Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szacowanie wartości zamówienia - dostawa druków

Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2021 15:00:00
Składania : 08-11-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod numerem 22 6065031 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:

         1.          Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.

         2.          Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.

         3.          Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO 

w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej 

w złotych równowartości  kwoty 130 000 zł.

         4.          Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

         5.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza  Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).

         6.          Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

         7.          Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.

         8.          Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

         9.          Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.

     10.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.

Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Druk orzeczenia lekarskiego.pdf pdf 68.48 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
Druk protokół z rozpoznania pirotechniczno-radiologicznego, biochemicznego - 4000.pdf pdf 73.38 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
Druk protokół z rozpoznania pirotechniczno -radiologicznego lotnisko - 5000.pdf pdf 81.21 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
Druk protokół z rozpoznania pirotechnicznego miejsca pobytu 6000.pdf pdf 75.2 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
Druk protokół ze spraedzenia biochemicznego kolor 6000.pdf pdf 65.43 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
Druk protokół ze sprawdzenia przesyłek kolor 6000.pdf pdf 57.18 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
Druki meldunek z przeprowadzonej kontroli żywności 1000.pdf pdf 52.01 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
orzeczenie psychologiczne.pdf pdf 45.18 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
KSIĘGA - Wykaz spisów 2.docx docx 15.7 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
książka przyjeć psychologa, układ poziomy 100 kart, a5 poziomy.pdf pdf 44.75 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
książka przyjęc psychologa 2 strona.pdf pdf 32.79 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
Wzór księga doręczeń przesyłek miejscowych.pdf pdf 222.8 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia
Wzór wniosku o zaliczkę.jpg jpg 103.27 2021-11-04 15:00:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Druk orzeczenia lekarskiego, samokpiujący Wykonany w formie bloczka samokopiującego, oryginał + 2 kopie, format A4, bloczki po 100 kompletów (łącznie 300 stron). Wzór w załączniku. Wzorem nie jest pieczątka SOP w lewym górnym rogu druku)

Druk orzeczenia leka [...].pdf

10 komplet Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
2 Protokół z rozpoznania pirotechniczno-radiologicznego, biochemicznego pojazdów, samokopiujący Wykonany w formie bloczka samokopiującego oryginał + 1 kopia, format A4, bloczki po 100 kompletów (komplet tj. oryginał + kopia). Wzór w załączniku

Druk protokół z rozp [...].pdf

40 komplet Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
3 Protokół z rozpoznania pirotechniczno-radiologicznego, biochemicznego lotniska, samokopiujący Wykonany w formie bloczka samokopiującego oryginał + 1 kopia, format A4, bloczki po 100 kompletów (komplet tj. oryginał + kopia). Wzór w załączniku

Druk protokół z rozp [...].pdf

50 komplet Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
4 Protokół z rozpoznania pirotechniczno-radiologicznego, biochemicznego miejsca pobytu, samokopiujący Wykonany w formie bloczka samokopiującego oryginał + 1 kopia, format A4, bloczki po 100 kompletów (komplet tj. oryginał + kopia). Wzór w załączniku

Druk protokół z rozp [...].pdf

60 komplet Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
5 Protokół ze sprawdzenia biochemicznego, samokopiujący- kolor Wykonany w formie bloczka samokopiującego oryginał + 1 kopia, format A4, druk w kolorze, bloczki po 100 kompletów (komplet tj. oryginał + kopia). Wzór w załączniku

Druk protokół ze spr [...].pdf

60 komplet Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
6 Protokół ze sprawdzenia przesyłek, samokopiujący Wykonany w formie bloczka samokopiującego oryginał + 1 kopia, format A4, druk w kolorze, bloczki po 100 kompletów (komplet tj. oryginał + kopia). Wzór w załączniku

Druk protokół ze spr [...].pdf

60 komplet Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
7 Meldunek z przeprowadzonej kontroli żywności, samokopiujący Wykonany w formie bloczka samokopiującego oryginał + 1 kopia, format A4, bloczki po 100 kompletów (komplet tj. oryginał + kopia). Wzór w załączniku

Druki meldunek z prz [...].pdf

10 komplet Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
8 Orzeczenie psychologiczne, samokopiujące Wykonany w formie bloczka samokopiującego oryginał + 1 kopia, format A5, bloczki po 100 kompletów (komplet tj. oryginał + kopia). Wzór w załączniku

orzeczenie psycholog [...].pdf

20 komplet Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
9 Książka przyjęć psychologa Okładka w kolorze granatowym z napisem "KSIĄŻKA PRZYJĘĆ PSYCHOLOGA" , format A5, format poziomy, 100 kart, twarda oprawa, druk jednostronny tylko na prawej karcie. Wzór w załączniku

książka przyjeć psyc [...].pdf

książka przyjęc psyc [...].pdf

20 szt. Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
10 Księga "Wykaz spisów zdawczo - odbiorczych" Twarda oprawa, format A4, 200 kart. Na okładce napis "Wykaz spisów zdawczo - odbiorczych" Wzór w załączniku

KSIĘGA - Wykaz spisó [...].docx

2 szt. Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
11 Książka doręczeń przesyłek miejscowych Twarda oprawa, format A4, na okładce napis "Książka doręczeń przesyłek miejscowych" Wzór w załączniku

Wzór księga doręczeń [...].pdf

5 szt. Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
12 Wniosek o zaliczkę, samokopiujący Wykonany w formie bloczka samokopiującego, oryginał + jedna kopia format A6 Wzór w załączniku

Wzór wniosku o zalic [...].jpg

12 komplet Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 14 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 321