Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-05-2021 14:27:00 |
Składania : | 17-05-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu na podstawie regulaminu wewnętrznego
organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej drukarki Lexmark C746dn o numerze seryjnym 50261694235T4 MT: 5026-330 i numerze inwentarzowym PUP
011-487/1533. Drukarka wyświetla komunikat o zużytym module przenoszenia.
1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie
najniższej ceny w ramach realizacji usługi
zobowiązany będzie do:
- odbioru drukarki z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego
Urzędu Pracy w Radomiu,
ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy -
wg Załącznika
nr 1,
- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek,
- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach
o terminie naprawy drogę elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni
roboczych,
- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów
fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,
- przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania
usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na
podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika
nr 2,
- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną
usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od
daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,
- wystawienia
faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
przez Zamawiającego wg poniższego :
Nabywca:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A. Łukasika 3
26-612 Radom
NIP 948-21-33-743
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie
do dnia: 17 maja 2021 r. do godz. 13.00
3. W przypadku
pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się
telefonicznie pod nr tel. 48 386 75 03
( p. Renata Kłosowska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )
4. Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia
przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową.
2021-05-21 14:57 | Renata Kłosowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
iż
najkorzystniejszą
ofertą
na
"Naprawę
pogwarancyjną
i
konserwację
drukarki"
została
oferta
złożona
przez
KL-TECH
S.C.
KAROL
BARWICKI
ŁUKASZ
GRZEGORCZYK
która
za
realizację
przedmiotu
zamówienia
zaoferowała
kwotę
brutto
1
722,00
PLN.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu. |
Komunikaty