Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-05-2021 09:27:00 |
Składania : | 11-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-05-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez złożenie formularzu propozycji cenowej wg zamieszczonego wzoru.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej rozbiórki budynku gospodarczego przy ul. Jeleniogórskiej 10 w Strzegomiu, nr ew. 395, dz. Nr 17, obręb Grabina Pd nr 5 dwukondygnacyjnego o powierzchni 67 m2.
Zakres prac projektowych:
1.) Wykonanie inwentaryzacji w niezbędnym zakresie oraz projektu rozbiórki a także informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w liczbie 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej ( w programie CAD i w formacie *pdf, na pendrive), wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, odstępstw, postanowień, zezwoleń, opinii, oraz wszelkimi innymi niezbędnymi dokumentami warunkującymi otrzymanie decyzji pozwolenia na rozbiórkę;
2.) wykonanie kosztorysów inwestorskich, zestawienia kosztorysów, przedmiarów robót
z podziałem na branże w liczbie 2 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej;
3.) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w liczbie 2 egzemplarzy
w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej;
4.) złożenie w imieniu Zamawiającego do organu administracji budowlanej wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę na roboty objęte zakresem opracowania i uzyskanie tej decyzji,
Przekazanie dokumentacji projektowej z inwentaryzacją i kosztorysowej nastąpi na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych. Do protokołów zostanie załączone oświadczenie Wykonawcy, iż dokumentacja projektowa i kosztorysowa jest zgodna z zamówieniem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, i jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć.
1. Termin realizacji zamówienia:
1. Wykonanie niezbędnej inwentaryzacji oraz projektu rozbiórki obiektu i złożenie go do pisemnej akceptacji przez Zamawiającego – w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
2. Złożenie projektu budowlanego wraz z wnioskiem w Starostwie Powiatowym w Świdnicy w celu uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę – w terminie do 7 dni od akceptacji przez Zamawiającego projektu budowlanego, o którym mowa w pkt 1 powyżej.
3. uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na rozbiórkę.
4. sporządzenie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót z podziałem na poszczególne etapy realizacji robót i zestawienia kosztorysów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) – w terminie do 21 dni od uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego, o której mowa w pkt 1. powyżej.
Do złożenia oferty wymagane jest wyłącznie załączenie wypełnionego i podpisanego skanu formularza propozycji cenowej.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty