Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: AG.21.2.2021.MB Remont pomieszczeń archiwum w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

Małgorzata Bukowska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Deadlines:
Published : 07-07-2021 07:12:00
Placing offers : 12-07-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications


Zapytanie ofertowe


Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych w ramach remontu pomieszczeń archiwum w budynku PUP w Radomiu. Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP  (Dz.U. z 2019 poz.2019 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

     1.   Przedmiot zamówienia i jego opis:

1)  Przedmiotem zamówienia są:

a) roboty rozbiórkowe:

·   usunięcie poziomego nieczynnego odcinka rury instalacji c.o.,

·   demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą,

·    rozbiórka istniejącej posadzki

b)  roboty budowlano-montażowe,

c)   roboty w zakresie instalacji elektrycznych.


2)   Roboty muszą być wykonane zgodnie z załączoną do zaproszenia dokumentacją techniczną. Przedmiot umowy należy zrealizować przy użyciu materiałów, wyrobów i urządzeń o parametrach i standardach zgodnych z dokumentacją. Na zastosowanie robót i elementów zamiennych wymagana jest opinia autora dokumentacji projektowej oraz zgoda Zamawiającego.

3)  Prace remontowe należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie wokół budynku. Należy również teren ten utrzymywać
w czystości i w stanie  wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco usuwać.

4)  Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały budowlane i elementy przefabrykowane muszą posiadać wymagane certyfikaty lub aprobaty techniczne i odpowiadać odpowiednim normom. Roboty należy wykonać pod ścisłym nadzorem technicznym zgodnie z zasadami sztuki  budowlanej oraz obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi.

5)   Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w załączniku do niniejszego zapytania. 

2.  Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

      a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,

      b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.


       3.  Termin realizacji zamówienia:

      Do 30.08.2021 r.

      4.  Okres gwarancji:

     36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

      5.  Miejsce i termin złożenia oferty:

    Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej  poprzez poniższy formularz do dnia  12.07.2021 r. do godz. 10.00.

     6.   Warunki płatności:

    Za poprawnie wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.

    Wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo po faktycznym wykonaniu całości przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem odbioru końcowego podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron bez uwag. Termin płatności wynosić będzie 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT. 

    7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

     Małgorzata Bukowska.

    8.  Sposób przygotowania i złożenia oferty:

a)     Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.

b)   Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej na platformie zakupowej za pomocą formularza tam dostępnego.

9.    Opis kryteriów oceny ofert:

  Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100%.

W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.


     8.   Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji:

a)      zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,

b)      zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu,

c)      złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,

d)     zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny,

e)      przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,

f)       powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego,

g)      oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

 

Załączniki do oferty stanowią:

1.      Dokumentacja techniczna

2.      Projekt umowy

3.      Klauzula RODO



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 71 07, 48 386 71 18, 539 155 559

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załacznik nr 1-dokumentacja techniczna.zip zip 4192.66 2021-07-07 07:12:00 Proceeding
Załącznik nr 2-projekt umowy.doc doc 109 2021-07-07 07:12:00 Proceeding
Załącznik nr 3-Klauzula RODO.docx docx 14.91 2021-07-07 07:12:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Remont pomieszczeń archiwum w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu Remont pomieszczeń archiwum w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu. Zgodnie z wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym oraz z załączoną dokumentacją techniczną. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30.08.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 360