Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-09-2021 12:34:00 |
Składania : | 27-09-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 27-09-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi- Szkolenie „Jak wykorzystać doświadczenie z czasu pandemii do wzrostu kompetencji i jakości urzędu - Nowa rzeczywistość pracy spowodowana pracą zdalną / hybrydową, doręczenia w postępowaniu administracyjnym z uwzględnieniem doręczeń elektronicznych, obsługa korespondencji zgodnie z przepisami wymagania prawne i organizacyjne dla podmiotów publicznych" “ dla 15 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej
1. Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia:
- Korzyści i niedogodności oraz pozytywne i negatywne skutki pracy zdalnej/hybrydowej po stronie pracodawców i pracowników - Wpływ rozwiązań pandemicznych na zacieranie się różnicy pomiędzy sferą zawodową a osobistą pracownika - Nowe sposób komunikowania się z innymi a problem „zamknięcia” związany z pracą zdalną, wyobcowanie. - Wyzwania związane z powrotem do starych metod pracy w zmienionych realiach i nowych nawykach pracowników: - Metody przywracania zasad grupowego współżycia i budowania zespołowego działania na nowo po pandemii. - Korespondencja doręczana elektronicznie – o jakiej korespondencji stanowi ustawa - Doręczenia i wymiana informacji wyłączone spod regulacji. - Adres do doręczeń i skrzynka do doręczeń – zasady doręczania. - Baza adresów doręczeń. - Skutki prawne wpisu adresu do doręczeń elektronicznych do bazy adresów elektronicznych. - Obowiązki podmiotów publicznych, terminy stosowania ustawy. - Administrator skrzynki doręczeń; zarządzanie skrzynką doręczeń. ▪Wyznaczenie ASD przez podmiot publiczny. - Na czym polega usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Od kiedy stosujemy? - Na czym polega publiczna usługa hybrydowa. Od kiedy stosujemy? - Procedura przekształcenia dokumentu elektronicznego w przesyłkę listową w ramach świadczenia publicznej usługi hybrydowej. - Negatywne przesłanki przekształcenia dokumentu elektronicznego w przesyłkę listową. - Rola operatora wyznaczonego. - Skrzynki do doręczeń dostępność i pojemność. - EPUAP – do kiedy stosujemy - Zmiany w Kodeksie postępowania administracyjnego, uporządkowanie i nowe przepisy: Art. 14 kpa - sposoby prowadzenie postępowania administracyjnego, zasada pisemności i jego wpływ na pozostałe zmiany w kpa. - Omówienie zakresu regulacji ustawy o doręczeniach elektronicznych i zmianach w Kodeksie postępowania administracyjnego, związany z wejściem w życie tej ustawy.
2. Przeszkolenie obejmie grupę 15 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej 3. Informacje dodatkowe: Miejsce szkolenia do 200 km od Skarżyska-Kamiennej. Planowany wyjazd z parkingu obok PUP –Skarżysko-Kamienna ul. 1 Maja 105 o godz.15:10 w dniu 08.10.2021r.(piątek) – powrót do Skarżyska-Kamiennej w dniu 10.10.2021r. (niedziela) do godz.18:00.
4. Cena szkolenia musi zawierać: transport do i z miejsca szkolenia, zakwaterowanie o standardzie min. trzygwiazdkowym (dwa noclegi, wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu, serwis kawowy podczas zajęć, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia na druku MEN, ubezpieczenie NNW uczestników, zapewnienie opiekuna grupy. Oferta powinna zawierać łączną cenę za 1 osobę. |
5. Termin realizacji: 08-10.102021r.
6. Termin składania ofert: 27.09.2021r. do godz. 12:00
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 25-17-350
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-22 12:38 | Michał Skórski | Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO |
Komunikaty