Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OS.ZPP.9.2021 „Odnowienie powierzchni leśnych lasów należących do Gminy Żnin zniszczonych w wyniku nawałnicy w sierpniu 2017 r.”

Piotr Kowalczyk
Urząd Miejski w Żninie
Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2021 10:49:00
Składania : 31-03-2021 15:15:00
Otwarcia : 31-03-2021 15:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Wytyczne dotyczące zamówienia pod nazwą: „Odnowienie powierzchni leśnych lasów należących do Gminy Żnin zniszczonych w wyniku nawałnicy w sierpniu 2017 r.”

 

1.       Zamawiającym jest:

 

Gmina Żnin,

ul. 700-lecia 39

88-400 Żnin

NIP: 562 179 09 69

REGON: 092351222

 

 

2.       Opis zamówienia

 

Zamówienie dotyczy wykonania odnowienia powierzchni leśnych zgodnie z poniższą tabelą z podziałem na zadania (1-5).

 

 

Zadanie

Obręb

Pododdział leśny

Powierzchnia

1

Dochanowo

3c

1,15 ha

2

Słabomierz

7a

1,15 ha

3

Kierzkowo

4a  (dz. 92/8)

0,23 ha

4

Kierzkowo

4a  (dz. 92/9)

0,81 ha

5

Wójcin

9a

0,25 ha

Suma

3,59 ha

 

Zamówienie dotyczy odnowienia sztucznego powierzchni leśnych wskazanych powyżej  zgodnie z „Zasadami Hodowli Lasu” stosowanymi przez PGL Lasy Państwowe

 

Zamówienie stanowi przede wszystkim:

 

1)      Przygotowanie powierzchni leśnych do odnowienia w tym: Usunięcie pozostałości pozrębowych
ze wskazanych powierzchni, w tym: usuniecie kolidujących pniaków drzew a także odrośli gatunku czeremcha amerykańska głównie z terenu powierzchni pododdziału 7a obrębu Słabomierz. Przygotowanie gleby poprzez dokonanie orki, spulchnienia, uformowania bruzd.

 

2)      Wprowadzenie roślinności drzewiastej tj.

 

1.       Dochanowo pododdział 3c – (Siedlisko BMŚW) So 80% - Db Brz i inne – 20 %

 

2.       Słabomierz 7a – (Siedlisko LMŚW)- So 50 % - Bk-30 % Db i inne – 20 %

 

3.       Kierzkowo 4a – (Siedlisko BMŚW) - So 80% - Db, Brz i inne – 20 %

 

4.       Wójcin 9a -  (Siedlisko BMŚW) – utworzenie podsadzenia Db lub Bk- 200 szt. Wysadzenie sadzonek w tak zwany „dołek”.

 

Preferowany materiał roślinny – So (2/0),  Brz (2/0), Db (3/0), Bk (1/1)

 

Wykonawca udziela gwarancji na wykonane zadanie w okresie jednego roku od odbioru prac. Gwarancja obejmuje usunięcie oraz zastąpienie sadzonek, które nie zachowały żywotności prze okres jednego roku.

 

 

3.       Termin realizacji zamówienia – 23.04.2021 r.

 

4.       Dokumenty i oświadczenia jakie muszą złożyć Wykonawcy

 

a)       Oświadczenie o prowadzeniu Zakładu Usług Leśnych przez min. 2 lata

b)      Oświadczenie o  wykonaniu minimum 2 usług polegających na odnowieniu gruntów leśnych, o łącznej powierzchni min 2 ha.

c)        Formularz ofertowy zgodny ze wzorem (załącznik nr 1)

 

 

5.       Warunki udziału w postępowaniu:

 

 

a)       Prowadzenie Zakładu Usług Leśnych przez min. 2 lata

b)      Wykonanie minimum 2 usług polegających na odnowieniu powierzchni leśnych o łącznej powierzchni min 2 ha.

c)       Posiadanie odpowiedniego sprzętu służącego do wykonani niniejszego zamówienia tj min:

 

·         Ciągnik leśny lub rolniczy – min. 1 sztuka

·         Pług leśny – min. 1 sztuka

·         Sadzarka leśna –min.  1 sztuka, lub kostur min 3 sztuki.

 

6.       Wymogi dotyczące sposobu sporządzenia oferty:

 

Oferta powinna uwzględniać wyszczególnienie 5 zadań (pododdziałów leśnych wskazanych w tabeli w pkt 2- opisie zamówienia), podanie ceny brutto i netto dla każdego ze wskazanych zadań oraz cenę brutto i netto za całość zamówienia. Odnowienie Każdego pododdziału wyszczególnionego w tabeli w pkt. 2. stanowi osobną część zamówienia.  

 

7.       Miejsce i termin składania ofert

 

Oferty należy złożyć przez platformę zakupową OpenNexus, lub w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie w Biurze Burmistrza Żnina, lub drogą pocztową (liczy się data wpływu do Urzędu miejskiego w Żninie) w terminie od 17.03.2021 r. od godziny 15.30 do 31.03. 2021 r. do godziny 15.15. Oferta powinna być zgodna z załącznikiem nr 1 stanowiącym formularz ofertowy.

 

8.       Opis sposobu komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, zwłaszcza w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, możliwości jego modyfikacji.

 

Wszelkie zapytania dotyczące niniejszego zamówienia należy kierować drogą elektroniczna na adres p.kowalczyk@gminaznin.pl

 

9.       Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.03.2021 r. o godzinie 15.15.

 

10.   Kryteria oceny ofert z podaniem ich znaczenia,

 

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza cenowo. Cena - 100 %.

 

11.   Zapis o możliwości unieważnienia postępowania.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całości lub części zamówienia oraz zmiany niniejszego zamówienia lub jego części bez podania przyczyny.

 

 Jednocześnie informuję o możliwości dokonania wizji lokalnej na wskazanych powierzchniach po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Urzędu Miejskiego w Żninie.

 

12.   Warunki płatności:

 

Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie zlecenia bez wad w określonym terminie. Forma płatności: przelew na konto bankowe Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór oferty.rtf rtf 81.55 2021-03-17 10:49:00 Postępowanie
Dochanowo1.jpg jpg 7992.68 2021-03-17 10:49:00 Postępowanie
Dochanowo2.jpg jpg 5982.34 2021-03-17 10:49:00 Postępowanie
Słabomierz 1.jpg jpg 4524.31 2021-03-17 10:49:00 Postępowanie
Słabomierz 3.jpg jpg 4256.33 2021-03-17 10:49:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odnowienie powierzchni leśnych - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2499 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 611