Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-11-2021 10:22:00 |
Składania : | 16-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-11-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie ofertowe poniżej progu- dostawy- Zakup dysków twardych do serwera NAS na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej
Zwracamy się z zapytaniem o możliwość zakupu Zakup 8 szt. dysków twardych do serwera NAS na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej. Zakup będzie obejmować:
1. Dysk
Seagate IRONWOLF PRO CMR 12Tb (ST12000NE0008) - 8 szt.
o parametrach:
- Pojemność 12000 GB,
- format: 3,5"
- Interfejs: SATA III (6.0 Gb/s) - 1 szt.,
- Prędkość obrotowa: 7200 obr./min
- Niezawodność MTBF: 1 200 000 godzin.,
- Dodatkowe informacje: Technologia zapisu CMR, zwiększona odporność na drgania, dostęp do danych: 24x7, zgodność z systemami NAS, Seagate Rescue Services (usługi odzyskiwania danych)
- Gwarancja: 60 miesięcy (gwarancja producenta)
- Ze względu na częściowe obsadzenie w/w dyskami posiadanego serwera NAS, w celu zapewnienia kompatybilności i jednorodności posiadanego rozwiązania Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania innych (równoważnych) dysków.
2. Całkowity koszt powinien obejmować również koszty dostawy do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej tj. Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna od Poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 14.00
3. Termin realizacji dostawy: 26.11.2021r.
8. Termin składania ofert : do 16.11.2021r. godz. 10.00
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 25-17-317
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-16 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaka Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 12486,63 zł netto, brutto: 15358,55 zł |
2021-11-09 10:29 | Michał Skórski |
Klauzula
informacyjna
Zgodnie
z
art.
13
ust.
1
i
2
rozporządzenia
Parlamentu
Europejskiego
i
Rady
(UE)
2016/679
z
dnia
27
kwietnia
2016
r.
w
sprawie
ochrony
osób
fizycznych
w
związku
z
przetwarzaniem
danych
osobowych
i
w
sprawie
swobodnego
przepływu
takich
danych
oraz
uchylenia
dyrektywy
95/46/WE
(ogólne
rozporządzenie
o
ochronie
danych)
(Dz.
Urz.
UE
L
119
z
04.05.2016,
str.
1),
dalej
„RODO” |
Komunikaty