Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-10-2021 13:39:00 |
Składania : | 25-10-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa polegająca na wykonaniu przeglądu i
konserwacji systemu oddymiania
w budynkach „B”, „M”, „L” oraz „W” wraz z systemem trzymaczy drzwiowych
zainstalowanych w budynkach „B”, „M”, „L”
Szkoły Policji w Katowicach.
Wykaz zainstalowanych urządzeń w budynkach
Szkoły Policji w Katowicach oraz szczegółowy zakres prac określony został w
załączniku nr 1, który stanowi integralną część zlecenia.
WYMAGANIA, WARUNKI
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań zamawiającego. Akceptując wymagania zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.
Kary umowne i inne postanowienia:
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 1% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 14 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które
odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 30%
wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
Dodatkowe warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie
może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji
niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych
podmiotów.
Do sporządzenia ewentualnego zamówienia proszę o
aktualne dane firmy: nazwę, adres, NIP, REGON, telef./ faks.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
TERMIN REALIZACJI : do 9 listopada 2021 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni
od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z zapisami zlecenia.
Komunikaty