Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie audytu energetycznego wybranych budynków oraz oświetlenia terenu w obiekcie Służby Ochrony Państwa położonym w m. Raducz, gm. Nowy Kawęczyn, powiat skierniewicki w celu uzyskania dofinansowania ze środków pomocowych funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Termin:
Zamieszczenia : 21-10-2021 15:08:00
Składania : 27-10-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 187.02 2021-10-21 15:08:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 430.23 2021-10-21 15:08:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 15.27 2021-10-21 15:08:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 187.02 2021-10-21 15:08:00 Kryterium
Wzór umowy.pdf pdf 430.23 2021-10-21 15:08:00 Kryterium
Oświadczenie.docx docx 15.27 2021-10-21 15:08:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie audytu energetycznego budynku nr 6 w obiekcie Służby Ochrony Państwa położonym w m. Raducz, gm. Nowy Kawęczyn, powiat skierniewicki w celu uzyskania dofinansowania ze środków pomocowych funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w załączniku Zapytanie Ofertowe.pdf 1 usługa Ośrodek Szkolenia Służby Ochrony Państwa
Raducz
96-115, Nowy Kawęczyn
(0)
2 Wykonanie audytu energetycznego budynku nr 1 Kolonia w obiekcie Służby Ochrony Państwa położonym w m. Raducz, gm. Nowy Kawęczyn, powiat skierniewicki w celu uzyskania dofinansowania ze środków pomocowych funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w załączniku Zapytanie Ofertowe.pdf 1 usługa Ośrodek Szkolenia Służby Ochrony Państwa
Raducz
96-115, Nowy Kawęczyn
(0)
3 Wykonanie audytu energetycznego oświetlenia terenu w obiekcie Służby Ochrony Państwa położonym w m. Raducz, gm. Nowy Kawęczyn, powiat skierniewicki w celu uzyskania dofinansowania ze środków pomocowych funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w załączniku Zapytanie Ofertowe.pdf 1 usługa Ośrodek Szkolenia Służby Ochrony Państwa
Raducz
96-115, Nowy Kawęczyn
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie do dnia 20.12.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu, dodatkowej ekspertyzy, itp. po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zapytanie ofertowe.p [...].pdf

Wzór umowy.pdf

Oświadczenie.docx

(0)
6 Adres wykonawcy - Należy podać adres/siedzibę wykonawcy składającego ofertę oraz NIP i REGON (0)
7 Związanie ofertą - Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 20.11.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 579