Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 07-07-2021 07:12:00 |
Placing offers : | 12-07-2021 10:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Construction work |
Zapytanie ofertowe
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych w ramach remontu pomieszczeń archiwum w budynku PUP w Radomiu. Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2019 poz.2019 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot
zamówienia i jego opis:
1) Przedmiotem zamówienia są:
a) roboty rozbiórkowe:
· usunięcie
poziomego nieczynnego odcinka rury instalacji c.o.,
· demontaż drzwi
wewnętrznych wraz z ościeżnicą,
· rozbiórka
istniejącej posadzki
b) roboty
budowlano-montażowe,
c) roboty w zakresie
instalacji elektrycznych.
2) Roboty muszą być
wykonane zgodnie z załączoną do zaproszenia dokumentacją techniczną. Przedmiot
umowy należy zrealizować przy użyciu materiałów, wyrobów i urządzeń o parametrach i standardach zgodnych z dokumentacją. Na zastosowanie
robót i elementów zamiennych wymagana jest opinia autora dokumentacji projektowej
oraz zgoda Zamawiającego.
3) Prace remontowe
należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na
terenie wokół budynku. Należy również teren ten utrzymywać
w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na
bieżąco usuwać.
4) Wykonawca wykona
przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały budowlane i elementy przefabrykowane muszą posiadać wymagane certyfikaty lub aprobaty
techniczne i odpowiadać odpowiednim normom. Roboty należy wykonać pod ścisłym
nadzorem technicznym zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz
obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi.
5) Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w załączniku do niniejszego zapytania.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie
zamówienia,
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Termin
realizacji zamówienia:
Do 30.08.2021 r.
4. Okres gwarancji:
36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce i
termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez poniższy formularz do dnia 12.07.2021 r. do godz. 10.00.
6. Warunki płatności:
Za poprawnie wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje
wynagrodzenie ryczałtowe jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.
Wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo po faktycznym wykonaniu całości przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem odbioru końcowego podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron bez uwag. Termin płatności wynosić będzie 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Małgorzata Bukowska.
8. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
a) Każdy wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej na platformie zakupowej za pomocą formularza tam dostępnego.
9. Opis kryteriów oceny ofert:
Kryterium – Cena. ; Waga
kryterium – 100%.
W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.
8. Formalności
dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji:
a)
zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej
umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,
b)
zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów
potwierdzających udział w postępowaniu,
c)
złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku
oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,
d)
zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez
podania przyczyny,
e)
przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,
f)
powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu
cywilnego,
g)
oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
Załączniki do oferty stanowią:
1. Dokumentacja
techniczna
2. Projekt umowy
3. Klauzula RODO
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 71 07, 48 386 71 18, 539 155 559
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements