Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-05-2021 09:03:00 |
Składania : | 11-05-2021 09:02:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa w postaci
czyszczenia i przeglądu eksploatacyjnego separatora tłuszczu- objętość
separatora ok. 2,50 m3 (warstwa tłuszczu około 30 cm). Usługa obejmuje również
czynności tj. odbiór, transport oraz utylizacja odpadu. Dokument niezbędny i
jednocześnie potwierdzający prawidłowe wykonanie usługi to Karta Przekazania
Odpadu o oznaczeniu: 19 08 09 -
Tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie
oleje jadalne i tłuszcze.
WYMAGANIA, WARUNKI
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań zamawiającego. Akceptując wymagania zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.
2. Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00.
Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół
potwierdzający wykonanie zlecenia oraz karta przekazania odpadu (kod odpadu 19
08 09)
Kary umowne i inne postanowienia:
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 1% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2. W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 14 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność
ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 30% wartości zlecenia.
4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
Dodatkowe warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
Do sporządzenia ewentualnego zamówienia proszę o aktualne dane firmy: nazwę, adres, NIP, REGON, telef./ faks.
INFORMACJA
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej,
którą wyznacza na dzień 10 maja 2021 r. na godz. 10:00.
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
TERMIN REALIZACJI : do 25 maja 2020 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
Komunikaty