Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Łamanie i skład pięciu książek naukowych dla potrzeb Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 31-03-2021 18:55:00
Składania : 09-04-2021 12:00:00
Otwarcia : 09-04-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_1_OPZ.pdf pdf 463.91 2021-03-31 18:55:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1A_Formularz_cenowy.docx docx 24.31 2021-03-31 18:55:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1B_Formularz_czas wykonania_usługi.docx docx 26.82 2021-03-31 18:55:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1C_Formularz_wykaz_osób.docx docx 25.01 2021-03-31 18:55:00 Postępowanie
załacznik_nr_3_informacja_RODO.pdf pdf 550.56 2021-03-31 18:55:00 Postępowanie
załącznik_nr_2_wzór_umowy.pdf pdf 581.91 2021-03-31 18:55:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_skład_5_ksiażek.pdf pdf 426.12 2021-03-31 18:55:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1A_Formularz_cenowy.docx docx 24.31 2021-03-31 18:55:00 Kryterium
zalacznik_nr_1B_Formularz_czas wykonania_usługi.docx docx 26.82 2021-03-31 18:55:00 Kryterium
zalacznik_nr_1C_Formularz_wykaz_osób.docx docx 25.01 2021-03-31 18:55:00 Kryterium
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf pdf 475.13 2021-04-13 13:26:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-13 13:26 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie niniejszym udostępnia w załączeniu wyniki postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego - informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-04-08 08:42 Ewelina Granat Zamawiający – Akademia Ignatianum w Krakowie informuje, że do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na łamanie i skład pięciu książek naukowych, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (z uwagi na wartość zamówienia poniżej 130 000 zł netto zwolnionego ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych) wpłynęły pytania Wykonawców. Wobec powyższego Zamawiający przekazuje niniejszym treść tych pytań (bez ujawniania ich źródła) wraz z odpowiedziami:

Pytanie nr 1:
Zamawiający umieścił w zapytaniu niektóre załączniki dwukrotnie: w jakim celu?
Odpowiedź na pytanie nr 1:
W związku z przypięciem edytowalnych plików (załączniki do Zapytania ofertowego o nr 1A, 1B i 1C) także bezpośrednio do ustandaryzowanego formularza przeznaczonego do wypełnienia przez wykonawcę, w panelu głównym postępowania w/w widoczne są jako zdublowane. Nie ma to znaczenia dla prawidłowości postępowania.

Pytanie nr 2:
Usługa obejmuje „obróbkę elektroniczną treści książek (tekstu i materiału graficznego) w wersji elektronicznej zapisanej na pliku lub tradycyjnie na wydruku papierowym”. Czy to znaczy, że zadaniem Wykonawcy ma/może by również wprowadzanie materiału, przekazanego na wydruku – tekstu i ilustracji – do pamięci elektronicznej (a więc wpisywanie tekstu „do komputera” i skanowanie ilustracji)? Jeśli tak, w jakiej objętości/liczbie?
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Chodzi o wprowadzanie do pliku drugiej korekty naniesionej na wydruku papierowym.

Pytanie nr 3:
Oferent winien mieć doświadczenie edytorskie obejmujące m.in. przygotowania do druku publikacji:
– w językach obcych: jakich i ilu?; ile książek w tych językach?; całe obcojęzyczne czy wystarczą ich
obcojęzyczne części?; jeśli części – jakiej objętości?,
– „5 książek powinno zawierać zdjęcia, wykresy, tabele, równania matematyczne lub inne”: czy każda z tych książek ma zwierać odnośne elementy?; co Zamawiający rozumie przez „lub inne?
Odpowiedź na pytanie nr 3:
- Oferent winien wykazać się doświadczeniem w składaniu książek w przynajmniej dwóch językach obcych kongresowych, w tym w j. angielskim, na dowód czego okaże 16 stronicowy fragment złożonej książki w każdym z wskazanych języków (PDF).
- Każda z 5 książek powinna zawierać wymienione elementy. Inne oznacza niewymienione możliwe elementy pozatekstowe.

Pytanie nr 4:
Próbki mają objąć łącznie „10 różnych publikacji w różnych formatach dostarczonych w formie pliku PDF zawierającego 16 stron do montażu elektronicznego”:
– odnośny pliku ma mieć łącznie 16 stron: jak je podzielić między 10 publikacji – po 1,6 strony na każdą?; jak rozumieć zwrot „do montażu elektronicznego” – w szczególności: chodzi o strony dopiero w trakcie przygotowania do tego montażu (czyli jeszcze niezłamane)? (Bo przecież jeśli tu mowa o gotowych publikacjach, to one już są „zmontowane elektronicznie”).
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Każda próbka ma zawierać 16 stron publikacji gotowej do druku.

Pytanie nr 5:
„Próbki powinny zawierać: tekst, tabele, wykresy, rysunki/zdjęcia”: w jakiej liczbie?; czy te elementy ma zawierać każda z 10 publikacji?
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający nie określa liczby tabel, rysunków/zdjęć, wykresów w danej próbce, natomiast powinny one znaleźć się w każdej próbce, czyli we wszystkich 10 publikacjach.

Pytanie nr 6:
Co Zamawiający rozumie przez „wyrobienie korekty wydawniczej na składzie”: Wykonawca ma tę korektę przeprowadzić czy tylko wprowadzić do pliku uwagi korekcyjne przekazane przez Zamawiającego?
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Wyrobienie korekty na składzie oznacza wprowadzenie do pliku uwag korektorskich przekazanych przez Zamawiającego.

Pytanie nr 7:
W Umowie (o rzadko spotykanej objętości!) Zamawiający obficie szafuje, i to horrendalnymi, karami wobec Wykonawcy za wszelkie możliwe błędy wykonania przedmiotu umowy, w szczególności:
– również (2.9.) za błędy przez Wykonawcę niezawinione: przecież to postanowienie absurdalne, które uchyli każdy sąd (niezależnie od jego sprzeczności z treścią § 7.),
– wśród tej obfitości jednak pomija się całkowicie kary, które Wykonawca może nałożyć na Zamawiającego za błędy przez niego zawinione, jak choćby odstąpienie od umowy. Sądzę, że równość traktowania obydwu Stron umowy wymaga uwzględnienia i tego aspektu,
– niejasny jest § 5 ust. 1.c): o jakie błędy „niewykryte lub spowodowane” przez Wykonawcę chodzi?; „niewykryte lub spowodowane” kiedy i w jakich okolicznościach? co z pozostałymi, czyli pięcioma?
Odpowiedź na pytanie nr 7:
W ocenie Zamawiającego kary są adekwatne do zakresu usług oraz wynagrodzenia z tego tytułu. Kara umowna powinna być postrzegana jako bodziec realnego wykonania zobowiązań - środek umocnienia dyscypliny umownej (tzw. funkcja stymulacyjna). Kara umowna stanowi dla Zamawiającego swoistego typu gwarancję, że dłużnik - Wykonawca (strona umowy ws. zamówienia publicznego) zobowiązanie wykona/ wykonana je należycie, w tym prawidłowo i terminowo, a zatem staje się ona środkiem umocnienia zobowiązania zwłaszcza wtedy, kiedy obowiązek jej zapłaty jest niezależny od tego czy wierzyciel (Zamawiający), w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez dłużnika (Wykonawcę) poniesie szkodę. Funkcji stymulującej nie należy przeciwstawiać też funkcji kompensacyjnej - jest ona jej dopełnieniem, gdyż „uruchamia się” dopiero po niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu zobowiązania, w którym zastrzeżona była kara umowna. Nieprawidłowe i irracjonalne byłoby przyjęcie założenia, że wierzyciel - Zamawiający przedkłada zapłatę kary umownej nad realne wykonanie zobowiązania. To przecież chęć otrzymania świadczenia, na jakie opiewa pierwotna umowa, jest właśnie powodem jej zawarcia oraz zastrzeżenia w niej kar umownych.

Pytanie nr 8:
Czy nie jest wewnętrznie sprzeczne określanie (3.1.) wynagrodzenia jako ryczałtowego, „niepodlegającego zmianie lub waloryzacji”, skoro ma być ono „ustalane przez Zamawiającego w oparciu faktyczną liczbę wykonanych arkuszy składu”, a wiec z góry zakłada się jego zmienność?
Odpowiedź na pytanie nr 8:
Zamawiający wyraźnie przewidział sukcesywne rozliczanie zadań/ składów faktycznie zleconych, prawidłowo wykonanych i odebranych, mieszczących się w limicie łącznego maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy. Kwota łącznego maksymalnego wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy jest wartością stałą (co do zasady nie podlegającą zmianie lub waloryzacji) i w tym sensie ryczałtową, dającą stronom umowy pewność górnego limitu zobowiązania.
W ocenie Zamawiającego nie zachodzi kolizja między ust. 1 i 2 tego paragrafu.

Pytanie nr 9:
Czy Zamawiający dopuszcza inną formę przekazania materiałów niż odbiór/zwrot osobisty z Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum przy ul. Kopernika 26 w Krakowie (budynek Zofijówka)? Mam na myśli np. przesyłki kurierskie, których koszt ponosił będzie Wykonawca lub formę elektroniczną (pliki DOC wysyłane mailem za pomocą platformy do przesyłania dużych plików np. Wetransfer).
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Możliwy jest obieg elektroniczny materiałów oraz za pośrednictwem przesyłek kurierskich.

Pytanie nr 10:
Jaka jest minimalna objętość próbki (liczba stron). Czy mogą to być fragmenty publikacji, wybrane strony, nie ułożone kolejno?
Odpowiedź na pytanie nr 10:
Zamawiający informuje, że minimalne parametry próbki zostały określone w pkt VII Zapytania ofertowego, w opisie poszczególnych kryteriów.
Każda próbka powinna mieć min. 16 stron tekstu ciągłego.


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łamanie i skład pięciu książek naukowych Sukcesywne wykonanie usługi łamania i składu pięciu książek naukowych przygotowywanych do wydania w Wydawnictwie Naukowym Akademii Ignatianum w Krakowie, zgodnie z dokumentacją zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 65% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik_nr_1A_Form [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Czas wykonania usługi 5% Czas wykonania usługi oznacza czas liczony w dobach. Wykonawca składa wraz z ofertą Formularz "Czas wykonania usługi" w którym deklaruje terminy wykonania dla średniotrudnych i trudnych składów. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik_nr_1B_Form [...].docx

(0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin wykonania - Wymagany termin realizacji: sukcesywnie, w ciągu 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Szczegółowe terminy realizacji zostały podane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia i w załączniku nr 2 - wzór umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (redaktor techniczny/ składacz), a także niezbędne do zakresu wykonywanych przez nią czynności, tj. posiadającą: - co najmniej trzyletnie doświadczenie w usługach DTP, która samodzielnie wykonała co najmniej następujące prace: 10 książek w dowolnym formacie, minimum 24 strony środka (praca obejmująca makietę, skład i łamanie tekstu w języku polskim i obcych, przygotowanie do druku oraz do dalszej publikacji na nośnikach elektronicznych), w tym 5 książek powinno zawierać zdjęcia, wykresy, tabele, równania matematyczne lub inne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o załączony do oferty „wykaz osób”, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1C do formularza oferty, z podaniem danych personalnych osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. dedykowanej do jego realizacji) wraz ze szczegółową informacją, potwierdzającą posiadane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także niezbędne do zakresu wykonywanych przez nią czynności. Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam" i złożyć załącznik. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik_nr_1C_Form [...].docx

(0)
7 Ocena techniczna dostarczonych próbek składu 30% Oznacza ocenę dostarczonych próbek składu obejmujących łącznie 10 różnych publikacji w różnych formatach dostarczonych w formie pliku PDF zawierającego 16 stron do montażu elektronicznego. Próbki powinny zawierać: tekst, tabele, wykresy, rysunki/zdjęcia. Próbki muszą być wykonane samodzielnie przez osobę dedykowaną do realizacji zamówienia wskazaną z imienia i nazwiska w wykazie osób. Proszę załączyć próbki składu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Oświedczenie RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując odpowiednio "TAK" lub "NIE DOT" (0)
9 Oświadczenie wykonawcy - Oświadczamy, że oferujemy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym i potwierdzamy przyjęcie warunków i sposobu realizacji określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego. W przypadku przyznania zamówienia - zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie z wzorem umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 152