Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-03-2021 12:13:00 |
Składania : | 15-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Kod CPV: 71240000-2 usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania.
1. Zakres opracowania
dokumentacji obejmuje:
-
projekt budowlany – 3 egz.,
-
przedmiar robót – 3 egz. (oddzielnie dla dachu i elewacji),
-
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych – 3 egz.,
-
kosztorys inwestorski – 2 egz. (oddzielnie dla dachu i elewacji),
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania
jednej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 12 miesięcy od dnia
opracowania.
2. Komplet ww.
dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu w postaci elektronicznej na
nośniku CD w wersji oryginalnej utworzonej przez poszczególne programy
projektowe oraz kosztorysowe w tym *.ath jak również przekonwertowane do
formatu *.pdf.
3. Budynek
administracyjny „D” jest obiektem parterowym, jednokondygnacyjnym,
niepodpiwniczonym o powierzchni użytkowej 694 m2 i kubaturze 3192 m3.
Budynek murowany, ocieplony, wolnostojący zabudowany w kształcie prostokąta
o wymiarach 51 m x 16 m, o układzie korytarzowym podłużnym z pokojami po obu
stronach. Dach jest pokryty papą termozgrzewalną.
Przewidywany zakres
wykonania prac budowlanych:
-
pokrycie papą termozgrzewalną,
-
wymiana kominków wentylacyjnych,
-
wymiana mocowań pod klimatyzatory,
-
wymiana rynien i rur spustowych oraz wykonanie
obróbek blacharskich,
-
wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz z
zwodami pionowymi
-
wykonanie dylatacji dachu,
-
wymiana parapetów,
-
wymiana daszków,
-
naprawa ubytków elewacji,
-
malowanie elewacji,
-
wymiana cokołu wokół budynku,
-
wymiana płytek schodów zewnętrznych.
Uwaga:
Zamawiający proponuje wizję lokalną miejsca remontu
dachu oraz elewacji budynku administracyjnego „D”, którą wyznacza na dzień 11
marca 2021 r. o godzinie 10.00. Zamawiający w
uzasadnionych przypadkach dopuszcza wizję lokalna w innym terminie.
Osobami
upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami
są: podkom. Ryszard Białas ekspert Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516464 lub
tel. 693-410-012, asp. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516432
lub tel. 693-410-002 oraz Pani Iwona Stępień starszy inspektor Wydziału
Zaopatrzenia
tel. 478516365 lub tel. 500-327-890 w dni robocze w godzinach 8:00-15:00.
Ewentualne pytania co do treści zamówienia prosimy składać za pomocą platformy zakupowej.
Termin
opracowania realizacji zadania wyznacza się na 30 dni od dnia podpisania umowy.
UWAGA 2: Zamawiający informuje, że postępowanie wystawiane jest w celu oszacowania zamówienia i nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
UWAGA 3: Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Komunikaty