Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.230.30.2021.JA Zapytanie poniżej progu - dostawa - Zakup ergonomicznego krzesła Intrata O 12HRU R20I na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2021 13:26:00
Składania : 09-11-2021 10:30:00
Otwarcia : 09-11-2021 10:35:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zwracamy się z zapytaniem o możliwość dokonania zakupu i dostawy ergonomicznego krzesła Intrata O 12HRU R20I na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Zakup będzie obejmować:

1. krzesło Intrata O 12HRU R20I - 1 szt. o parametrach: tkanina Sempre SM01, mechanizm synchroniczny FS, możliwość blokady wybranego kąta wychylenia w 5 pozycjach, płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, płynnie regulowana wysokość oparcia, podłokietnik o regulowanej wysokości, pięcioramienna nylonowa podstawa jezdna w kolorze czarnym, samohamowne kółka do powierzchni twardych (parkiet, panele), gwarancja 5 lat, profilowane oparcie z zagłówkiem oraz funkcjonalny mechanizm mający zapewnić wysoka ergonomie pracy. Krzesło musi posiadać Protokół Oceny Ergonomicznej wydany przez instytut Medycyny Pracy.

2. Planowany termin realizacji dostawy – do 15.12.2021 r. g. 14.00

3. Oferta powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z zakupem i dostawą.

4. Prosimy o przesłanie oferty handlowej i wypełnionych załączników zapytania za pośrednictwem platformy zakupowej  https://platformazakupowa.pl/pn/pup_skarzysko 

5. Termin złożenia oferty: do dnia 03.11.2021 r. do godz. 12:00   


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań:- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym,dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 41 2517 388

związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest dostawa. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 504.11 2021-11-04 13:30:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-09 10:30 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 731,00 zł netto, 900,00 zł brutto
2021-11-04 13:30 Michał Skórski Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”

Klauzula informacyjn [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie poniżej progu - dostawa Zakup ergonomicznego krzesła Intrata O 12HRU R20I na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej 1 dostawa Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kam.
1 Maja 105
26-110, Skarżysko-Kamienna
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Protokół Oceny Ergonomicznej - Należy dołączyć Protokół Oceny Ergonomicznej wydany przez Instytut Medycyny Pracy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 227