Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2021 14:28:00 |
Składania : | 07-07-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu na podstawie regulaminu wewnętrznego
organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na odbiór i utylizację sprzętu elektronicznego oraz
wyposażenia w związku z przeprowadzoną likwidacją zbędnych składników
majątkowych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Oferenci, którzy:
a) w
zakresie transportu odpadów o kodach 16 02 13*, 16 02 14, 16 02 16, 16 06 04
posiadają -
wpis do rejestru zgodnie z art. 233 i art. 234 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012
roku o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 779 z późn. zm.),
b) posiadają
zezwolenie na przetwarzanie lub zbieranie odpadów o kodach,16 02; 16 06 a w szczególności 16 02 13*, 16 02 14,
16 02 16, 16 06 04.
Przedmiotem
umowy jest odbiór, transport i utylizacja wymienionych niżej odpadów
będących zużytym sprzętem elektrycznym
i elektronicznym:
- o kodach: 16 02, 16 04 a w szczególności 16 02 14, 16 02 13*, 16 02 16, 16 06 04 –
przedmiot zamówienia obejmuje: komputery - 37 szt., drukarki - 42 szt.,
kserokopiarki - 1 szt. (50kg), switche - 1 szt., Forti Gate - 6szt., ups-y - 5
szt., monitory LCD - 20szt., urządzenia wielofunkcyjne - 6 szt., notebooki - 8
szt., skaner - 1 szt.,
dyski twarde zewnętrzne - 2 szt., dyktafon – 1 szt., projektor - 2 szt., mikrofon - 1 szt.,
lampa do kamery - 1 szt., statyw - 1 szt., router - 4 szt., akumulator do
kamery - 1 szt., pokrowiec na kamerę - 1 szt., zestawy certum - 2 szt., laptop -
1 szt., print server - 1 szt.
(szacunkowa waga sprzętu 1 tona 200 kg.) .
Kryterium wyboru oferty: cena za kg odbioru i zagospodarowania odpadów.
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyliczone w oparciu
o cenę jednostkową za kg odebranych odpadów plus obowiązujący podatek od
towarów i usług VAT.
Zamawiający
uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony,
jeżeli Oferent dysponuje odpowiednią ilością środków technicznych,; tj.
samochodów do transportu odpadów o odpowiedniej pojemności lub kontenery
przystosowane do ich przewozu oraz pojazdy w celu realizacji zadania w wymaganym czasie. W informacji musi być zapis o
podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Warunki Odbioru
1) Wykonawca zobowiązany jest do zważenia
przekazanego sprzętu elektronicznego do utylizacji.
2) Odbiór odpadów odbędzie się w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy w godzinach od 8.00-14.00, po
wcześniejszym ustaleniu terminu z wyznaczonym pracownikiem.
3) Przekazywanie odpadów odbywać się będzie
zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia
2012 r. (tekst jednolity z dnia 15 kwietnia 2021r. Dz.U. 2021 poz. 779) oraz
aktami wykonawczymi do ww. ustawy.
4) Podstawianie samochodów lub kontenerów na
odpady będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
5) Zgodnie ze zmianami ustawy o odpadach Dz.U.
z 2017 poz. 2422, z 2018 poz. 1544, z 2019 poz. 6, począwszy od 1 stycznia
2020r. karty przekazania opadów są prowadzone w systemie elektronicznym, za pośrednictwem bazy danych o produktach i
opakowaniach oraz o gospodarce odpadam, zwane BDO.
6) Zamawiający (wytwórca odpadów) będzie zobowiązany do sporządzenia karty
przekazania odpadów zwanej KPO, za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO.
7) Transportujący odpady będzie zobowiązany do
potwierdzenia KPO z chwilą zakończenia usługi transportu.
8) Przejmujący odpady będzie zobowiązany do
potwierdzenia KPO przyjęcie odpadów. Przejmujący zobowiązany będzie dodatkowo
do wskazania daty i godziny przyjęcia odpadów, jak również zamieszczenia
informacji o ich masie.
9) Zamawiający sporządzi Kartę przekazania
odpadów w systemie BDO lub papierowo w przypadku awarii systemu BDO.
10) Po usunięciu awarii Zamawiający, Wykonawca
(Przejmujący odpady i Transportujący odpady) dane z dokumentów papierowych
muszą wnieść niezwłocznie do BDO.
11) Zamawiający będzie nadzorował załadunek
odpadów na środki transportu Wykonawcy. Załadunek jest po stronie Wykonawcy.
12) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania
wymagań dla transportu odpadów, w tym środków transportu i sposobu
transportowania.
13) Wykonawca posiadający zezwolenie na zbieranie
odpadów z chwilą przejęcia odpadów przejmuje na siebie wszystkie obowiązki za
stan odpadów i bezpieczeństwo odpadów podczas transportu oraz za ich
przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub unieszkodliwienia w terminie
nie dłuższym niż to wynika z art. 25 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o
odpadach. Wykonawca pokryje wszystkie koszty poniesione przez Zamawiającego, w
przypadku obciążenia Zamawiającego karami i kosztami z tym związanymi.
14) Transport odpadów odbywać się będzie na koszt
Wykonawcy samochodami posiadającymi wymagane dopuszczenia w zakresie transportu
odpadów.
16) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania
ustalonego trybu załadunku odpadów.
Sporządzony zostanie protokół
odbioru, potwierdzony przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego będący podstawą do wystawienia faktury VAT.
Warunki płatności: Faktura zostanie wystawiona na podstawie
protokołu odbioru. Przelew w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego, na
rachunek bankowy Wykonawcy
wskazany w fakturze, przy czym Strony ustalają jako datę zapłaty przez
Zamawiającego dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Odbioru, transportu i utylizacji odpadów w postaci zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu-Filia w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki.
-Oferent będzie realizował
Zamówienie w zakresie:
a) odbioru wraz z załadunkiem odpadów.
b) transportu odpadów – jako Transportujący odpad.
c) przetwarzania odpadów - jako Przejmujący odpad.
Faktycznie oddana ilość zużytego
sprzętu elektrycznego i elektronicznego zostanie ustalona na podstawie
potwierdzenia z wagi i będzie stanowić podstawę do ustalenia kosztów usługi.
- Załadunku odpadów na środki transportu Wykonawcy.
Nabywca:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A. Łukasika 3
26-612 Radom
NIP 948-21-33-743
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie
do dnia: 7 lipca 2021 r. do godz. 15.00
3. W przypadku
pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub skontaktować się
telefonicznie pod nr tel. 48 386 75 03
( p. Renata Kłosowska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )
4. Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia
przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową.
2021-08-25 12:58 | Renata Kłosowska | Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż najkorzystniejsza oferta na realizację usługi - Odbiór i utylizacja sprzętu elektronicznego oraz wyposażenia w związku z przeprowadzoną likwidacją zbędnych składników majątkowych - została złożona przez TKM RECYCLING POLSKA SP. z o.o. która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę 0,20 zł/netto za kg odpadów. Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu. |
Komunikaty