Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-10-2021 08:42:00 |
Składania : | 03-11-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 03-11-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi- szkolenie "Ogrodnik terenów zieleni" dla 2 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku - Kamiennej
w ramach projektu "Kreatywnie i Skutecznie"
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
na lata 2014-2020.Projekt partnerski z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Skarżysku- Kamiennej
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie tematycznym "Ogrodnik terenów zieleni" dla 2 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku - Kamiennej
2. Celem szkolenia je nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania prac ogrodniczych przy zakładaniu i pielęgnowaniu terenów zieleni oraz do projektowania i zagospodarowania ogrodów zielenią.
3. Szkolenie powinno obejmować minimum 25 godzin/tyg.
4. Liczba godzin szkolenia minimum 68 godzin
5. Zajęcia powinny odbywać się w promieniu do 60 km od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej, ul. 1 Maja 105,
26-110 Skarżysko- Kamienna (lokalizacja miejsca odbywania się zajęć powinna zostać wpisana w formularzu ofertowym )
6. Pomieszczenia szkoleniowe powinny być dostosowane dla osób niepełnosprawnych
7. Planowany termin realizacji szkolenia: Listopad 2021r.
8. Termin składania ofert: do 03.11.2021r. godz. 11.00
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 25-17-397
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-03 11:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwotą jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 6233,33 zł netto, brutto: 6233,00 zł |
2021-10-27 08:46 | Michał Skórski | Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” |
Komunikaty