Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.022.14.2021 Odbiór i utylizacja sprzętu elektronicznego oraz wyposażenia w związku z przeprowadzoną likwidacją zbędnych składników majątkowych w PUP w Radomiu

Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2021 14:28:00
Składania : 07-07-2021 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na o
dbiór i utylizację sprzętu elektronicznego oraz wyposażenia w związku z przeprowadzoną likwidacją zbędnych składników majątkowych.


 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

a) w zakresie transportu odpadów o kodach 16 02 13*, 16 02 14, 16 02 16, 16 06 04 posiadają - wpis do rejestru zgodnie z art. 233 i art. 234 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 779 z późn. zm.),

b)  posiadają zezwolenie na przetwarzanie lub zbieranie odpadów o kodach,16 02; 16 06  a w szczególności 16 02 13*, 16 02 14, 16 02 16, 16 06 04.

 

Przedmiotem  umowy jest odbiór, transport i utylizacja wymienionych niżej odpadów będących zużytym sprzętem elektrycznym
i elektronicznym:

- o  kodach: 16 02, 16 04 a w szczególności 16 02 14, 16 02 13*, 16 02 16, 16 06 04 –

przedmiot zamówienia obejmuje: komputery - 37 szt., drukarki - 42 szt., kserokopiarki - 1 szt. (50kg), switche - 1 szt., Forti Gate - 6szt., ups-y - 5 szt., monitory LCD - 20szt., urządzenia wielofunkcyjne - 6 szt., notebooki - 8 szt., skaner - 1 szt.,
dyski twarde zewnętrzne - 2 szt., dyktafon – 1 szt., projektor - 2 szt.,  mikrofon - 1 szt.,
lampa do kamery - 1 szt., statyw - 1 szt., router - 4 szt., akumulator do kamery - 1 szt., pokrowiec na kamerę - 1 szt., zestawy certum - 2 szt., laptop - 1 szt., print server - 1 szt. 

(szacunkowa waga sprzętu 1 tona 200 kg.) .


Kryterium wyboru oferty: cena za kg odbioru i zagospodarowania odpadów. 

Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyliczone w oparciu o cenę jednostkową za kg odebranych odpadów plus obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.

Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Oferent dysponuje odpowiednią ilością środków technicznych,; tj. samochodów do transportu odpadów o odpowiedniej pojemności lub kontenery przystosowane do ich przewozu oraz pojazdy w celu realizacji zadania w wymaganym czasie. W informacji musi być zapis o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

 

Warunki Odbioru

1)     Wykonawca zobowiązany jest do zważenia przekazanego sprzętu elektronicznego do utylizacji.

2)     Odbiór odpadów odbędzie się w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy w godzinach od 8.00-14.00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z wyznaczonym pracownikiem.

3)     Przekazywanie odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity z dnia 15 kwietnia 2021r. Dz.U. 2021 poz. 779) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy.

4)     Podstawianie samochodów lub kontenerów na odpady będzie odbywać się na koszt Wykonawcy. 

5)     Zgodnie ze zmianami ustawy o odpadach Dz.U. z 2017 poz. 2422, z 2018 poz. 1544, z 2019 poz. 6, począwszy od 1 stycznia 2020r. karty przekazania opadów są prowadzone w systemie elektronicznym,  za pośrednictwem bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadam, zwane BDO.

6)     Zamawiający (wytwórca odpadów) będzie zobowiązany do sporządzenia karty przekazania odpadów zwanej KPO, za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO.

7)     Transportujący odpady będzie zobowiązany do potwierdzenia KPO z chwilą zakończenia usługi transportu.

8)     Przejmujący odpady będzie zobowiązany do potwierdzenia KPO przyjęcie odpadów. Przejmujący zobowiązany będzie dodatkowo do wskazania daty i godziny przyjęcia odpadów, jak również zamieszczenia informacji o ich masie.

9)     Zamawiający sporządzi Kartę przekazania odpadów w systemie BDO lub papierowo w przypadku awarii systemu BDO.

10)   Po usunięciu awarii Zamawiający, Wykonawca (Przejmujący odpady i Transportujący odpady) dane z dokumentów papierowych muszą wnieść niezwłocznie do BDO.

11)   Zamawiający będzie nadzorował załadunek odpadów na środki transportu Wykonawcy. Załadunek jest po stronie Wykonawcy.

12)   Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymagań dla transportu odpadów, w tym środków transportu i sposobu transportowania.

13)   Wykonawca posiadający zezwolenie na zbieranie odpadów z chwilą przejęcia odpadów przejmuje na siebie wszystkie obowiązki za stan odpadów i bezpieczeństwo odpadów podczas transportu oraz za ich przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub unieszkodliwienia w terminie nie dłuższym niż to wynika z art. 25 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Wykonawca pokryje wszystkie koszty poniesione przez Zamawiającego, w przypadku obciążenia Zamawiającego karami i kosztami z tym związanymi.

14)   Transport odpadów odbywać się będzie na koszt Wykonawcy samochodami posiadającymi wymagane dopuszczenia w zakresie transportu odpadów.

16)   Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania ustalonego trybu załadunku odpadów.


Sporządzony zostanie protokół odbioru, potwierdzony przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego będący podstawą do wystawienia faktury VAT.

Warunki płatności:        Faktura zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru. Przelew w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego,   na    rachunek    bankowy    Wykonawcy   wskazany w fakturze, przy czym Strony ustalają jako datę zapłaty przez Zamawiającego dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.  


1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

- Odbioru, transportu i utylizacji odpadów w postaci zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu-Filia w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki.

-Oferent będzie realizował Zamówienie w zakresie:

a) odbioru wraz z załadunkiem odpadów.

b) transportu odpadów – jako Transportujący odpad.

c) przetwarzania odpadów - jako Przejmujący odpad.

Faktycznie oddana ilość zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zostanie ustalona na podstawie potwierdzenia z wagi i będzie stanowić podstawę do ustalenia kosztów usługi.

- Załadunku odpadów na środki transportu Wykonawcy.


Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743

2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 7 lipca 2021 r. do godz. 15.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386 75 03 ( p. Renata Kłosowska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO 2021r..docx docx 14.95 2021-07-02 14:28:00 Postępowanie
załącznik nr 1 protokół przekazania.doc doc 452 2021-07-02 14:28:00 Postępowanie
załącznik nr 1 protokół przekazania.doc doc 452 2021-07-02 14:28:00 Kryterium

Komunikaty

2021-08-25 12:58 Renata Kłosowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż najkorzystniejsza oferta na realizację usługi - Odbiór i utylizacja sprzętu elektronicznego oraz wyposażenia w związku z przeprowadzoną likwidacją zbędnych składników majątkowych - została złożona przez TKM RECYCLING POLSKA SP. z o.o. która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę 0,20 zł/netto za kg odpadów. Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 odbiór i utylizacja sprzętu elektronicznego oraz wyposażenia w związku z przeprowadzoną likwidacją zbędnych składników majątkowych. Przedmiotem umowy jest odbiór, transport i utylizacja wymienionych niżej odpadów będących zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym: -o kodach: 16 02, 16 04 a w szczególności 16 02 14, 16 02 13*, 16 02 16, 16 06 04 – przedmiot zamówienia obejmuje: komputery - 37 szt., drukarki - 42 szt., kserokopiarki - 1 szt. (50kg), switche - 1 szt., Forti Gate - 6szt., ups-y - 5 szt., monitory LCD - 20szt., urządzenia wielofunkcyjne - 6 szt., notebooki - 8 szt., skaner - 1 szt., dyski twarde zewnętrzne - 2 szt., dyktafon – 1 szt., projektor - 2 szt., mikrofon - 1 szt., lampa do kamery - 1 szt., statyw - 1 szt., router - 4 szt., akumulator do kamery - 1 szt., pokrowiec na kamerę - 1 szt., zestawy certum - 2 szt., laptop - 1 szt., print server - 1 szt. (szacunkowa waga sprzętu 1 tona 200 kg.) . 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Odbiór sprzętu elektronicznego oraz wyposażenia - Zobowiązuję się do odbioru sprzętu z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom, Filia PUP w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania - wg Załącznika nr 1.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

załącznik nr 1 proto [...].doc

(0)
3 Termin realizacji - Odbiór odpadów odbędzie się w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy w godzinach od 8.00-14.00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z wyznaczonym pracownikiem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Zaplecze techniczne - Wykonawca dysponuje odpowiednią ilością środków technicznych tj. samochodów do transportu odpadów o odpowiedniej pojemności lub kontenery przystosowane do ich przewozu oraz pojazdy w celu realizacji zadań w wymaganym czasie . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wpis do rejestru BDO - wykonawca posiada wpis do rejestrów BDO, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r.o odpadach (Dz. U. 15 kwietnia 2021, poz.779). , Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Zezwolenie na zbieranie odpadów - wykonawca posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów o kodzie 16 02; 16 06 wydane w drodze decyzji przez właściwy organ w ilości co najmniej równej wielkości zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatną w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Zezwolenie na przetwarzanie odpadów - wykonawca posiada aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 16 02; 16 06 wydane w drodze decyzji przez właściwy organ w ilości co najmniej równej wielkości zamówienia .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3577