Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI/44/2021 DI - Usługi sprzątania i utrzymania czystości w roku 2022 w obiektach administracyjno-biurowych i przemysłowym MPEC Sp. z o.o. przy ul. Spółdzielczej w Lesznie o łącznej powierzchni ok. 2112,84m2

Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2021 08:29:00
Składania : 18-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 18-11-2021 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Miejskie  Przedsiębiorstwo  Energetyki  Cieplnej  Sp. z o.o.  ul. Spółdzielcza  12,  64-100  Leszno, tel. 065  5256000, fax. 655256073 ogłasza  przetarg  sektorowy na : usługę sprzątania i utrzymania czystości w roku 2022 w obiektach administracyjno-biurowych i przemysłowym Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. przy ul. Spółdzielczej w Lesznie o łącznej powierzchni ok. 2112,84m2 przy użyciu sprzętu oraz środków czystości wykonawcy z zastosowaniem materiałów i środków, które nie będą szkodliwe dla ludzi oraz nie będą oddziaływać niszcząco na elementy pomieszczeń i ich wystrój

Termin  realizacji  :  01.01.-31.12.2022                

Powyższe zamówienie jest zamówieniem publicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

Materiały przetargowe można  pobrać ze strony zamawiającego z platformy zakupowej OpenNexus:  https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno. 

Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.

Uwaga: Wykonawca nie zarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adres e-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona oraz nastąpią utrudnienia z komunikacji elektronicznej.

Wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w Instrukcji przetargowej nr DI/27/2020. W postępowaniu wymagane jest załączenie dokumentów wymaganych niniejszą instrukcją.

Oferty  należy składać na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno do  dnia  18.11.2021 godz. 10.00 

W przypadku:

- pytań merytorycznych: prosimy o kontakt poprzez platformę zakupową za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość"

- pytań związanych z obsługą platformy: prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 221010202, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00 oraz cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPO44 sprzatanie na 2022.pdf pdf 416.69 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal1- cz. formalna.doc doc 71.5 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal2a-oswiadczenia.doc doc 60 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal2b-oswiadczenie dot sp.z o.o..doc doc 62 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal3 -wykaz usług.docx docx 31.29 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal4 -strukt zatrudn.docx docx 30.74 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal5-oswiadczenie RODO.doc doc 53.5 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal6 -wykaz środ czyst.docx docx 31.77 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal7-potwierdzenie wizji lokalnej.doc doc 58 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal8 - Umowa sprzat na 2022.pdf pdf 477.2 2021-11-09 08:29:00 Postępowanie
zal7-potwierdzenie wizji lokalnej.doc doc 58.5 2021-11-09 08:29:00 Kryterium

Komunikaty

2021-11-17 12:47 Beata Raburska Odpowiedzi na pytania:
1. Czy Zamawiający dopuszcza zatrudnienie osób poprzez agencję pracy?
Odp.1. Warunki określające wymagania odnośnie osób zdolnych do wykonania zamówienia zawarto w ust. 2.1.3. oraz 2.1.5.
2. Co ma być usuwane w ramach odtłuszczania powierzchni posadzek skoro nie jest wymagane akrylowanie?
Odp. 2. Podczas wizji lokalnej Wykonawca ustali które posadzki wymagają usunięcia starych warstw i nie będzie to stanowiło podstawy do zgłaszania robót dodatkowych.
2021-11-16 09:07 Beata Raburska Zamawiający udziela odpowiedzi na otrzymane zapytania:
I. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający wymaga w załączniku nr 6 podania po jednym typie środka w zależności od rodzaju wykonywanych czynności.
Odp.1. Zamawiający wymaga podania informacji o wszystkich środkach, które przewiduje użyć Wykonawca, dlatego nie precyzuje się informacji o ilości .

II. Prosimy o informację czy Zamawiający dopuszcza dopisania do wykazu w załączniku nr 6 pozostałych niezbędnych środków do wykonania usługi, zgodnie z zakresem wykonywanych prac? Czy Wykonawca ma zrobić osobny wykaz?
Odp.2. Zamawiający dopuszcza obie możliwości.
III. Zamawiający podał charakterystykę mydła i ręczników papierowych. W związku z tym zapisem prosimy o:
a) dopuszczenie mydła w kolorze innym niż perłowy, np. białe.
b) dopuszczenie ręcznika papierowego o gramaturze 38-40g/m2, jest to standardowa gramatura dla ręczników komercyjnie dostępnych na rynku.
c) prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający akceptuje ręczniki składane w V pasujące do dozowników występujących u Zamawiającego. Jak wynika z informacji od producentów obowiązującą nomenklaturą dla ręczników składanych nie jest zz, a ręczniki składane w V.
Odp.3. Zamawiający dopuszcza:
a) mydło białe
b) ręczniki o gramaturze 38-40g/m2
c) ręczniki składane w V pasujące do dozowników Zamawiającego

IV. W związku z koniecznością zapewnienia pastowania posadzek prosimy o doprecyzowanie czy Zamawiający oczekuje okresowej pielęgnacji czy wykonania akrylowania/polimeryzacji podłóg środkami dostosowanymi do rodzaju posadzki?
Odp.4. Zamawiający oczekuje okresowej pielęgnacji.
V. Prosimy o informację czy do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie preparatu do dezynfekcji rąk? Jeżeli tak:
a) prosimy o doprecyzowanie czy i jakie dozowniki na środki do dezynfekcji rąk posiada Zamawiający? Prosimy o wskazanie producenta tych dozowników.
b) prosimy o wskazanie jakie ilości preparatu do dezynfekcji rąk są wymagane?
Odp.5. Środki do dezynfekcji rąk nie wchodzą w zakres obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego postępowania.
VI. Prosimy o informację czy do obowiązków Wykonawcy będzie należało zapewnienie dodatkowej dezynfekcji powierzchni dotykowych? Jeżeli tak, z jaką częstotliwością będzie wymagane wykonanie tych czynności? Prosimy o informację czy Wykonawca zapewnia środek do wykonania tej dezynfekcji?
Odp.6. Prace związane z dezynfekcją powierzchni nie są przedmiotem niniejszego postępowania.

VII. Zamawiający wymaga, aby środki posiadały atesty. Prosimy o potwierdzenie, że pod pojęciem atesty Zamawiający rozumie, dokumenty zgodne z obowiązującym przepisami prawa w tym zakresie, dopuszczające środki w zależności od ich rodzaju, tj:
a) dla środków myjących, czyszczących, konserwujących posiadających w swym składzie substancje niebezpieczne- karty charakterystyki,
b) dla preparatów dezynfekcyjnych będących wyrobami medycznymi -deklaracje zgodności i certyfikat CE,
c) dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami biobójczymi – pozwolenie obrót produktami biobójczymi
d) dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami leczniczymi - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego
e) dla kosmetyków – zgłoszenie do CPNP (internetowy Portal Zgłaszania Produktów Kosmetycznych)
f) dla materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki na śmieci itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie są wymagane dodatkowe atesty, produkty te posiadają ulotki/karty informacyjne
Odp.7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki posiadały dokumenty zgodne z obowiązującym przepisami prawa tak, aby użyte w celach realizacji zamówienia substancje i preparaty były biologicznie neutralizowane i nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia, życia człowieka i środowiska.
VIII. Jak otwierane są okna? Czy wszystkie wymagają prac alpinistycznych? jaki jest metraż powierzchni okien wymagających prac alpinistycznych?
Odp.8. Z uwagi na specyfikę miejsc, powyższe informacje zostaną przekazane podczas obowiązkowej wizji lokalnej.
IX. W zakresie czynności podane jest usuwanie starej warstwy konserwującej z powierzchni posadzek
- czy wymagane jest nałożenie akrylu 1x w miesiącu oraz na jakim typie posadzki?
- czy zamawiający wymaga akrylowania powierzchni? Jeśli tak, to na jakim metrażu, jakim typie powierzchni oraz z jaką częstotliwością?
Odp.9. Zamawiający nie wymaga nakładania akrylowania powierzchni.
X. Jaka jest powierzchnia wykładzin dywanowych wymagających odkurzania oraz prania?
odp.10. Jeden dywan (wykładzina dywanowa) 3.20x4.0m

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługi sprzątania - podać cenę za jeden miesiąc wykonywanej usługi zakres zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w instrukcji przetargowej oraz we wzorze umowy. 12 usługa - (0)
2 Cena mycia okien - podać cenę jednokrotnej usługi zakres i warunki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w instrukcji przetargowej i we wzorze umowy 2 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunek posiadanego doświadczenia - załączyć wypełniony i podpisany formularz wg załącznika nr 3 wraz z referencjami (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Formularz cz. formalnej wg załącznika 1 - załączyć wypełniony i podpisany formularz wg załącznika nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Informacja o strukturze zatrudnienia i statusie przedsiębiorstwa - załączyć wypełniony formularz wg załącznika nr 4 oraz kopię decyzji o której mowa w ust. 2.3 b) lub inny dokument potwierdzający prowadzenie przez Wykonawcę, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Informacja o niezaleganiu ze składkami - załączyć wypełniony i podpisany formularz wg załącznika nr 2a (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Informacja o ubezpieczeniu - załączyć dokument wskazany w ust. 2.3. g) instrukcji przetargowej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Oświadczenie RODO - Jeśli dotyczy proszę załączyć wypełniony i podpisany formularz oświadczenia wg załącznika nr 5 (o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidziane w art.13 lub art.14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu), a jeśli nie dotyczy, proszę wpisać "Nie dotyczy” (0)
8 Wykaz środków czystości i materiałów eksploatacyjnych - załączyć wypełniony i podpisany formularz wg załącznika nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej - załączyć wypełniony, podpisany i potwierdzony przez Zamawiającego formularz wg załącznika nr 7 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zal7-potwierdzenie w [...].doc

(0)
10 Inne dokumenty - inne dokumenty np. oświadczenie dla spółek z o.o. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1243