Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dkw.2232.01.21 Dostawy chleba i bułki tartej.

Katarzyna Pieniacha
Areszt Śledczy w Grójcu
Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2021 12:12:00
Składania : 21-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 21-05-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ chleb.doc doc 230 2021-05-13 12:12:00 Postępowanie
przynależność kapitałowa.docx docx 15.66 2021-05-13 12:12:00 Postępowanie
projekt umowy.docx docx 24 2021-05-13 12:12:00 Postępowanie
oświadczenie.docx docx 14.84 2021-05-13 12:12:00 Postępowanie
formularz.docx docx 16.54 2021-05-13 12:12:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 97.13 2021-05-21 12:11:17 Publiczna wiadomość
protokół z sesji otwarcia ofert 21.05.2021.pdf pdf 311.18 2021-05-21 12:11:17 Publiczna wiadomość
wybór oferty.doc doc 54 2021-05-25 08:08:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-25 08:08 Katarzyna Pieniacha INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy: postępowania na dostawy chleba i bułki tartej- numer sprawy: Dkw.2232.01.21.

wybór oferty.doc

2021-05-21 12:47 Katarzyna Pieniacha Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2021-05-21 12:11 Katarzyna Pieniacha
Grójec dn. 21.05.2021 r.
Nr. Sprawy: Dkw.2232.01.21

INFORMACJA
Z SESJI OTWARCIA OFERT
w postępowaniu na dostawę chleba i bułki tartej

Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.) Areszt Śledczy w Grójcu informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy chleba i bułki tartej" (nr sprawy Dkw.2232.01.21) wpłynęły niżej wymiennie oferty.

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 156.070,00 zł/netto.

Oferty złożyli następujący wykonawcy:

1. Piekarnia Kowalczyk Sp. z o. o., ul. Parkowa 5, 26-902 Grabów nad Pilicą, cena brutto 172.480,00 zł, Termin realizacji reklamacji 6 h.
2. Zakład Produkcyjno – Handlowy S.C. Stanisław i Agnieszka Ponichtera, Białebłoto – Kobyla 1A, 07-210 Długosiodło, cena brutto 187.740,00 zł, Termin realizacji reklamacji 6 h.
3. Piekarnia Kuliccy s. j., ul. Grójecka 110, 96-320 Mszczonów, cena brutto 196.680,00 zł, Termin realizacji reklamacji 6 h.
4. Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych „MISTER” Karol Binkowski, Ryszard Binkowski Sp. Jawna Zakład Pracy Chronionej, Jeziorko 99c, 26-006 Nowa Słupia, cena brutto 156.152,00 zł termin realizacji reklamacji 6 h.



informacja z otwarci [...].pdf

protokół z sesji otw [...].pdf

2021-05-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 156.070,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 354