Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 21/VI/2021 Zakup wraz z dostawą druków dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu

Termin:
Zamieszczenia : 16-07-2021 08:52:00
Składania : 23-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-07-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy DRUKI.doc doc 77.5 2021-07-16 08:52:00 Postępowanie
RODO wzór klauzula.pdf pdf 185.05 2021-07-16 08:52:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 do zapytania ofertowego.xls xls 63.5 2021-07-16 08:52:00 Kryterium

Komunikaty

2021-09-28 08:22 Joanna Kozieł Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu została zawarta umowa z Wykonawcą: IMPACT S.C Dariusz Nowak, Małgorzata Nowak, 42-510 Kuźnica Warężyńska 7 - na zakup wraz z dostawą druków, o wartości 16 966,37 zł brutto.
2021-07-28 13:49 Joanna Kozieł Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy: IMPACT S.C Dariusz Nowak, Małgorzata Nowak (wpisać nazwę Wykonawcy) na wartość 16 966,37 zł brutto. Wybrana oferta spełnia wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jest najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny, a jej wartość nie przekracza kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 druki Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 1 do za [...].xls

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Akceptacja warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "TAK" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 457