Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-10-2021 14:49:00 |
Składania : | 13-10-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 13-10-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-30 12:36 | Zamówienia Publiczne | Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie 6 części zamówienia |
2021-12-08 15:11 | Zamówienia Publiczne | Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszych ofert w zakresie 6 i 11 części zamówienia |
2021-12-08 15:09 | Zamówienia Publiczne | Informacja o unieważnieniu części 3 zamówienia |
2021-11-29 15:21 | Zamówienia Publiczne | Informacja o unieważnieniu 4, 8 i 10 części zamówienia |
2021-11-10 15:14 | Zamówienia Publiczne | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert. |
2021-10-14 10:35 | Zamówienia Publiczne | Informacja z otwarcia ofert |
2021-10-13 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
kwotę:
1. część 1 zamówienia - 73 200,00 zł brutto, 2. część 2 zamówienia – 32 740,00 zł brutto, 3. część 3 zamówienia – 33 960,00 zł brutto, 4. część 4 zamówienia – 3 000,00 zł brutto, 5. część 5 zamówienia – 750,00 zł brutto, 6. część 6 zamówienia – 4 400,00 zł brutto, 7. część 7 zamówienia – 17 100,00 zł brutto, 8. część 8 zamówienia – 6 000,00 zł brutto, 9. część 9 zamówienia – 16 510,00 zł brutto, 10. część 10 zamówienia – 5 800,00 zł brutto, 11. część 11 zamówienia – 26 876,32 zł brutto. |
Komunikaty