Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-05-2021 12:12:00 |
Składania : | 21-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-05-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-05-25 08:08 | Katarzyna Pieniacha |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY dotyczy: postępowania na dostawy chleba i bułki tartej- numer sprawy: Dkw.2232.01.21. |
2021-05-21 12:47 | Katarzyna Pieniacha | Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. |
2021-05-21 12:11 | Katarzyna Pieniacha |
Grójec dn. 21.05.2021 r. Nr. Sprawy: Dkw.2232.01.21 INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT w postępowaniu na dostawę chleba i bułki tartej Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.) Areszt Śledczy w Grójcu informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy chleba i bułki tartej" (nr sprawy Dkw.2232.01.21) wpłynęły niżej wymiennie oferty. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 156.070,00 zł/netto. Oferty złożyli następujący wykonawcy: 1. Piekarnia Kowalczyk Sp. z o. o., ul. Parkowa 5, 26-902 Grabów nad Pilicą, cena brutto 172.480,00 zł, Termin realizacji reklamacji 6 h. 2. Zakład Produkcyjno – Handlowy S.C. Stanisław i Agnieszka Ponichtera, Białebłoto – Kobyla 1A, 07-210 Długosiodło, cena brutto 187.740,00 zł, Termin realizacji reklamacji 6 h. 3. Piekarnia Kuliccy s. j., ul. Grójecka 110, 96-320 Mszczonów, cena brutto 196.680,00 zł, Termin realizacji reklamacji 6 h. 4. Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych „MISTER” Karol Binkowski, Ryszard Binkowski Sp. Jawna Zakład Pracy Chronionej, Jeziorko 99c, 26-006 Nowa Słupia, cena brutto 156.152,00 zł termin realizacji reklamacji 6 h. |
2021-05-21 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 156.070,00 zł. |
Komunikaty