Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00128427/01 „Naprawa dróg – wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją i grysem na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego”

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2021 14:44:00
Składania : 16-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 16-08-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 1405.01 2021-07-27 14:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 postanowienia umowy.pdf pdf 1421.03 2021-07-28 07:28:26 Postępowanie
Załączniki 2-10.odt odt 39 2021-08-05 08:55:10 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia - korekta.pdf pdf 1404.03 2021-08-11 14:41:37 Postępowanie
Załączniki 2-10 - korekta.odt odt 38.74 2021-08-11 14:41:37 Postępowanie
INFORMACJA - otwarcie ofert.pdf pdf 1275.63 2021-08-17 13:03:33 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE o wyniku postępowania.pdf pdf 1255.08 2021-08-17 13:59:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-17 13:59 Sylwia Kępa W załączeniu zawiadomienie o wyniku postępowania.

ZAWIADOMIENIE o wyni [...].pdf

2021-08-17 13:03 Sylwia Kępa W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

INFORMACJA - otwarci [...].pdf

2021-08-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zadania 20 000,00 zł
2021-08-11 14:45 Sylwia Kępa Zamawiający dokonał poprawy kosztorysu ofertowego, stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, w związku z czym termin składania ofert został przesunięty na dzień 16.08.2021 r. a termin związania ofertą na dzień 14.09.2021 r. Zamawiający załączył w postępowaniu pliki: "Specyfikacja Warunków Zamówienia - korekta" oraz "Załączniki 2-10 - korekta" z naniesionymi zmianami.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 460