Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 08-09-2021 14:30:00 |
Placing offers : | 23-09-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 23-09-2021 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-10-05 09:34 | Jakub Gasik |
Nasz
znak:
RGGZ.271.42.2021
Szaflary,
dnia
05.10.2021
r. Nr przetargu: 12/2021 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „REMONT DOMÓW ROMSKICH NA OSIEDLU ZADZIAŁ”. Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ, została wybrana oferta nr 1 złożona przez: Firma Remontowo-Budowlana Artur Kołacz, ul. Krakowska 58a, 34-400 Nowy Targ Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Firma Remontowo-Budowlana Artur Kołacz spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 2 oferty, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 Firma Remontowo-Budowlana Artur Kołacz, ul. Krakowska 58a, 34-400 Nowy Targ Cena oferty 296 942,05 zł gross – kryterium „cena” uzyskało 60,00pkt. Okres gwarancji 36 miesięcy – kryterium „gwarancji” uzyskało 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 100pkt. Oferta nr 2 P.B.U. „PRANICA”, Adam Pranica, 34-404 Klikuszowa 72 Cena oferty 299 538,41 zł gross – kryterium „cena” uzyskało 59,48pkt. Okres gwarancji 57 miesięcy – kryterium „gwarancji” uzyskało 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 99,48pkt. II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: W niniejszym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem/ za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym. |
2021-09-23 11:16 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.42.2021
Szaflary
dnia
23.09.2021
r. Nr przetargu: 12/2021 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT zamówienia publicznego pn.: „REMONT DOMÓW ROMSKICH NA OSIEDLU ZADZIAŁ” W dniu 23.09.2021 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 280 000,00 zł gross z czego: Łącznie wpłynęły 2 oferty: • liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 2 • dane z otwartych ofert: 1. Firma Remontowo-Budowlana Artur Kołacz Ul. Krakowska 58a, 34-400 Nowy Targ Cena 296 942,05 zł Okres gwarancji na wykonane roboty 36 miesięcy 2. P.B.U. „PRANICA” Adam Pranica 34-404 Klikuszowa 72 Cena 299 538,41 zł Okres gwarancji na wykonane roboty 36 miesięcy |
2021-09-23 10:00 | Buyer message |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.42.2021
Szaflary
dnia
08.09.2021r. Nr przetargu: 12/2021 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „REMONT DOMÓW ROMSKICH NA OSIEDLU ZADZIAŁ” Sesja otwarcia ofert: 23.09.2021 r. po godz. 10:30 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 280 000,00 zł gross Środki jakie Gmina Szaflary zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
Announcements