Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2021/BZP 00274309/01 Usługa cateringowa - zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do przedszkola w Napachaniu.

Halina Wroniecka
Gmina Rokietnica
Deadlines:
Published : 18-11-2021 13:28:00
Placing offers : 01-12-2021 09:00:00
Offers opening : 01-12-2021 09:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie.pdf pdf 133.19 2021-11-18 13:28:00 Proceeding
SWZ .docx docx 76.56 2021-11-18 13:28:00 Proceeding
Załączniki do SWZ..zip zip 132.08 2021-11-18 13:28:00 Proceeding
Ogłoszenie o zmianie.pdf pdf 37.46 2021-11-26 09:46:32 Public message
Zał nr 1 - formularz ofertowy po zmianie.docx docx 24.66 2021-11-26 09:46:32 Public message
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 16.42 2021-12-01 12:31:35 Public message
Informacja z otwarcia ofert 2.docx docx 13.15 2021-12-02 12:26:18 Public message
Zawiadomienie o wyborze.docx docx 23.38 2021-12-07 10:56:58 Public message

Announcements

2021-12-07 10:56 Halina Wroniecka W załączniku przesyłam zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-12-02 12:26 Halina Wroniecka W załączeniu informacja dotycząca złożonych ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2021-12-01 12:31 Halina Wroniecka W załączniku zamieszczona jest informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2021-12-01 09:00 Buyer message Kwota przeznaczona na realizację zamówienia wynosi 244 584,00 zł brutto.
2021-11-26 09:46 Halina Wroniecka Zamawiający dokonuje zmiany ogłoszenia o zamówieniu w zakresie zmiany terminu składania i otwarcia ofert oraz okresu związania ofertą.
Zmieniają się odpowiednio zapisy SWZ;
Termin składania ofert: 01-12-2021r. godz. 09:00
Termin otwarcia ofert: 01- 12-2021r. godz.09:05
Termin związania ofertą 30.12.2021r.
(Proszę o wypełnienie formularza ofertowego po zmianie -zał nr 1 do SWZ)

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zał nr 1 - formularz [...].docx

2021-11-26 09:03 Halina Wroniecka Do Zamawiającego skierowano zapytanie o treści
"chciałabym poprosić o informację, jaki jest termin płatności za fakturę? I czy dopuszczają Państwo możliwość zamawiania posiłków samodzielnie przez Rodziców w naszym systemie internetowym na tzw. kontach "zerowych", czyli takich, które nie muszą być zasilone pieniędzmi. Tam Rodzice widzą cały jadłospis i zamawiają posiłek na dowolną ilość dni. Wtedy stan śniadania mamy z dnia poprzedniego, a obiad i podwieczorek generuje nam się o godz.08:00 rano. Do tego czasu(godz.08:00) Rodzice mogą zarówno zamawiać, jak i odmawiać posiłki w systemie. Wraz z posiłkami przyjeżdża do Państwa lista dzieci, które na dany dzień mają wykupione posiłki, mogą być z podziałem na grupy. Bardzo ułatwia to rozliczanie z Placówką, my generujemy zestawienie zamówionych posiłków na koniec miesiąca i podłączamy pod fakturę, a Państwo nie muszą tego zliczać i zajmować się zamawianiem i rozliczaniem. Zdecydowana większość z naszych Klientów korzysta z tego rozwiązania"
Odpowiedź:
Wszystkie wpłaty za żywienie rodzice przelewają na konto szkoły. Forma kont zerowych może być analizowana po podpisaniu umowy z wykonawcą. Termin płatności jest określony w par.3 ust.6 wzoru umowy. „Termin płatności każdej z faktur wynosi do 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT za dostarczone posiłki w miesiącu poprzednim”.
2021-11-24 11:07 Halina Wroniecka Do Zamawiającego skierowano zapytanie o treści:
„W specyfikacji zamówienia jest podane, że zamówienie śniadań następuję do godz.08:00,a dostawa do 08:15. Nie ma fizycznej możliwości wykonania usługi w tym czasie. Czy za obowiązującą ilość śniadań przyjmujemy w rzeczywistości stan z dnia poprzedniego, a podanie ilości posiłków o godz.08:00 jest wyjściową ilością do przygotowania obiadu i podwieczorku ?
I proszę o informację o ile szacunkowo różnią się ilości posiłków podawane do godz.08:00 od dnia poprzedniego oraz od tych korygowanych o godz.10:30?
I czy dopuszczają Państwo korzystanie tylko z napojów w postaci wody?”
Poniżej Zamawiający udziela odpowiedź;

Ilość śniadań przyjmujemy wg stanu z dnia poprzedniego, a podanie ilości posiłków jest wyjściową do przygotowania obiadu. Jeżeli jest duża różnica w obecnościach między bieżącym dniem a dniem poprzednim. Trudno jest jednoznacznie podać różnicę w ilości posiłków, to zależy od pory roku i sytuacji pandemicznej. O takich nietypowych sytuacjach, jak zawieszenie zajęć, łączenie grup ze względu na dużą zachorowalność- zawsze staramy się informować. Do posiłków powinny być ciepłe napoje, typu kakao, kawa inka, herbata, kompot. Do zaspokojenia pragnienia w ciągu dnia, podajemy dzieciom tylko wodę.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 609