Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2021 10:47:00 |
Składania : | 18-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-11-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Warunki zamówienia:
1. Wykonawca udziela Zamawiającemu
gwarancji na wykonane roboty i użyte
materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy.
Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od
daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego lub ustalenia usunięcia wad
stwierdzonych przy odbiorze końcowym.
2. Roboty mogą być realizowane w dni powszednie w godzinach od 8:30 do 15:00.
3. Wszelkie reklamacje w zakresie udzielanej przez Wykonawcę rękojmi lub gwarancji będą zgłaszane przez Zamawiającego faksem, pisemnie lub pocztą elektroniczną najpóźniej do dnia upływu okresu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi.
4. W przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wad w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia tych wad na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. W razie zwłoki w zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 0,5% wartości wynagrodzenia brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty kar z faktury VAT.
6. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar, o których mowa w pkt. 5 na zasadach ogólnych zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
7. Z uwagi, że rozliczenie z Wykonawcą ma charakter ryczałtowy, Zamawiający nie wymaga załączania do oferty kosztorysu ofertowego.
8. Zamawiający zleci wykonanie robót budowlanych na podstawie zlecenia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (22) 606 57 09
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia
o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 PLN netto.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
Komunikaty