Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa i montaż ściany magazynowej w budynku nr 8 w ob. Podchorążych 38 w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2021 10:28:00
Składania : 18-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 18-11-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z  regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Warunki zamówienia:

1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji  na wykonane roboty i użyte materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego lub ustalenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym.

2. Roboty mogą być realizowane w dni powszednie w godzinach od 8:30 do 15:00.

3. Wszelkie reklamacje w zakresie udzielanej przez Wykonawcę rękojmi lub gwarancji będą zgłaszane przez Zamawiającego faksem, pisemnie lub pocztą elektroniczną najpóźniej do dnia upływu okresu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi.

4. W przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wad w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia tych wad na koszt i ryzyko Wykonawcy.

5. W razie zwłoki w zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 0,5% wartości wynagrodzenia brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty kar z faktury VAT.

6. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar, o których mowa w pkt. 5 na zasadach ogólnych zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

7. Z uwagi, że rozliczenie z Wykonawcą ma charakter ryczałtowy, Zamawiający nie wymaga załączania do oferty kosztorysu ofertowego.

8. Zamawiający zleci wykonanie robót budowlanych na podstawie zlecenia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (22) 606 57 09

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:

         1.          Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.

         2.          Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.

         3.          Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia

               o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 130.000 PLN netto.

         4.          Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

         5.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza  Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).

         6.          Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

         7.          Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.

         8.          Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

         9.          Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.

     10.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.

Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rysunek.pdf pdf 503.92 2021-11-10 10:28:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż ściany magazynowej w budynku nr 8 w ob. Podchorążych 38 w Warszawie Przedmiot zamówienia opisują: szkic rysunkowy 1 robota budowlana Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 15 grudnia 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" po zapoznaniu z warunkami umowy. (0)
5 Związanie ofertą - Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 7 dni licząc od dnia,w którym upływa termin składania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 238