Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2021 07:46:00 |
Składania : | 24-09-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | 24-09-2021 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi- Szkolenie grupowe "Kurs spawania spoinami pachwinowymi blach i rur oraz spoinami czołowymi blach metodą MAG 135"
dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku - Kamiennej
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Ilość godzin edukacyjnych: 258
2. Szkolenie grupowe: dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej.
3. Miejsce zajęć teoretycznych: Skarżysko-Kamienna
4. Miejsce zajęć praktycznych: Skarżysko-Kamienna. W przypadku braku możliwości organizacji zajęć na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej, dowóz uczestników do miejsca zajęć należy ująć w cenie szkolenia, transportem dedykowanym tylko dla uczestników, realizacja po stronie Wykonawcy, maksymalna odległość do 60 km.
5. Egzamin państwowy według wytycznych Instytutu Spawalnictwa wliczony w cenę szkolenia,
6. Odzież ochronną i wszystkie materiały związane z organizacją szkolenia należy ując w kosztach.
7. Koszty badań lekarskich uczestników szkolenia ponosi Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej.
8. Zajęcia mają być prowadzone od poniedziałku do piątku.
9. Oferowana cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia.
10. Planowany termin realizacji szkolenia: Wrzesień/Październik 2021
11. Termin składania ofert: do 24.09.2021 r. godzina: 13:00
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 25-17-342
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-20 10:32 | Michał Skórski | Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO |
Komunikaty