Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ MASEK FFP3

Katarzyna Ślęzak-Nowacka
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Oddział: DZD
Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2021 14:33:00
Składania : 19-03-2021 15:00:00
Otwarcia : 19-03-2021 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę masek ffp3 zgodnie z poniższą specyfikacją:

MASKI FFP3

Parametry techniczne masek ochronnych z zaworem klasy ffp3 opracowany przez Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy  Instytut Badawczy Zakład Ochron Osobistych

·         Półmaska (typu FFP3)  aktywno-pasywna

·         o filtracji cząstek stałych na poziomie 99,4%

·         czysta mikrobiologicznie

·         pakowana jednostkowo, zbiorczo w opakowaniach po 15 sztuk

·         posiadająca znak CE zgodnie z europejską dyrektywą dla środków ochrony indywidualnej

·         posiada certyfikat badania typu UE na zgodność z normą EN149:2001+A1:2009 Środek Ochrony Indywidualne

·         chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami,

·         powinien zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE)  2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie:

1)         oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,

3)         zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj.

Klasa ochrony półmaski filtrującej wg poszczególnych norm

EN 149:2001+A1:2009 (UE)

NIOSH-42 CFR 84 (USA)

GB2626-2006 (Chiny)

AS/NZ 1716:2012 (Australia)

JMHLW – 2000 (Japonia)

NOM-116-2009 (Meksyk)

ABNT/NBR 13698:2011

(Brazylia)

KMOEL-2017-64

(Korea)

FFP3

N99,

R99,   

P99,

N100,

R100,     

P100

KN99

KP99

P3

DS 3

RS 3

RL 3

DL 3

N99,

R99,   

P99,

N100,

R100,     

P100

PFF3

-

 

Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych.

Podstawowe elementy półmaski filtrującej:

•          zacisk nosowy   lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski,

•          zawór wydechowy (obligatoryjnie)

•          taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego,

•          mocowana na gumki z klipsem do ich połączenia, w celu zapewnienia ścisłego przylegania do twarzy oraz eliminacji ucisku uszu

Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta).

 

Planowany jest zakup łącznie 1154 sztuk masek FFP3, które należy dostarczyć do następujących jednostek na terenie województwa opolskiego:

L.p.

Nazwa jednostki

 

 

Ilość masek FFP3

 

Województwo Opolskie dla:

Hospicjum REH-MED SC Rehabilitacja i Specjalistyka ul. Lubliniecka 7, 47-120 Zawadzkie

4

Centrum Opieki Paliatywnej „Betania”

Plac Kościelny 2, 45-555 Opole

200

Hospicjum Domowe Błachut i Spółka

Ul. Kardynała Wyszyńskiego 23/14/i 24, 49-300 Brzeg

50

Caritas Diecezji Opolskiej- hospicjum stacjonarne

ul. Szpitalna 5A, 45-010 Opole

900

ŁĄCZNIE:

1154

 

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na mniejszą ilość masek FFP3, w takim przypadku zamawiający może podpisać umowy lub zlecić dostawy więcej niż jednemu oferentowi.

Osoby do kontaktu oraz adres jednostki podane zostały w tabeli poniżej.

 

 

TABELA – adresy i osoby do kontaktu

L.p.

Nazwa jednostki

Dane do faktury

Osoba do kontaktu (e-mail, telefon)

1

Województwo Opolskie

Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole,

NIP: 754 307 75 65

z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego”

Katarzyna Ślęzak-Nowacka

k.slezak-nowacka@opolskie.pl

tel. 77 4482 173

 

Warunki zamawiającego:

1)      zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną transakcji w części mu odpowiadającej,

2)      niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,

3)      zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub  umowę  w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie  zobowiązanie do zakupu,

4)       koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,

5)      w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym  powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,

6)      termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 10 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie,

7)      termin płatności wynosi do 31 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,

8)      zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu, na podstawie której dokonany zostanie wybór dostawcy. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,

9)      zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.

10)   do oferty należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności.

 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Maska ffp3 Zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w treści ogłoszenia. Planowany jest zakup 1154 sztuk. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 31 dni roboczych od dostarczenia zamówienia oraz prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie do 10 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Proszę o podanie terminu dostawy w dniach kalendarzowych (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ilość oferowanych masek ffp3 - Proszę o podanie ilości oferowanych masek (w sztukach) (0)
6 Załączniki 20% Proszę załączyć deklarację zgodności, certyfikat, kartę produktu, instrukcję zakładania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 736