Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WM.6812.6.2021.JJ ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ na wykonanie usług w zakresie sporządzenia operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości wg stanu przed oraz po ich podziale, stosownie do art. 98a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami

Joanna Jurga
Gmina Miejska Giżycko Department: Urząd Miejski w Giżycku
Deadlines:
Published : 12-03-2021 13:29:00
Placing offers : 24-03-2021 12:00:00
Offers opening : 24-03-2021 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

WM.6812.6.2021.JJ                                                                                                                                         Giżycko, 12 marca 2021 r.

ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Giżycku

ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

tel.: 87 7324 113; fax.: 87 428 52 41

e-mail: urzad@gizycko.pl

www.gizycko.pl

Osoba do kontaktu: Joanna Jurga – Wydział Mienia, tel.: 798-613-151,

e-mail: joanna.jurga@gizycko.pl

 

 

 

ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY
I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm,), ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.).

 

Niniejsze Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.

 

Celem Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

 

 

Przedmiot rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy

1. Przedmiotem Rozeznania jest ustalenie wartości wykonania usług w zakresie sporządzenia operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w pkt. 2 wg stanu przed oraz po ich podziale, stosownie do art. 98a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, z opcją zawarcia umowy z oferentem, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. Określenie w formie operatu szacunkowego wzrostu wartości nieruchomości, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinno nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz aktualną wiedzą i standardami zawodowymi. Sporządzony operat szacunkowy będzie wykorzystany jako dowód w postępowaniu administracyjnym prowadzonym na podstawie ww. przepisu.

2. Przedmiot zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do Rozeznania. 

3.  Każdy z zakresów podanych w Załączniku nr 1 do Rozeznania będzie oceniany oddzielnie. 

4. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty dotyczącej całości przedmiotu zamówienia bądź tylko jego części – wybranych przez Wykonawcę zakresów określonych w Załączniku nr 1.

5. Okres trwania umowy zostanie ustalony w zależy od ilości zakresów powierzonych do sporządzenia Wykonawcy i może zostać podzielony na etapy. W przypadku sporządzenia operatów szacunkowych dla łącznie:

· Od 1 do 2 zakresów – okres trwania umowy wynosi 30 dni,

· Od 3 do 5 zakresów – okres trwania umowy wynosi 45 dni,

· Od 6 do 9 zakresów – okres trwania umowy wynosi 60 dni, przy czym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu operaty szacunkowe w dwóch etapach o liczbie operatów szacunkowych stanowiących połowę przedmiotu zamówienia (połowę liczby zakresów) w terminach: etap I do 45 dni oraz etap II do 60 dni,

· Powyżej 10 zakresów – okres trwania umowy wynosi 70 dni, przy czym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu operaty szacunkowe w trzech etapach o liczbie operatów stanowiącej 1/3 przedmiotu zamówienia  (jedną trzecią liczby zakresów) w terminach: etap I do 45 dni, etap II do 60 dni oraz etap III do 70 dni.

6. Uszczegółowiony zakres prac:

· wykonanie operatów szacunkowych ze wskazaniem wartości rynkowej nieruchomości wg stanu przed oraz po podziale nieruchomości,

· przedmiotem wyceny w ramach jednego operatu może być więcej niż jedna działka ewidencyjna (stosownie do danych zawartych w Załączniku Nr 1), jeśli ich podział zatwierdzony został jedną decyzją, w ramach jednego postępowania na wniosek właściciela nieruchomości.

· operaty szacunkowe winny zawierać zarówno część opisową jak i graficzną; dokumentacja fotograficzna nieruchomości winna być zamieszczona w operacie szacunkowym bądź dołączona na nośniku informacji w postaci płyty CD w formacie JPG, stanowiącym załącznik do operatu szacunkowego wyceny nieruchomości; dokumentacja winna obrazować stan faktyczny nieruchomości wg stanu na dzień dokonania jej oględzin.

7. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania usługi, które będą w jego posiadaniu.

8. Usługa wykonania wyceny nieruchomości powinna być wykonana w całości w terminie określonym zgodnie z pkt. 5 niniejszego Rozeznania od dnia jej zlecenia przy pomocy środków komunikacji elektronicznej lub pisemnego powiadomienia.

9. Opóźnienie w wykonaniu poszczególnych usług powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia.

10. Istotne dla stron postanowienia zostaną wprowadzone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do niniejszego Rozeznania.

11. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

12. Zamawiający zastrzega prawo do:

· swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów rozeznania rynku lub uznania, że rozeznanie nie dało rezultatu,

· żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie rozeznania rynku

· zamknięcia rozeznania rynku bez dokonywania wyboru oferty,

· wyłącznej interpretacji zapisów niniejszego rozeznania rynku.  

 

Przygotowanie oferty

 

1. Niniejsze rozeznanie rynku prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).

2. Formularz Ofertowy w wersji edytowalnej Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. Oferta musi zawierać wypełnione następujące dokumenty, stanowiące załączniki do rozeznania rynku opublikowanego za pośrednictwem Platformy Zakupowej:

·   Regulamin (załącznik nr 2),

·   Formularz ofertowy (załącznik nr 3),

·   Oświadczenie RODO (załącznik nr 4),

·   Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 5)

4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.

5. Dopuszcza się powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.

6. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu. 

7. Termin składania ofert upływa 24 marca 2021r. o godz. 12:00.

8. Cena podana w ofercie powinna być ceną brutto oraz zawierać wszelkie koszty związane ze sporządzeniem opracowań, ekspertyz i operatu szacunkowego. Zamawiający nie odpowiada za błędy w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy wykonywaniu usług.

9. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz parafowane lub podpisane przez Wykonawcę bądź osobę (osoby) uprawnioną do występowania w jego imieniu.

10. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

11. Kryterium wyboru – 100 % cena.

12. Nie dopuszcza się ofert wariantowych.

13. Zapisy umowne mogą ulec modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub stanowiącym uszczegółowienie stosunku prawnego, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.

 

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 798-613-151,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zalacznik nr 1 - wykaz.docx docx 14.72 2021-03-12 13:29:00 Proceeding
Zalacznik nr 2- Regulamin.docx docx 14.15 2021-03-12 13:29:00 Proceeding
zalacznik nr 3 - formularz ofertowy.docx docx 19.15 2021-03-12 13:29:00 Proceeding
zalacznik nr 4- oœwiadczenie RODO.docx docx 19.8 2021-03-12 13:29:00 Proceeding
zalacznik nr 5 - oswiadczenia.docx docx 18.2 2021-03-12 13:29:00 Proceeding
zalacznik nr 6 - wzor umowy.docx docx 21.58 2021-03-12 13:29:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakres nr 1 Giżycko ul. Suwalska, obręb 02, podział dz. 992/8 na dz. 992/22, 992/23 1 pc. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
2 Zakres nr 2 Giżycko, ul. Białostocka, obręb 02, podział dz. 1319 na dz. 1319/1, 1319/2 1 pc. - (0)
3 Zakres nr 3 Giżycko, Aleja Wojska Polskiego, obręb 03, podział dz. 16/5 na dz. 16/9, 16/10, 16/11, 3-16/12 1 pc. - (0)
4 Zakres nr 4 Giżycko, ul. Batorego, obręb 02, podział dz. 97/8 na dz. 97/40, 2-97/41 1 pc. - (0)
5 Zakres nr 5 Giżycko, ul. Moniuszki, obręb 01, podział dz. 615 na dz. 615/1, 615/2, 615/3 1 pc. - (0)
6 Zakres nr 6 Giżycko, ul. Jeziorna, obręb 01, podział dz. 330/5 na dz. 330/6, 330/7 1 pc. - (0)
7 Zakres nr 7 Giżycko, Plac Targowy, obręb 02, podział dz. 538/2 na dz. 538/4, 538/5 1 pc. - (0)
8 Zakres nr 8 Giżycko, ul. Białostocka, obręb 01, podział dz. 337/5 na dz. 337/12, 337/13, 337/14 1 pc. - (0)
9 Zakres nr 9 Giżycko, Aleja 1 Maja, obręb 02, podział dz. 100/1 na dz. 100/3, 100/4 1 pc. - (0)
10 Zakres nr 10 Giżycko, ul. Obwodowa, obręb 02, podział dz. 1364 na dz. 1364/1, 1364/2 1 pc. - (0)
11 Zakres nr 11 Giżycko, ul. Królowej Jadwigi i Aleja 1 Maja, obręb 02, podział dz. 201/10, 201/15, 202/29 na dz. 201/19, 201/20, 201/21, 201/22, 201/17, 201/18, 202/33, 202/34 1 pc. - (0)
12 Zakres nr 12 Giżycko, ul. Białostocka, obręb 02, podział dz. 1013/3 na dz. 1013/7, 1013/8 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 537