Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2021 12:39:00 |
Składania : | 16-06-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu na podstawie regulaminu wewnętrznego
organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacji drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego:
1. HP 1536 o numerze seryjnym: CNC9C2PDFR i
numerze inwentarzowym PUP 011-487/1327
( opis uszkodzenia: urządzenie po uruchomieniu
nie wyświetla żadnych informacji na wyświetlaczu, wymiana rolek,
konserwacja, czyszczenie).
2. OKI C710 o numerze seryjnym AE98028242A0
i numerze inwentarzowym
PUP 011-487/1066 ( opis uszkodzenia: Drukarka wypuszcza puste kartki, wymiana
rolek, konserwacja, czyszczenie ).
3. OKI C710 o numerze seryjnym AE970470240A0 i numerze inwentarzowym PUP 011-487/1065 ( opis uszkodzenia: Drukarka nie pobiera papieru z szuflady, wymiana rolek, konserwacja, czyszczenie).
4. OKI C711 o numerze seryjnym: AK25092236
i numerze inwentarzowym PUP 011-487/1460
( opis uszkodzenia: Drukarka pokazuje błąd ( zamknij pokrywę, pokrywa dupleks)
wymiana rolek, czyszczenie oraz konserwacja).
5. HP 1120 o numerze seryjnym: CNE8878RJM
i numerze inwentarzowym PUP 011-487/0888
( opis uszkodzenia: w urządzeniu w połowie zatrzymany skaner, wymiana rolek,
czyszczenie oraz konserwacja).
1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie
najniższej ceny w ramach realizacji usługi
zobowiązany będzie do:
- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznik nr 3)
- ewentualnego odbioru sprzętu z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego
Urzędu Pracy w Radomiu,
ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika
nr 1,
- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach
o terminie naprawy drogę elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni
roboczych,
- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów
fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,
- przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania
usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na
podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika
nr 2,
- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną
usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od
daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,
- wystawienia
faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
przez Zamawiającego wg poniższego :
Nabywca:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A. Łukasika 3
26-612 Radom
NIP 948-21-33-743
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie
do dnia: 16 czerwca 2021 r. do godz. 15.00
3. W przypadku
pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się
telefonicznie pod nr tel. 48 386 75 03
( p. Renata Kłosowska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )
4. Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia
przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową.
2021-06-30 13:58 | Renata Kłosowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
iż
najkorzystniejszą
ofertą
na
,,
Usługę
naprawy
pogwarancyjnej
i
konserwacji
drukarek
oraz
urządzenia
wielofunkcyjnego”
została
uznana
oferta
złożona
przez
KL-TECH
S.C.
Karol
Barwicki
i
Łukasz
Grzegorczyk,
która
za
realizację
przedmiotu
zamówienia
zaoferowała
kwotę
brutto
4
305,00
zł. Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza. Wobec powyższego z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu. |
Komunikaty