Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-03-2021 14:24:00 |
Składania : | 19-03-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Szanowni Państwo,
ZAPYTANIE
OFERTOWE NA DOSTAWĘ RĘKAWICZEK NITRYLOWYCH BEZPUDROWYCH
W imieniu Urzędu Marszałkowskiego
Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu
przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę rękawiczek
nitrylowych bezpudrowych
zgodnie
z poniższą specyfikacją:
SPECYFIKACJA:
·
materiał:
nitryl
·
bezpudrowe
·
rozciągliwe
·
wytrzymałe
·
opakowanie
100 sztuk
·
deklaracja
zgodności CE
·
długość
min. (mediana) 240 mm
·
teksturowane
na palcach
·
grubość
pojedynczej ścianki, minimalne wartości : mankiet rolowany min. 0,05 mm, dłoń
min. 0,06 mm i palec min. 0.10 mm
·
kształt
uniwersalny
·
klasa
I wyrobów medycznych zgodnie z Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC
·
zgodność
z normami EN 455 – 1 – 2 – 3 – 4, EN 374 - 3 ,
EN 420
·
środek ochrony indywidualnej – kategoria III
·
posiadające
badania na przenikanie cytostatyków zgodnie z ASTM D 6978
·
AQL
1,0
·
rozmiary
S, M, L, XL (poszczególne rozmiary ustalane indywidualnie z Zamawiającym)
Planowany jest zakup łącznie 1094 opakowań rękawiczek
nitrylowych bezpudrowych (op. a 100), które należy dostarczyć do
następujących jednostek na terenie województwa opolskiego:
L.p. |
Nazwa jednostki |
|
Ilość rękawiczek nitrylowych bezpudrowych (op. a 100) |
|
Województwo Opolskie dla: |
Hospicjum
REH-MED SC Rehabilitacja i Specjalistyka ul. Lubliniecka 7, 47-120 Zawadzkie |
2 |
Centrum
Opieki Paliatywnej „Betania” Plac
Kościelny 2, 45-555 Opole |
150 |
||
Hospicjum
Domowe Błachut i Spółka Ul.
Kardynała Wyszyńskiego 23/14/i 24, 49-300 Brzeg |
22 |
||
Caritas
Diecezji Opolskiej- hospicjum stacjonarne ul.
Szpitalna 5A, 45-010 Opole |
620 |
||
Fundacja
Domowe Hospicjum dla Dzieci w Opolu Ul.
Armii Krajowej 11-13 A, 45-071 Opole |
300 |
||
ŁĄCZNIE: |
1094 |
Dopuszczalne jest składanie ofert
częściowych na mniejszą ilość rękawiczek nitrylowych bezpudrowych,
w takim przypadku zamawiający może podpisać umowy lub zlecić dostawy
więcej niż jednemu oferentowi.
Osoby do kontaktu oraz adres jednostki
podane zostały w tabeli poniżej.
TABELA –
adresy i osoby do kontaktu
L.p. |
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do kontaktu (e-mail, telefon) |
1 |
Województwo Opolskie |
Województwo Opolskie, ul. Piastowska
14, 45-082 Opole, NIP: 754 307 75 65 z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski
Województwa Opolskiego” |
Katarzyna Ślęzak-Nowacka tel. 77 4482 173 |
Warunki
zamawiającego:
1) zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną
transakcji w
części mu odpowiadającej,
2) niniejsze
zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
3) zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego
oferty, zlecenie lub
umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki
stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,
4) koszt
transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
5) w
przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi
przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co
skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego.
W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne
roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,
6) termin
dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie
10 dni od daty zlecenia/zawarcia
umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w
ofercie,
7) termin
płatności wynosi do 31 dni roboczych po
dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,
8) zamawiający
zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu, na
podstawie której dokonany zostanie wybór dostawcy. Koszt dostarczenie próbki
pozostaje po stronie oferenta,
9) zastrzega
się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego
produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.
10) do oferty
należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535 lub 77/ 44 82 173,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty