współpraca na rzecz promowania włączenia społecznego, walki z ubóstwem i dyskryminacją” Zakup i dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych

Sylwia Nowak
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2021 12:57:00
Składania : 17-03-2021 09:00:00
Otwarcia : 17-03-2021 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl

Zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie konkurencyjności - zaproszenie do złożenia oferty cenowej. Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zdania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.

Zgodnie z art. 2 pkt. 1 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740)

I. Przedmiotem zamówienia jest:

zakup i dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych do projektu pn. „Giżycko i Varena – współpraca na rzecz promowania włączenia społecznego, walki z ubóstwem i dyskryminacją”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.


 

Lp.

Nazwa

Liczba sztuk

1.     

Roll-up z logo projektu i programu

2

2.     

Flaga UE

2

3.     

Identyfikator z logo projektu/programu

41

4.     

Długopis z logo projektu/programu

281

5.     

Notatnik A5 z logo projektu/programu

141

6.     

Zeszyt na szkolenia i warsztaty z logo projektu/programu

140

7.     

Opaska odblaskowa na rękę z logo projektu/programu

356

8.     

Koszulka sportowa na olimpiadę z logo projektu/programu

80

9.     

Spodenki sportowe na olimpiadę z logo projektu/programu

80

10.   

Czapka z daszkiem na olimpiadę z logo projektu/programu

80

11.   

Puchary na olimpiadę z logo projektu/programu

8

12.   

Miniaturowa piłka z logo projektu/programu

436

13.   

Powerbank na konferencję z logo projektu/programu

100

14.   

Torba papierowe na konferencję z logo projektu/programu

100

 

Projekt poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia podlega akceptacji Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Podręczniku „Brand book of the Interreg V-ALithuania – Poland cooperation programme”. Podręcznik dostępny jest na stronie: https://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html .

 

Wymagania dotyczące jakości i gwarancja:

Wykonawca gwarantuje, iż oferowane i dostarczony przedmiot zamówienia, jest nowy, pełnowartościowy, wolny od wad. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w dostarczonym towarze Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia, do wymiany na wolny od wad i usterek – w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.

 

II. Miejsce dostawy:

Urząd Miejski w Giżycku

Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

III. Warunki udziału w postępowaniu:

a) z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub/i kapitałowo. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków wymaga przedłożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

b) wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 2) oraz oświadczenie o braku powiązań ( stanowiący załącznik nr 3), Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.

 

IV. Zamawiający zastrzega prawo:

a) odwołania zapytania bez podania przyczyn, odstąpienie od rozstrzygnięcia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania;

c) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników;

d) możliwości przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z oferentem, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą;

e) sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, danych oraz informacji;

f) odwołania postępowania w przypadku braku ofert lub ofert przekraczających możliwości finansowe Zamawiającego;

g) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu.

 

V. Kryteria oceny i wyboru oferty:

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się najwyższą liczbą otrzymanych punktów w kryterium ceny (waga punktowa):

Kryterium ceny: oferowana cena brutto:

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena : 100 pkt

Otrzymane punkty cena = (Cena najniższa spośród złożonych ofert / Cena badanej oferty) x 100 pkt

Liczba otrzymanych punktów= Liczba otrzymanych punktów w kryterium cena.

 

VI. Termin, miejsce i forma składania ofert:

1 . Termin składania ofert upływa dnia 17.03.2021 r. do godziny 9:00.

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, a także możliwość negocjacji i uzgodnienia poszczególnych elementów oferty wybranego Wykonawcy. 

4. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VII. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym, którego wzór określa załącznik nr 2. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty dostawy przedmiotu zamówienia.

2. Ceny podane w ofercie i zaakceptowane przez Strony nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.

 

VIII. Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy z wykonawcą.

 

IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.

 

X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.03.2021 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.

 

XI. Termin związania ofertą: 30 dni.

 

XII. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:

Inspektor Biura Projektów Sylwia Nowak

 

Załączniki:

     a)    Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 

     b)    Załącznik nr 2 Formularz ofertowy

     c)    Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań

     d)    Załącznik nr 4 Regulamin obowiązujący dostawców Urzędu Miejskiego w Giżycku:

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 357.46 2021-03-08 12:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 Szczególowy opis przedmiotu zamówienia.docx docx 5248.74 2021-03-08 12:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Oświadczenie o braku powiązań.docx docx 347.48 2021-03-08 12:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 4- Regulamin.docx docx 14.25 2021-03-08 12:57:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Roll-up z logo projektu i programu - zaprojektowanie i wykonanie 2 roll-upów promocyjnych - grafika: wysokiej jakości pełnokolorowy nadruk solventowy na tkaninie banerowej, druk full color - wymiary: 100x200cm - konstrukcja: aluminium, wyposażona m.in. w maszt i dwie nóżki, które zapewniają jej stabilność - zapinane pokrowce z rączką na banery 2 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
2 Flaga UE 2 sztuki flagi Unii Europejskiej o wymiarach 150x100cm, - pas lub zszyte pasy materiału zadrukowany(e) sitodrukiem lub drukowany(e) cyfrowo, tak by flaga była dwustronna, odporna na promieniowanie UV, -wysokiej jakości dzianina flagowa minimalna gramatura min. 130 g/m2, -podwójne stębnowanie nicią obuwniczą / brzegi obszyte podwójnym szwem, wzmocniony od strony masztu, -tunel na drzewiec min 22 mm i dopasowany do wymiarów zaproponowanego drzewca - dwa drzewce i jeden dodatkowy drzewiec zapasowy: sosnowe naturalne lub okleinowane (kolor biały lub podobny do wyboru Zamawiającego), długość ok. 200 cm 2 szt. - (0)
3 Identyfikator z logo projektu/programu Identyfikator na smyczy wykonany z grubego sztywnego tworzywa (wymagania dotyczące identyfikatorów poniżej) stworzenie projektu + produkcja 41 sztuk: - taśma tekstylna (smycz) z zapięciem, w kolorze niebieskim dla 15 uczestników spotkania ustanawiającego sieć współpracy B2 (15 szt.) oraz taśma tekstylna (smycz) w kolorze granatowym dla uczestników spotkania ustanawiającego sieć współpracy LB (26 szt.), z logotypem programu Interreg, na której będzie zawieszony identyfikator; szerokość smyczy:20 mm, smycz zakończona metalowym zapięciem typu karabińczyk; - rozmiar identyfikatora: 105x148 mm (+/- 20 mm), - identyfikator powinien posiadać zapięcie typu karabińczyk. - identyfikator musi zawierać następujące informacje: *logotyp programu Interreg, *herby obu miast partnerskich projektu, *numer i nazwa projektu oraz tytuł wydarzenia (w jęz. angielskim). Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg oraz herbów obu miast partnerskich projektu, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego, Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. 41 szt. - (0)
4 Notatnik A5 z logo projektu i programu Notatnik na spotkanie ustanawiające sieć oraz konferencję: Notes A5 zamykany na gumkę, okładka z tworzywa sztucznego typu Hard SilkTouch lub równoważna, elastyczna gumka, zaczep na długopis, w środku karki 70 g (+/-10 g), papier chamois lub biały, kartki w kratkę, 128 kartek (+/-10 kartek), zaokrąglone rogi, wstążka w kolorze okładki, z tyłu rozkładana kieszonka, kolor: Wykonawca przedstawi kilka wariantów kolorystycznych do wyboru, w tym, co najmniej 2 kolory występujące w logotypie programu Interreg. Nakład: 141 szt. Wymiary 13 x 21 cm (+/-1 cm na każdym wymiarze) Materiał: tworzywo sztuczne, papier. Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego, Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. 141 szt. - (0)
5 Zeszyt na szkolenia i warsztaty z logo projektu i programu Zeszyt na szkolenia i warsztaty Kołozeszyt formatu A4 Oprawa twarda, różnokolorowe przekładki z pojemnymi kieszeniami z możliwością dowolnego przestawiania Liniatura : kratka Ilość kartek : min. 96 kartek (192 stron) Gramatura papieru : 90g/m2 Papier śnieżnobiały i idealnie gładki Perforacja ułatwiająca usuwanie kartek Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego, Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. 140 szt. - (0)
6 Długopis z logo projektu / programu - metalowy, wkład wymienny, typu zenith, - kolor tuszu niebieski lub czarny, - kolor: Wykonawca przedstawi kilka wariantów kolorystycznych do wyboru, w tym, co najmniej 2 kolory występujące w logotypie, - Nakład 281 szt. Materiał: metal, aluminium. Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego, Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. Metoda otwierania wciśnięcie, zapakowany pojedynczo, w woreczek foliowy i/lub kartonik. 281 szt. - (0)
7 Koszulka sportowa na olimpiadę z logo projektu/programu Koszulki typu T- shirt, dopasowanego kroju, typu unisex o minimalnej zawartości bawełny: 80 %. Minimalna gramatura materiału: 155 g/m, kolor w odcieniach niebieskiego lub białego (Zamawiający dokona wyboru z palety zaproponowanej przez Wykonawcę). Rozmiary koszulek: 128 cm - 20 sztuk, 134 cm - 60 cm, Rozmiar koszulek powinien być dostosowany dla dzieci w wieku przedszkolnym, w razie niedostosowania rozmiarów, Wykonawca może zaproponować inne rozmiary, natomiast Zamawiający nie jest zobligowany na nie przystać. Nakład: 80 sztuk. Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego, Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. Koszulki mają być pakowane oddzielnie, każda w osobną folię. 80 szt. - (0)
8 Spodenki sportowe na olimpiadę z logo projektu/programu juniorskie szorty, materiał: 100% poliester, kolor granatowy Rozmiary spodenek: 128 cm - 30 sztuk, 134 cm - 50 cm, Technologie pozwalające: swobodnie przepuszczać powietrze i odprowadzać wilgoć z powierzchni skóry. zapewniające szybkie wysychanie materiału, tkanina nie ograniczająca swobody ruchów i zajmująca bardzo mało miejsca w torbie. Regulacja obwodu pasa i funkcjonalne detale: Elastyczny ściągacz w pasie umożliwiający optymalne dopasowanie spodni do każdej figury. Dodatkowe boczne kieszenie wewnętrzne na drobne przedmioty. Nakład: 80 sztuk. Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego, Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. Spodenki mają być pakowane oddzielnie, każda w osobną folię. 80 szt. - (0)
9 Czapka z daszkiem na olimpiadę z logo projektu/programu Czapka z daszkiem i zapięciem na rzep, 6 paneli do regulowania obwodu czapki: czapka bejsbolówka z bawełny twill, dziurki wentylacyjne obszyte w dopasowanym kolorze, rozmiar 52/54 z możliwością regulacji, rozmiar czapki dostosowany dla dzieci w wieku przedszkolnym, w razie niedostosowania rozmiarów, Wykonawca może zaproponować inne rozmiary, natomiast Zamawiający nie jest zobligowany na nie przystać. Nakład: 80 sztuk. Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego, Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. Czapki mają być pakowane oddzielnie, każda w osobną folię. 80 szt. - (0)
10 Puchary na olimpiadę z logo projektu/programu Metalowy puchar na plastikowej lub drewnianej podstawie, w kształcenie kielicha lub innym zaproponowany przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem akceptacji Zamawiającego Wymiary minimalne: Wysokość min.: 49 cm, Średnica kielicha: min. 20 cm Kolor: złoty Materiał: metal, podstawa plastik/drewno. Nakład: 8 sztuk. Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg oraz herbów obu miast partnerskich projektu, numer i nazwa projektu oraz nazwa wydarzenia (w jęz. angielskim), w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza umieszczenie powyższego znakowania na tabliczce znamionowej, zamocowanej w sposób trwały do pucharu. Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. 8 szt. - (0)
11 Miniaturowa piłka z logo projektu/programu Piłka nożna wykonana z PCV, z możliwością uzupełniania powietrzem (w zestawie igła). Posiadająca Certyfikat Bezpieczne Dziecko, deklarację zgodności dla zabawki, czyli dokument potwierdzający bezpieczeństwo zabawki i jej zgodność z Dyrektywa zabawkowa TOYS 2009/48/WE lub inny tożsamy dokument . Wymiary minimalne: średnica 15 cm, Kolor: Wykonawca przedstawi minimum 2 warianty kolorystyczne do wyboru, Zamawiający dokona wyboru kolorystyki. Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego, Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. 436 szt. - (0)
12 Opaska odblaskowa na rękę z logo projektu/programu Samozaciskowa opaska odblaskowa, warstwa spodnia wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, w tym co najmniej 2 spośród kolorów występujących w logotypie programu Interreg. Wymiary 30 x 3 cm (+/-1 cm dla każdego z wymiarów) Materiał: tworzywo sztuczne Znakowanie: nadruk logotypów programu Interreg, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego, Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. 356 szt. - (0)
13 Powerbank na konferencję z logo projektu/programu Powerbank o minimalnych parametrach: Pojemność nominalna: 20 000 mAh Rodzaj ogniwa : Litowo-polimerowy Ładowanie urządzeń ze złączem: USB Typu-A, USB Typu-C, mini USB, micro USB Lightning Napięcie nominalne: 9 V Prąd wyjściowy: 3 A Dodatkowe informacje: Quick Charge , wskaźnik LED, możliwość ładowania laptopa, możliwość ładowania trzech urządzeń jednocześnie, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zbyt wysokim prądem, pojedynczy port USB-A może zapewnić szybkie ładowanie w standardach 5V 2.4A / 9V 2A / 12V 1.5A Dołączone akcesoria: Kabel USB Znakowanie: w 1 miejscu, nadruk logotypów programu Interreg w pełnym kolorze, zaprojektowanego przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag Zamawiającego i po jego akceptacji Wykończenie: wysoka jakość wykończenia, wysoka trwałość nadruku 100 szt. - (0)
14 Torba papierowa na konferencję z logo projektu/programu Torba z gładkiego papieru typu Kraft ze składaną papierową rączką oraz papierowym wzmocnieniem, kolor w odcieniach granatowego lub białego (Zamawiający dokona wyboru z palety zaproponowanej przez Wykonawcę). Układ pionowy. Nakład: 100 szt. Wymiary 18 x 22,5 x 8 cm (+/-5 cm dla każdego wymiaru) Materiał: papier Kraft Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. Znakowanie w 2 miejscach - obu stron torby: nadruk logotypów programu Interreg oraz herbów obu miast partnerskich projektu, w pełnym kolorze, zaprojektowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem uwag przedstawionych przez Zamawiającego. Wykończenie: wysoka jakość wykonania, trwałość nadruku. 100 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, przy czym podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez strony umowy protokół odbioru wykonanego przedmiotu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1108