Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DP.410.9.2.2021/FPPorazPP-FS Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi szkoleniowej w postaci kursu zawodowego o profilu " tapicer" dla osób pozbawionych wolności.

Agnieszka Szemszura
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Oddział: Zakład Karny w Kamińsku
Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2021 13:46:00
Składania : 10-04-2021 15:30:00
Otwarcia : 12-04-2021 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                                                   Uczestnicy postępowania.                                                                         

 Zakład  Karny  w  Kamińsku,  Dział  Penitencjarny , 11-220 Górowo Iławeckie , ul. Obrońców Westerplatte 1,

tel. (89) 761-74-00, fax. (89) 761-70-77, poszukuje wykonawcy do wykonania usługi  szkoleniowej  w postaci 1  kursu przyuczającego do zawodu dla  osadzonych  o profilu  „Tapicer .”

Wymiar  godzinowy  całości  kursu:  110  godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna - 45 minut);

Liczba godzin zajęć  teoretycznych kursu : 40 godzin w tym BHP ( BHP  szkolenie ogólne + stanowiskowe oraz 5 godzin  instruktażu  z zakresu    udzielania pierwszej pomoc przedmedycznej).

Liczba godzin zajęć  praktycznych kursu :  70 godzin.

Godziny realizacji  kursu:  8.00 – 14.30

Liczba  uczestników:  10 osób

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV)

80500000 -9 Usługi szkoleniowe

80530000 – 8 Usługi szkolenia zawodowego

Opis przedmiotu zamówienia: kurs dla 1 grupy 10 osobowej umożliwiający uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych tapicer dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kamińsku, ul. Obrońców Westerplatte 1, 11-220 Górowo Iławeckie.

Kurs należy przeprowadzić na terenie jednostki penitencjarnej w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 14.30, uwzględniając obowiązujący w niej Porządek Wewnętrzny. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą kierownika jednostki penitencjarnej zajęcia mogą odbywać się w soboty, dni wolne od pracy. W harmonogramie kursu należy uwzględnić przerwy między zajęciami (10 minutowe przerwy po każdych kolejnych 90 minutach zajęć, lub 5 minutowe po każdych kolejnych 45 minutach zajęć) - reżim sanitarny.

Program kursu  tapicer powinien zawierać następujące zagadnienia:

-P.POŻ i BHP tj. poznanie specyfiki warunków pracy w zawodzie, zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy w celu uniknięcia wypadków w pracy, a także udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej (m.in.: krwotok oraz poważne rany, oparzenia, porażenie prądem, urazy głowy i kręgosłupa, inne urazy kostno-stawowe, ból w klatce piersiowej, zaburzenia pracy serca, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, omdlenie, epilepsja);

-charakterystyka zawodowa;

-rysunek zawodowy w tapicerstwie;

-materiały podstawowe i pomocnicze stosowane w tapicerstwie;

-wyroby tapicerowane;

-przybory, narzędzia, maszyny i urządzenia w tapicerstwie;

-procesy technologiczne wyrobów tapicerowanych;

-renowacja i naprawa wyrobów tapicerowanych;

-rodzaje ściegów tapicerskich;

-łączenie elementów montażowych w gotowy wyrób;

-szycie tkanin, tapicerki meblowej, wykonywanie obić tapicerskich;

W ramach kursu tapicer Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, ponadto zapewnia i dostarcza na miejsce realizacji kursu:

- środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze odpowiednie do profilu kursu  (spodnie i bluza w kolorze niebieskim, koszulka na krótki rękaw, koszula flanelowa, czapka z daszkiem w kolorze jak ubranie robocze, rękawice, buty robocze, kamizelka w kolorze pomarańczowym/żółtym  z napisem kurs, ochronniki słuchu, okulary) zgodne z  obowiązującymi  przepisami  BHP,  dostosowane do  pory roku  dla  każdego

uczestnika kursu. Środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze stają się własnością uczestników po zakończeniu kursu;

- środki czystości (ręcznik frotte w rozmiarze 50 x 100 cm, mydło 200 g) dla każdego uczestnika kursu, które następnie przechodzą na własność uczestników kursu;

- materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości do 40% wartości kursu. W celu udokumentowania dostarczenia wymaganej ilości materiałów do praktycznej nauki kursu Wykonawca na żądanie Zamawiającego lub kierownika jednostki penitencjarnej, w której realizowany jest kurs, zobowiązany jest przedłożyć kopię faktur VAT lub rachunków potwierdzających zakup i dostarczenie ilości materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych kursu, w terminie i w sposób ustalony z Zamawiającym. Materiały pozostałe po zakończeniu kursu, zakupione na realizację kursu, zostaną przekazane kierownikowi jednostki penitencjarnej, w której realizowany był kurs. W celu zapewnienia każdemu uczestnikowi właściwej i wszechstronnej praktyki, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości materiałów i narzędzi, która pozwoli na prowadzenie zajęć praktycznych przez cały czas ich trwania, uwzględniając liczbę kursantów, oraz ilość godzin praktyki.

- Wykonawca zapewnia w ramach wynagrodzenia niezbędne materiały dydaktyczne (podręczniki lub zszyte skrypty) oraz piśmiennicze dot. kursu dla każdego uczestnika kursu tj:  (zeszyt formatu A4 –min. 64 kartkowy w kratkę,  długopis automatyczny piszący na niebiesko, ołówek kreślarski, gumka, temperówka, podręcznik lub zszyty skrypt. W przypadku zakupu podręczników każdy uczestnik musi otrzymać odrębny egzemplarz. Nie dopuszcza się sporządzania kserokopii podręczników. Materiały dydaktyczne stają się własnością uczestników kursu po jego zakończeniu. Materiały dydaktyczne muszą być adekwatne do treści szkolenia z aktualnymi wiadomościami i muszą być nowe (nieużywane).

- ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników kursu, w związku z uczestnictwem w kursie, począwszy od dnia jego rozpoczęcia do dnia zakończenia zajęć- kopia polisy zostanie przekazana kierownikowi jednostki, w której realizowany jest kurs przed rozpoczęciem kursu. Koszt ubezpieczenia uczestników kursu pokrywa Wykonawca.

- badania lekarskie z zakresu medycyny pracy łącznie dla 11 osób (10 z listy podstawowej + 1 z listy rezerwowej) dopuszczające do udziału w kursie. Badania lekarskie z zakresu medycyny pracy dla kandydatów do kursu  odbędą się w miejscu realizacji kursu tj. w jednostce penitencjarnej;

- Wykonawca w związku z panującym stanem epidemii COVID-19 zobowiązany jest wyposażyć uczestników oraz wykładowców kursu w przyłbice, jednorazowe maseczki ochronne 2 maseczki na 1 dzień zajęć dla każdego uczestnika kursu, rękawiczki jednorazowe oraz środki  do dezynfekcji rąk i powierzchni.

- szkolenie zawodowe winno być zrealizowane w formie kursu  zgodnie  z wymaganiami zawartymi  w Rozporządzeniu Ministra Edukacji  Narodowej z dnia 19 marca 2019 r.  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U.2019. poz. 652 ) oraz  Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.05.2014 r. w sprawie szczegółowych  warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia  usług rynku pracy (Dz. U. 2014 , poz. 667).

1. Wykonawca  oświadcza, że spełnia kryteria wymagane od organizatora kształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji  Narodowej z dnia 19 marca 2019 r.  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U.2019. poz. 652 ) oraz posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Załącznik nr 3 + kserokopia ( potwierdzona za zgodność z oryginałem)  zawiadomienia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych.

2.Wykonawca posiada uprawnienia do wydania odpowiednich zaświadczeń o ukończeniu kursu w przypadku potwierdzenia uczestnictwa  kursanta w co  najmniej  80% godzin lekcyjnych objętych szkoleniem według  wzorów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji  Narodowej z dnia 19 marca 2019 r.  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U.2019. poz. 652 ).

3. Wykonawca posiada wykwalifikowaną kadrę wykładowców do prowadzenia zajęć zgodnie z tematyką szkolenia.

Wykonawca w celu złożenia oferty złoży następujące oświadczenia i dokumenty:

-Załącznik nr 1. Formularz oferty cenowej do kursu  o profilu  zawodowym tapicer.

-Załącznik nr 2. Oświadczenie o spełnianiu kryteriów wymaganych od organizatorów kształcenia   ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U.2019. poz. 652).

-Załącznik nr 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w  wykonaniu zamówienia ,z podaniem informacji o ich kwalifikacjach zawodowych oraz o posiadaniu przez nich wymaganych uprawnień jeżeli prawo nakłada  obowiązek ich posiadania.

-Załącznik nr 4. Oświadczenie o podpisaniu umowy i sposobie regulowania zobowiązań.

-Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo reprezentowania  Wykonawcy w

 powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

4. Ofertę należy składać drogą  elektroniczną .


     

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁACZNIK NR 1. FORMULARZ OFERTY CENOWEJ DO KURSU TAPICER.doc doc 53 2021-03-25 13:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2.OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU KRYTERIÓW WYMAGANYCH OD ORGANIZATORÓW KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO..docx docx 23.25 2021-03-25 13:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3.WYKAZ OSÓB, KTÓRE BEDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU USŁUGI.docx docx 20.65 2021-03-25 13:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 4.OŚWIADCZENIE O PRZYSTĄPIENIU DO PODPISANIA UMOWY.docx docx 19.82 2021-03-25 13:46:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa szkoleniowa kurs przyuczający do zawodu tapicer 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 628