Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-05-2021 11:52:00 |
Składania : | 18-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-06-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie z obszaru wodnego Powiatu Goleniowskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie blisko strzeżonego portu lub przystani pozostawienie ich na parkingu strzeżonym lub zapewnieniu własnego parkingu do czasu uiszczenia opłaty.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Miejsce
wykonania zadania: obszary wodne na terenie Powiatu Goleniowskiego.
3. Termin związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert
4. Termin realizacji: od 30 czerwca 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
5. Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków:
1.
Dysponowanie odpowiednią liczbą i rodzajem sprzętu do usuwania statków lub
innych obiektów pływających oraz wprowadzania ich do miejsca przechowywania.
2. Zobowiązanie do wykonania każdej dyspozycji usunięcia statku lub innego
obiektu pływającego z obszarów wodnych Powiatu Goleniowskiego poprzez
wprowadzanie do strzeżonej przystani lub umieszczenie na strzeżonym parkingu.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający
żąda złożenia wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego – (załącznik nr 1) i zaakceptowanego projektu umowy
(załącznik nr 2).
Brak jednego z załączników skutkować będzie odrzuceniem oferty.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny.
3. Oferta musi obejmować całość zadania.
4. Ceny brutto podane w ofercie winny zawierać w sobie całkowity koszt realizacji zadania dla poszczególnych pozycji, powstałe od momentu wydania dyspozycji usunięcia do zakończenia postępowania.
OCENA OFERT
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszym zaproszeniu,
2) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
3) wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium – cena – 100 %.
3. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, iż zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
ISTOTNE WARUNKI UMOWY.
1. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełnia wszystkie postanowienia i wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
2. Umowa zostanie zawarta zgodnie z projektem umowy. O miejscu i terminie
podpisania umowy Zamawiający zawiadomi wyłonionego Wykonawcę.
3. Płatność będzie dokonana przez zamawiającego w terminie do 30 dni od dostarczenia faktury VAT przez Wykonawcę, przy czym za dzień zapłaty będzie uznawany dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w całości lub w części bez podania przyczyny.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy do wypełnienia (zał. nr 1),
2. Projekt umowy (zał. nr 2).
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 091 471 02 37
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty