Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-ZO/51/21 Serwis floty pojazdów SPS ZOZ w Lęborku

Termin:
Zamieszczenia : 12-11-2021 11:51:00
Składania : 18-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 18-11-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



  1. Opis przedmiotu Zamówienia.

1.  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu floty pojazdów  Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku ul. Juliana Węgrzynowicza 13.

2.       Usługi serwisowe obejmują:

1)      zdiagnozowanie usterek

2)      wykonanie napraw pojazdów bez użycia materiałów i części zamiennych z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej.

3.       Wykaz pojazdów:

1)      Ambulans – VW Crafter                        - 2019 rok – przebieg   92 tys. km

2)      Ambulans – VW Crafter                        - 2018 rok – przebieg 120 tys. km

3)      Ambulans – VW Crafter                        - 2015 rok – przebieg 198 tys. km

4)      Ambulans – VW Crafter                        - 2010 rok – przebieg 414 tys. km

5)      Ambulans – VW Crafter                        - 2010 rok – przebieg 392 tys. km

6)      Ambulans – VW Crafter                        - 2010 rok – przebieg 575 tys. km

7)      Ambulans – Peugeot Boxer                  - 2008 rok – przebieg 205 tys. km

8)      Administracji – Peugeot Expert Teper   - 2012 rok – przebieg 370 tys. km

4.    W sytuacji gdy w wyniku przeprowadzonej diagnostyki Wykonawca uzna, iż należy dokonać naprawy wymagającej zakupu części zamiennych, eksploatacyjnych, materiałów itp., Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys zawierający nazwę części i/lub materiałów, ilość oraz ceny. Zamawiający po przeanalizowaniu kosztorysu, może wyrazić zgodę na zakup części lub/i materiałów przez Wykonawcę za cenę wskazaną w kosztorysie, lub dokonać zakupu materiałów i/lub części i przekazać je Wykonawcy celem dokonania naprawy.

5.      W przypadku zakupu przez Wykonawcę części i/lub materiałów do naprawy pojazdu, po zakończeniu naprawy Wykonawca, zobowiązany jest przedłożyć rozliczenie wykorzystania materiałów i/lub części Kierownikowi Działu Technicznego Zamawiającego lub innej osobie upoważnionej.

6.     Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do diagnostyki pojazdu niezwłocznie po jego przekazaniu przez Zamawiającego oraz dokonać naprawy w terminie możliwie najkrótszym.

7. Zlecenia na usługi stanowiące przedmiot zamówienia przekazywane będą przez Kierownika Działu Technicznego Zamawiającego (lub inną osobę upoważnioną) poprzez fax lub poprzez e-mail. Dopuszcza się kontakt telefoniczny potwierdzony e-mailem.

8.  Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia każdorazowo faktury zakupu części zamiennych.

9.    Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia 08.12.2021 r.

    10.   Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia faktury.

Dalsze szczegółowe informacje zawiera załączony wzór umowy.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 059 8635 320; 059 8635 249  od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  7:25 do 15:00.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy.doc doc 162 2021-11-12 11:51:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za roboczogodzinę zdiagnozowanie usterek, naprawy pojazdów bez użycia materiałów i części zamiennych 1 rbg. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Rabat - Wysokość udzielonego rabatu na użyte do napraw części zamienne (%) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 133