Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-11-2021 13:16:00 |
Składania : | 19-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-11-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu na podstawie regulaminu wewnętrznego
organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacji 5 drukarek i 2 urządzeń wielofunkcyjnych
1. OKI C711dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1319 ( opis uszkodzenia: kompleksowa konserwacja modułu duplexu, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja).
2. HP LaserJet ProM401dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1451 ( opis uszkodzenia: wyświetlanie komunikatu – załaduj papier – wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja).
3. Kyocera Ecosys M2535dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1729 ( opis uszkodzenia: zacinanie kartki w obszarze bębna, wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja).
4. Samsung ProXpress M3820nd o numerze inwentarzowym PUP 013-10/0893 ( opis uszkodzenia: zacinanie wydruków dwustronnych, problem z pobieraniem papieru, wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja).
5. Samsung ProXpress M3820nd o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1725 ( opis uszkodzenia: wymiana rolki zasobnika 1, wymiana pozostałych rolek, czyszczenie, konserwacja).
6. Canon iR 2525 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1339 ( opis uszkodzenia: jasne wydruki, zacinanie papieru przy drukach dwustronnych, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja).
7. OKI C711 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1457 (opis uszkodzenia: przegląd techniczny, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja).
1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie
najniższej ceny w ramach realizacji usługi
zobowiązany będzie do:
- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, 26-612 Radom, ul. Ks. A. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin zawierający rzeczywisty wykaz usterek każdego zgłoszonego sprzętu, - wg Załącznika nr 2,
- ewentualnego odbioru sprzętu z siedziby Zamawiającego w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika
nr 4,
- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach
o terminie naprawy, która będzie nie dłuższa niż 7 dni
roboczych,
- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów
fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,
- przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania
usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na
podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy –
wg Załącznika
nr 5,
- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną
usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od
daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,
- wystawienia
faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
przez Zamawiającego wg poniższego :
Nabywca:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A. Łukasika 3
26-612 Radom
NIP 948-21-33-743
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie
do dnia: 19 listopada 2021 r. do godz. 10.00
3. W przypadku
pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się
telefonicznie pod nr tel. 48 386 70 53
( p. Karolina Czerwińska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )
4. Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia
przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową.
2021-11-24 13:53 | Karolina Czerwińska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
iż
najkorzystniejszą
ofertą
na
usługę
naprawy
pogwarancyjnej
i
konserwacje
5
drukarek
i
2
urządzeń
wielofunkcyjnych”
została
uznana
oferta
złożona
przez
Firmę
Biuro-Tech
F.H.U
Krzysztof
Bartoszek,
która
za
realizację
przedmiotu
zamówienia
zaoferowała
kwotę
brutto
2
998,74
PLN.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza. Wobec powyższego z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu. Karolina Czerwińska |
Komunikaty