Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.1.379.2021.AP Zakup i dostawa sprzętu kuchennego w ramach projektu pn. „Zawodowy krok w przyszłość”

Awatar Pracownika
Zamówienia Publiczne
Gmina Miasta Radomia
Termin:
Zamieszczenia : 05-10-2021 14:49:00
Składania : 13-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 13-10-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Edytowalne formularze ofertowe wraz z oświadczeniami (załączniki 2a-2k, 3, 4 do SWZ).doc doc 697.5 2021-10-05 14:49:00 Postępowanie
Ogłoszenie.pdf pdf 398.07 2021-10-05 14:49:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1500.99 2021-10-05 14:49:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 179.5 2021-10-14 10:35:44 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1750.15 2021-10-14 10:35:44 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty WWW.doc doc 273 2021-11-10 15:14:31 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty WWW.pdf pdf 3718.32 2021-11-10 15:14:31 Publiczna wiadomość
Informacja o uniewaznieniu cz. 4, 8 i 10 WWW.doc doc 349 2021-11-29 15:21:18 Publiczna wiadomość
Informacja o uniewaznieniu cz. 4, 8 i 10 WWW.pdf pdf 1330.16 2021-11-29 15:21:18 Publiczna wiadomość
Informacja o uniewaznieniu cz. 3 WWW.doc doc 332 2021-12-08 15:09:03 Publiczna wiadomość
Informacja o uniewaznieniu cz. 3 WWW.pdf pdf 781.47 2021-12-08 15:09:03 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze oferty cz. 6 i 11 WWW.doc doc 136.5 2021-12-08 15:11:46 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze oferty cz. 6 i 11 WWW.pdf pdf 1168.77 2021-12-08 15:11:46 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze oferty cz. 6 WWW.doc doc 124 2021-12-30 12:36:17 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze oferty cz. 6 WWW.pdf pdf 814.13 2021-12-30 12:36:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-30 12:36 Zamówienia Publiczne Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie 6 części zamówienia

Informacja o ponowny [...].doc

Informacja o ponowny [...].pdf

2021-12-08 15:11 Zamówienia Publiczne Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszych ofert w zakresie 6 i 11 części zamówienia

Informacja o ponowny [...].doc

Informacja o ponowny [...].pdf

2021-12-08 15:09 Zamówienia Publiczne Informacja o unieważnieniu części 3 zamówienia

Informacja o uniewaz [...].doc

Informacja o uniewaz [...].pdf

2021-11-29 15:21 Zamówienia Publiczne Informacja o unieważnieniu 4, 8 i 10 części zamówienia

Informacja o uniewaz [...].doc

Informacja o uniewaz [...].pdf

2021-11-10 15:14 Zamówienia Publiczne Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.

Informacja o wyborze [...].doc

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-14 10:35 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę:
1. część 1 zamówienia - 73 200,00 zł brutto,
2. część 2 zamówienia – 32 740,00 zł brutto,
3. część 3 zamówienia – 33 960,00 zł brutto,
4. część 4 zamówienia – 3 000,00 zł brutto,
5. część 5 zamówienia – 750,00 zł brutto,
6. część 6 zamówienia – 4 400,00 zł brutto,
7. część 7 zamówienia – 17 100,00 zł brutto,
8. część 8 zamówienia – 6 000,00 zł brutto,
9. część 9 zamówienia – 16 510,00 zł brutto,
10. część 10 zamówienia – 5 800,00 zł brutto,
11. część 11 zamówienia – 26 876,32 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 550