Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.230.17.2021. Usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji 5 drukarek i 2 urządzeń wielofunkcyjnych.

Karolina Czerwińska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2021 13:16:00
Składania : 19-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 19-11-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacji 5 drukarek i 2 urządzeń wielofunkcyjnych

 

1.       OKI C711dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1319 ( opis uszkodzenia: kompleksowa konserwacja modułu duplexu, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja).

2.       HP LaserJet ProM401dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1451 ( opis uszkodzenia: wyświetlanie komunikatu – załaduj papier – wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja).

3.       Kyocera Ecosys M2535dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1729 ( opis uszkodzenia: zacinanie kartki w obszarze bębna, wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja).

4.       Samsung ProXpress M3820nd o numerze inwentarzowym PUP 013-10/0893 ( opis uszkodzenia: zacinanie wydruków dwustronnych, problem z pobieraniem papieru, wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja).

5.       Samsung ProXpress M3820nd o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1725 ( opis uszkodzenia: wymiana rolki zasobnika 1, wymiana pozostałych rolek, czyszczenie, konserwacja).

6.       Canon iR 2525 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1339 ( opis uszkodzenia: jasne wydruki, zacinanie papieru przy drukach dwustronnych, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja).

7.       OKI C711 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1457 (opis uszkodzenia: przegląd techniczny, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja).


1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, 26-612 Radom, ul. Ks. A. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin zawierający rzeczywisty wykaz usterek każdego zgłoszonego sprzętu,  - wg Załącznika nr 2,

- ewentualnego odbioru sprzętu z siedziby  Zamawiającego  w godzinach 8.00-14.00 na podstawie  protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 4,

- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych,

- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,

- przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy –
wg Załącznika nr 5,

- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,

-  wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743

2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 19 listopada 2021 r. do godz. 10.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386 70 53 ( p. Karolina Czerwińska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 Klauzula informacyjna RODO.docx docx 14.87 2021-11-09 13:16:00 Postępowanie
Załącznik 2 protokół wstępnych oględzin PUP Radom.docx docx 13.62 2021-11-09 13:16:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.17.2021.docx docx 13.31 2021-11-09 13:16:00 Postępowanie
Załącznik 4 protokół przekazania sprzętu PUP Radom.doc doc 32.5 2021-11-09 13:16:00 Postępowanie
Załącznik 5 protokół naprawy sprzętu PUP Radom.doc doc 36 2021-11-09 13:16:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.17.2021.docx docx 13.31 2021-11-09 13:16:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-11-24 13:53 Karolina Czerwińska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż najkorzystniejszą ofertą na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacje 5 drukarek i 2 urządzeń wielofunkcyjnych” została uznana oferta złożona przez Firmę Biuro-Tech F.H.U Krzysztof Bartoszek, która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę brutto 2 998,74 PLN.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza. Wobec powyższego z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu.

Karolina Czerwińska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa naprawy wykaz sprzętu wraz z przewidywanymi usterkami.

Załącznik 3 wykaz sp [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Odbiór sprzętu komputerowego - Zobowiązuję się do odbioru sprzętu z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3 w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 1.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin naprawy - Zobowiązuję się do poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Odbiór naprawionego sprzętu - Zobowiązuję się do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby PUP w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznik nr 2) .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 283