Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.230.13.2021. Usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych

Termin:
Zamieszczenia : 25-08-2021 13:11:00
Składania : 27-08-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych.

1.       Sharp AR-5623N o numerze inwentarzowym PUP 011-803-2/0032 ( opis: przegląd, czyszczenie oraz konserwacja).

2.       Sharp AR-5623N numerze inwentarzowym PUP 011-803-2/0033 ( opis uszkodzenia: w urządzeniu wyświetla się kontrolka serwis, czyszczenie oraz konserwacja).

3.       Canon Image Runner 2525 o numerze seryjnym CNE8878RJM i numerze inwentarzowym PUP 011-487/1341 ( opis uszkodzenia: urządzenie zacina papier, czyszczenie oraz konserwacja).

 

1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Filii  Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Pionkach ul. Kozienicka 34, 26-670 Kozienice. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek każdego   zgłoszonego sprzętu (  wg załącznik nr 2) 

- ewentualnego odbioru sprzętu z siedziby Filii Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki w godzinach 8.00-14.00 na podstawie  protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 3,

- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy drogę elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych,

- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,

- przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 4,

- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,

-  wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743

2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 26 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386 75 03 ( p. Renata Kłosowska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Protokół wstępnych oględzin Załącznik nr 2.docx docx 13.04 2021-08-25 13:11:00 Postępowanie
protokół naprawy sprzętu PUP Radom Załącznik 4.doc doc 36 2021-08-25 13:11:00 Postępowanie
protokół przekazania sprzętu załącznik 3.doc doc 32 2021-08-25 13:11:00 Postępowanie
wykaz sprzętu OR.230.13.2021. Załącznik nr 1.docx docx 12.73 2021-08-25 13:11:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO 2021r. 3 sztuki PIONKI.docx docx 14.95 2021-08-25 13:11:00 Postępowanie
wykaz sprzętu OR.230.13.2021. Załącznik nr 1.docx docx 12.73 2021-08-25 13:11:00 Przedmiot zamówienia
Klauzula informacyjna RODO 2021r. 3 sztuki PIONKI.docx docx 14.95 2021-08-25 13:11:00 Kryterium
wykaz sprzętu OR.230.13.2021. Załącznik nr 1.docx docx 12.73 2021-08-25 13:11:00 Kryterium
protokół przekazania sprzętu załącznik 3.doc doc 32 2021-08-25 13:11:00 Kryterium
protokół naprawy sprzętu PUP Radom Załącznik 4.doc doc 36 2021-08-25 13:11:00 Kryterium
Protokół wstępnych oględzin Załącznik nr 2.docx docx 13.04 2021-08-25 13:11:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa naprawy Załącznik nr 1 przedstawia wykaz sprzętu wraz z przewidywanymi usterkami.

wykaz sprzętu OR.230 [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Odbiór sprzętu komputerowego - Zobowiązuję się do odbioru sprzętu z siedziby Filii Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 3.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

protokół przekazania [...].doc

(0)
3 Termin naprawy - Zobowiązuję się do poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy drogą elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 4, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

protokół naprawy spr [...].doc

(0)
6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się "

Klauzula informacyjn [...].docx

(0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Odbiór naprawionego sprzętu - Zobowiązuję się do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Filii Zamawiającego tj PUP w Pionkach ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Filii Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pionkach ul. Kozienicka 34. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznik nr 2) .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Protokół wstępnych o [...].docx

(0)
11 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu wskazanego w załączniku nr 1, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

wykaz sprzętu OR.230 [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 220