Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-08-2021 13:11:00 |
Składania : | 27-08-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu na podstawie regulaminu wewnętrznego
organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych.
1. Sharp
AR-5623N o numerze inwentarzowym PUP 011-803-2/0032 ( opis: przegląd,
czyszczenie oraz konserwacja).
2. Sharp
AR-5623N numerze inwentarzowym PUP 011-803-2/0033 ( opis uszkodzenia: w urządzeniu wyświetla się kontrolka serwis, czyszczenie oraz konserwacja).
3. Canon
Image Runner 2525 o numerze seryjnym CNE8878RJM i numerze inwentarzowym PUP 011-487/1341 ( opis uszkodzenia: urządzenie zacina papier, czyszczenie oraz
konserwacja).
1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie
najniższej ceny w ramach realizacji usługi
zobowiązany będzie do:
- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Filii Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Pionkach ul. Kozienicka 34, 26-670 Kozienice. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznik nr 2)
- ewentualnego odbioru sprzętu z siedziby Filii Zamawiającego tj Powiatowego
Urzędu Pracy w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika
nr 3,
- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach
o terminie naprawy drogę elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni
roboczych,
- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów
fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,
- przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania
usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na
podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika
nr 4,
- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną
usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od
daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,
- wystawienia
faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
przez Zamawiającego wg poniższego :
Nabywca:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A. Łukasika 3
26-612 Radom
NIP 948-21-33-743
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie
do dnia: 26 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00
3. W przypadku
pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się
telefonicznie pod nr tel. 48 386 75 03
( p. Renata Kłosowska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )
4. Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia
przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową.
Komunikaty