Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.230.2.2021.RK Usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji drukarki

Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2021 14:27:00
Składania : 17-05-2021 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej  drukarki Lexmark C746dn o numerze seryjnym 50261694235T4 MT: 5026-330 i numerze inwentarzowym PUP 011-487/1533. Drukarka wyświetla komunikat o zużytym module przenoszenia.


1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

- odbioru drukarki z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu,
ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom w godzinach 8.00-14.00 na podstawie  protokołu przekazania sprzętu do naprawy -
wg Załącznika nr 1,

- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy 
w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek,

- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy drogę elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych,

- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,

- przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 2,

- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,

-  wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743


2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 17 maja 2021 r. do godz. 13.00


3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386 75 03 ( p. Renata Kłosowska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )


4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO.docx docx 14.87 2021-05-13 14:27:00 Postępowanie
protokół naprawy sprzętu PUP Radom.doc doc 36 2021-05-13 14:27:00 Postępowanie
protokół przekazania sprzętu.doc doc 32 2021-05-13 14:27:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-05-21 14:57 Renata Kłosowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż najkorzystniejszą ofertą na "Naprawę pogwarancyjną i konserwację drukarki" została oferta złożona przez KL-TECH S.C. KAROL BARWICKI ŁUKASZ GRZEGORCZYK która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę brutto 1 722,00 PLN.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza.
Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa naprawy Usługa naprawy pogwarancyjnej drukarki Lexmark C746dn o numerze seryjnym 50261694235T4 MT: 5026-330 i numerze inwentarzowym PUP 011-487/1533. Drukarka wyświetla komunikat o zużytym module przenoszenia. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Odbiór drukarki - Zobowiązuję się do odbioru drukarki z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 1.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin naprawy - Zobowiązuję się do poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy drogę elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 2, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Odbiór naprawionego sprzętu - Zobowiązuję się do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego tj PUP w Radomiu ul. Księdza Łukasika 3.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin drukarki przeznaczonej do naprawy w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek. Proszę potwierdzić wpisując ""Akceptuję""" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 327