Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-04-2021 11:09:00 |
Składania : | 26-04-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-04-2021 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo!
W imieniu Gminy Małogoszcz zapraszamy do złożenia oferty na zadanie pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej dot. adaptacji pomieszczeń poddasza nieużytkowego w Strażnicy OSP Małogoszcz”.
Zakres dokumentacji projektowej winien obejmować wykonanie pomieszczeń na potrzeby biblioteki publicznej, świetlicy środowiskowej i klubu seniora - powierzchnia poddasza wynosi 400 m².
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do zapytania – projekt umowy.
Wszystkie zaprojektowane pomieszczenia winny posiadać dostęp dla osób niepełnosprawnych (schodołaz, platforma samojezdna, winda).
Gmina Małogoszcz nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Podana przez Wykonawcę cena brutto musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
Gmina Małogoszcz wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania bądź jego unieważnienia bez podania przyczyny.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu.
Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku pytań technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pomocą komunikatu „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” na platformie.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 17.00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-05-06 14:40 | Sylwia Długosz-Ciastoń | Informacja o wyborze oferty |
2021-04-26 13:11 | Sylwia Długosz-Ciastoń | Informacja z otwarcia ofert |
2021-04-22 12:20 | Sylwia Długosz-Ciastoń | Odpowiedź na zadane pytania z dn.22.04.2021 r. |
Komunikaty