Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/2021/DZP/PN Zdrowy szpital- zdrowy pacjent! Zakup doposażenia w celu poprawy ergonomii warunków pracy

Termin:
Zamieszczenia : 13-04-2021 17:00:00
Składania : 05-05-2021 14:00:00
Otwarcia : 05-05-2021 14:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ 1-2021-dzp-pn - zdrowy szpital.zip zip 155.75 2021-04-13 17:00:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu 2021-bzp 00031963-01.pdf pdf 289.35 2021-04-13 17:00:00 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2021-bzp 00036860-01.pdf pdf 36.05 2021-04-20 15:53:56 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania i załączniki zdrowy szpital.zip zip 106.7 2021-04-21 16:13:45 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 22.04.21.pdf pdf 34.69 2021-04-22 13:57:16 Postępowanie
zmiana opisu cz. XIII i zmiana terminu składania ofert.zip zip 59.24 2021-04-22 13:57:29 Postępowanie
Zał nr 5 OPZ Zdrowy szpital po zmianach 28.04.21.xlsx xlsx 16.05 2021-04-28 13:09:05 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania 28.04.21.doc doc 82 2021-04-28 13:09:05 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 28.04.21.pdf pdf 34.7 2021-04-28 12:46:25 Postępowanie
informacja_z_otwarcia_ofert_1_21_p.pdf pdf 209.86 2021-05-05 18:23:58 Publiczna wiadomość
informacja_z_otwarcia_ofert_1_21_poprawione.pdf pdf 63.11 2021-05-06 10:40:08 Publiczna wiadomość
zawiadomienie_o_wynikach_1_21.pdf pdf 614.48 2021-05-27 16:52:37 Publiczna wiadomość
zawiadomienie_o_wyniku_1_21_część_16.doc doc 79 2021-06-15 07:13:36 Publiczna wiadomość
zawiadomienie_o_wynikach_1_21_zadanie_VII.doc doc 82 2021-06-23 16:17:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-23 16:17 Zamówienia Publiczne Wyniki postępowania - Część nr VII - iluminator żył na statywie

zawiadomienie_o_wyni [...].doc

2021-06-15 07:13 Zamówienia Publiczne Informacja o unieważnieniu postępowania - Część nr XVI

zawiadomienie_o_wyni [...].doc

2021-05-27 16:52 Zamówienia Publiczne Wyniki postępowania "Zdrowy szpital- zdrowy pacjent! Zakup doposażenia w celu
poprawy ergonomii warunków pracy" - Część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX

zawiadomienie_o_wyni [...].pdf

2021-05-06 10:40 Zamówienia Publiczne W załączeniu sprostowanie informacji z otwarcia ofert. Zamawiający poprawia omyłkę pisarską w ofercie nr 5 - Reha Med Adam Nawrocki ul. Lwowska 3, 15-252 Białystok - wpisano Część nr VII - wartość oferty 596 zł, zamiast prawidłowo: Część nr VIII – wartość oferty 596,00 zł
Poprawiona informacja w załączeniu

informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-05-05 18:23 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-05-05 14:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia (brutto): Część nr 1 - 15000 zł, Część nr 2 - 6000 zł, Część nr 3 - 1000 zł, Część nr 4 - 3000 zł, Część nr 5 - 200 zł, Część nr 6- 3900 zł, Część nr 7 - 38000 zł, Część nr 8 - 600 zł, Część nr 9 - 1500 zł, Część nr 10 -720 zł, Część nr 11 - 1900 zł, Część nr 12 - 1560 zł, Część nr 13 - 7980 zł, Część nr 14 - 2805 zł, Część nr 15 - 2430 zł, Część nr 16 - 14000 zł, Część nr 17 - 6765 zł, Część nr 18 - 1300 zł, Część nr 19 - 1200 zł, Część nr 20 - 40000 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1484