Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-11-2021 14:20:00 |
Składania : | 19-11-2021 11:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r PZP ( Dz.U. z 2019 poz.2019 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1.
Przedmiot zamówienia i jego opis.
Zamówienie obejmuje dostawę papieru
kserograficznego oraz materiałów biurowych zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.
Wykonawca
udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone towary, liczonej od dnia
realizacji dostaw.
2.
Termin realizacji zamówienia.
Dostawa będzie zrealizowana w terminie 14 dni od podpisania umowy, jednak nie później niż do 15.12.2021 r. Do siedziby Zamawiającego (PUP w Radomiu).
Rozładunek, wwiezienie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego).
3. Reklamacje.
a)
Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do
3 dni od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie
objętym gwarancją.
b) W przypadku
reklamacji wniesionej przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od
zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny
koszt.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie
elektronicznej poprzez poniższy formularz do dnia 19.11.2021 r. do godz. 11.30.
5.
Warunki i termin płatności.
Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury.
6.
Osoba upoważniona do kontaktu z
wykonawcami: Małgorzata Bukowska, Agnieszka Leśkiewicz.
7.
Kryteria oceny
ofert.
Cena brutto – 100 %
8. Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji:
a)
zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji
warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,
b)
zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia
dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu,
c)
złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w
jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,
d)
zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od
zamówienia bez podania przyczyny.
e)
przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,
f) powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego,
g) oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
9. Załączniki do oferty stanowią:
1)
Projekt umowy
2)
Klauzula RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 38 67 107, 48 38 67 118 lub 539 155 559.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-18 15:23 | Agnieszka Leśkiewicz |
Oferent
zadał
pytanie Proszę o udzielenie informacji czy w pozycji 2 Zamawiający oczekuje koperty C6 SK - samoklejącej czy HK samoprzylepnej z odrywanym paskiem? Bo w aktywnym formularzu jest Koperta c6 sk, zaś w załączniku do umowy koperta c6 hk. Odp. brzmi - chodzi o koperty samoklejące bez paska Agnieszka Leśkiewicz |
Komunikaty