Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-03-2021 14:54:00 |
Składania : | 22-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 22-03-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamówienie realizowane w ramach
projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach
poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa
Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii
COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę fartuchów barierowych zgodnie z
poniższą specyfikacją:
SPECYFIKACJA:
Parametry techniczne zgodne z zaleceniami MZ dotyczącymi produktów wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19:
·
fartuch wiązany z tyłu na troki z dodatkowym
górnym zapięciem na przylepiec
·
rękawy z elastyczną silikonową taśmą
zabezpieczającą,
·
wykonany z materiału minimum 1 klasy palności,
·
wykonany z barierowej włókniny
polipropylenowej SMS, bez zawartości lateksu, polietylenu i celulozy do
procedur wysokiego ryzyka,
·
szwy, połączenia trwałe i rozdzielne płaskie,
·
rozmiar L i XL – kolor żółty lub niebieski,
·
pakowany
w indywidualne opakowanie
Planowany jest zakup łącznie 1300 sztuk
fartuchów barierowych, które należy dostarczyć do następujących
jednostek na terenie województwa opolskiego:
L.p. |
Nazwa jednostki |
|
Ilość fartuchów barierowych |
1 |
Województwo Opolskie dla: |
Stowarzyszenie
AUXILIUM „Hospicjum Św. Arnolda Janssena w Nysie” ul.
Sienkiewicza 7B, 48-304 Nysa
|
350 |
Hospicjum
REH-MED SC Rehabilitacja i Specjalistyka ul. Lubliniecka 7, 47-120 Zawadzkie |
10 |
||
Centrum
Opieki Paliatywnej „Betania” Plac
Kościelny 2, 45-555 Opole |
30 |
||
Hospicjum
Domowe Błachut i Spółka Ul.
Kardynała Wyszyńskiego 23/14/i 24, 49-300 Brzeg |
10 |
||
Caritas
Diecezji Opolskiej- hospicjum stacjonarne i domowe ul.
Szpitalna 5A, 45-010 Opole |
900 |
||
ŁĄCZNIE: |
1300 |
Dopuszczalne jest składanie ofert
częściowych na mniejszą ilość fartuchów barierowych,
w takim przypadku zamawiający może podpisać umowy lub zlecić dostawy
więcej niż jednemu oferentowi.
Osoby do kontaktu oraz adres jednostki
podane zostały w tabeli poniżej.
TABELA –
adresy i osoby do kontaktu
L.p. |
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do kontaktu (e-mail, telefon) |
1 |
Województwo Opolskie |
Województwo Opolskie, ul. Piastowska
14, 45-082 Opole, NIP: 754 307 75 65 z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski
Województwa Opolskiego” |
Katarzyna Ślęzak-Nowacka tel. 77 4482 173 |
Warunki
zamawiającego:
1) zapytanie
ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych
w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną transakcji w
części mu odpowiadającej,
2) niniejsze
zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
3) zamawiający,
wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy
złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub
umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki
stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,
4) koszt
transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
5) w
przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi
przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co
skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego.
W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne
roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,
6) termin
dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie
10 dni od daty zlecenia/zawarcia
umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w
ofercie,
7) termin
płatności wynosi do 31 dni roboczych po
dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,
8) zamawiający
zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu, na
podstawie której dokonany zostanie wybór dostawcy. Koszt dostarczenie próbki
pozostaje po stronie oferenta,
9) zastrzega
się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego
produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.
10) do oferty
należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację
zgodności.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty