Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania „wymiana instalacji odgromowej na wybranych budynkach Szkoły Policji w Katowicach

Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2021 12:21:00
Składania : 22-03-2021 10:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Kod CPV: 71240000-2 usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania. 

1.      Zakres opracowania dokumentacji obejmuje:

-        projekt budowlany – 3 egz.,

-        przedmiar robót – 3 egz. (oddzielnie dla każdego budynku),

-        specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.,

-        kosztorys inwestorski – 2 egz. (oddzielnie dla każdego budynku),

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania jednej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 12 miesięcy od dnia opracowania.

2.      Komplet ww. dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu w postaci elektronicznej na nośniku CD w wersji oryginalnej utworzonej przez poszczególne programy projektowe oraz kosztorysowe w tym *.ath jak również przekonwertowane do formatu *.pdf.

3.      Zakres przewidywanego remontu obejmować będzie w szczególności wymianę instalacji odgromowej na budynkach „A”, „C”, „F”, „G”, „L”, „M”, „U”, „W” tj. demontaż istniejącej instalacji odgromowej, montaż zwodów poziomych i pionowych, złączy kontrolnych z połączeniem drut – płaskownik.

4.      Charakterystyka budynków:

-        budynek „A”, prostokątny, wymiary [m]: 16 x 12 i wysokość 6, pokryty papą, istniejąca ilość zwodów pionowych – 4 szt.;

-        budynek „C”, w kształcie litery L, wymiary [m]: 62x16 i 49x16 i wysokość 5, pokryty papą, istniejąca ilość zwodów pionowych – 16 szt.;

-        budynek „F”, prostokątny, wymiary [m]:  51x16 i wysokość 5, pokryty papą, istniejąca ilość zwodów pionowych – 7 szt.;

-        budynek „G”, prostokątny, wymiary [m]:  51x16 i wysokość 5, pokryty papą, istniejąca ilość zwodów pionowych – 7 szt.;

-        budynek „L”, prostokątny, wymiary [m]:  55x13 i wysokość 5, pokryty membraną, istniejąca ilość zwodów pionowych – 10 szt.;

-        budynek „M”, prostokątny, wymiary [m]: 55x13 i wysokość 5, pokryty membraną, istniejąca ilość zwodów pionowych – 10 szt.;

-        budynek „U”, w kształcie połączonych trzech prostokątów, wymiary [m]: 25x15 i 25x24 i 6x12 i wysokość 10, pokryty membraną, istniejąca ilość zwodów pionowych – 9 szt.;

-        budynek „W”, prostokątny, wymiary [m]:  22x16 i wysokość 16, pokryty papą, istniejąca ilość zwodów pionowych – 4 szt..

Na budynkach: „G”, „L”, „M” i „U” usytuowana jest instalacja fotowoltaiczna, natomiast wszystkich wskazanych budynkach znajdują się urządzenia oraz instalacje wentylacyjne. Wokół budynku „G” należy zaprojektować uziom powierzchniowy w wykopie - otok.

5.      Zwody pionowe należy zaprojektować podtynkowo z odtworzeniem elewacji oraz cokołu.

6.      Istniejąca instalacja odgromowa wymaga wymiany z uwagi na zużycie elementów oraz dostosowanie do istniejących przepisów prawa. Aktualnie wykonywane pomiary instalacji odgromowej spełniają wymagane parametry.

7.      Wykonawca dokonując oceny zużycia danego materiału instalacji odgromowej podejmie decyzję o konieczności jego wymiany.

8.      Zamawiający nie  dysponuje dokumentacją techniczną w wersji elektronicznej.

9.      Zamawiający umożliwi wgląd do posiadanej dokumentacji projektowej budynków po wyborze Wykonawcy. Zakres realizacji zadania jest terenem zamkniętym i nie jest objęty planem zagospodarowanie terenu.

Dokumentacja winna zawierać opracowanie przedmiarów i kosztorysów oddzielnie dla każdego budynku.

 

Uwaga:

Zamawiający proponuje wizję lokalną miejsca remontu, którą wyznacza na dzień 11 marca 2021 r. o godzinie 11.00. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza wizję lokalna w innym terminie.

Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami
są: podkom. Ryszard Białas ekspert Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516464 lub
tel. 693-410-012, asp. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516432 lub tel. 693-410-002 oraz Pani Iwona Stępień starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia
tel. 478516365 lub tel. 500-327-890 w dni robocze w godzinach 8:00-15:00.

Ewentualne pytania co do treści zamówienia prosimy składać za pomocą platformy zakupowej. 

Termin opracowania realizacji zadania wyznacza się na 30 dni od dnia podpisania umowy.


UWAGA 2: Zamawiający informuje, że postępowanie wystawiane jest w celu oszacowania zamówienia i nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy


UWAGA 3: Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - wzór umowy.pdf pdf 498.54 2021-03-16 12:18:53 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Odpowiedź na pytanie (16 marca 2021 r.).pdf pdf 213.25 2021-03-16 12:18:57 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Odpowiedź na pytanie (16 marca 2021 r.).pdf pdf 213.25 2021-03-16 12:24:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-16 12:24 Marcin Knopik Zamawiający informuję, iż w załączeniu do postępowania zamieszczono odpowiedź na pytanie Wykonawcy złożone w dnu 13 marca 2021 r. Jednocześnie Zamawiający zmienił treść par. 5 ust.1 pkt 2 wzoru umowy. Aktualna treść umowy została załączona do postępowania (Załącznik nr 1).

Załącznik nr 2 - Odp [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania „wymiana instalacji odgromowej na wybranych budynkach Szkoły Policji w Katowicach 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 738