Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-03-2021 10:49:00 |
Składania : | 31-03-2021 15:15:00 |
Otwarcia : | 31-03-2021 15:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wytyczne dotyczące zamówienia pod
nazwą: „Odnowienie powierzchni leśnych lasów należących
do Gminy Żnin zniszczonych w wyniku nawałnicy w sierpniu 2017 r.”
1.
Zamawiającym jest:
Gmina Żnin,
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
NIP: 562 179 09 69
REGON: 092351222
2.
Opis zamówienia
Zamówienie dotyczy wykonania odnowienia
powierzchni leśnych zgodnie z poniższą tabelą z podziałem na zadania (1-5).
Obręb |
Pododdział
leśny |
Powierzchnia |
|
1 |
Dochanowo |
3c |
1,15 ha |
2 |
Słabomierz |
7a |
1,15 ha |
3 |
Kierzkowo |
4a (dz. 92/8) |
0,23 ha |
4 |
Kierzkowo |
4a (dz. 92/9) |
0,81 ha |
5 |
Wójcin |
9a |
0,25 ha |
Suma |
3,59 ha |
Zamówienie dotyczy odnowienia sztucznego
powierzchni leśnych wskazanych powyżej
zgodnie z „Zasadami Hodowli Lasu” stosowanymi przez PGL Lasy Państwowe
Zamówienie stanowi przede wszystkim:
1)
Przygotowanie powierzchni leśnych do odnowienia
w tym: Usunięcie pozostałości pozrębowych
ze wskazanych powierzchni, w tym: usuniecie kolidujących pniaków drzew a także
odrośli gatunku czeremcha amerykańska głównie z terenu powierzchni pododdziału
7a obrębu Słabomierz. Przygotowanie gleby poprzez dokonanie orki, spulchnienia,
uformowania bruzd.
2)
Wprowadzenie roślinności drzewiastej tj.
1. Dochanowo
pododdział 3c – (Siedlisko BMŚW) So 80% - Db Brz i inne – 20 %
2. Słabomierz
7a – (Siedlisko LMŚW)- So 50 % - Bk-30 % Db i inne – 20 %
3. Kierzkowo
4a – (Siedlisko BMŚW) - So 80% - Db, Brz i inne – 20
%
4. Wójcin
9a - (Siedlisko BMŚW) – utworzenie
podsadzenia Db lub Bk- 200 szt. Wysadzenie sadzonek w tak zwany „dołek”.
Preferowany
materiał roślinny – So (2/0), Brz (2/0),
Db (3/0), Bk (1/1)
Wykonawca
udziela gwarancji na wykonane zadanie w okresie jednego roku od odbioru prac.
Gwarancja obejmuje usunięcie oraz zastąpienie sadzonek, które nie zachowały
żywotności prze okres jednego roku.
3. Termin
realizacji zamówienia – 23.04.2021 r.
4. Dokumenty
i oświadczenia jakie muszą złożyć Wykonawcy
a) Oświadczenie
o prowadzeniu Zakładu Usług Leśnych przez min. 2 lata
b) Oświadczenie
o wykonaniu minimum 2 usług polegających
na odnowieniu gruntów leśnych, o łącznej powierzchni min 2 ha.
c)
Formularz
ofertowy zgodny ze wzorem (załącznik nr 1)
5. Warunki
udziału w postępowaniu:
a)
Prowadzenie Zakładu Usług Leśnych przez min. 2
lata
b)
Wykonanie minimum 2 usług polegających na
odnowieniu powierzchni leśnych o łącznej powierzchni min 2 ha.
c)
Posiadanie odpowiedniego sprzętu służącego do
wykonani niniejszego zamówienia tj min:
·
Ciągnik leśny lub rolniczy – min. 1 sztuka
·
Pług leśny – min. 1 sztuka
·
Sadzarka leśna –min. 1 sztuka, lub kostur min 3 sztuki.
6.
Wymogi dotyczące sposobu sporządzenia
oferty:
Oferta powinna
uwzględniać wyszczególnienie 5 zadań (pododdziałów leśnych wskazanych w tabeli
w pkt 2- opisie zamówienia), podanie ceny brutto i netto dla każdego ze wskazanych
zadań oraz cenę brutto i netto za całość zamówienia. Odnowienie Każdego
pododdziału wyszczególnionego w tabeli w pkt. 2. stanowi osobną część
zamówienia.
7. Miejsce
i termin składania ofert
Oferty należy
złożyć przez platformę zakupową OpenNexus, lub w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie w Biurze Burmistrza Żnina, lub drogą pocztową (liczy się data wpływu do Urzędu miejskiego w Żninie) w terminie od 17.03.2021 r. od godziny 15.30 do 31.03. 2021 r. do godziny 15.15. Oferta powinna być zgodna
z załącznikiem nr 1 stanowiącym formularz ofertowy.
8.
Opis sposobu komunikacji Zamawiającego z
Wykonawcami, zwłaszcza w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego,
możliwości jego modyfikacji.
Wszelkie zapytania dotyczące niniejszego zamówienia należy kierować drogą
elektroniczna na adres p.kowalczyk@gminaznin.pl
9.
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.03.2021 r. o godzinie 15.15.
10.
Kryteria oceny ofert z podaniem ich
znaczenia,
Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza
cenowo. Cena - 100 %.
11.
Zapis o możliwości unieważnienia
postępowania.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia całości lub części zamówienia oraz zmiany
niniejszego zamówienia lub jego części bez podania przyczyny.
Jednocześnie informuję o możliwości dokonania
wizji lokalnej na wskazanych powierzchniach po wcześniejszym uzgodnieniu
terminu z pracownikiem Urzędu Miejskiego w Żninie.
12. Warunki
płatności:
Podstawą wystawienia faktury będzie
wykonanie zlecenia bez wad w określonym terminie. Forma płatności: przelew na
konto bankowe Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury.
Komunikaty