Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-11-2021 14:13:00 |
Składania : | 22-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 22-11-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu floty pojazdów Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku ul. Juliana Węgrzynowicza 13.
2. Usługi serwisowe obejmują:
1) zdiagnozowanie usterek
2) wykonanie napraw pojazdów bez użycia materiałów i części zamiennych z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej.
3. Wykaz pojazdów:
1) Ambulans – VW Crafter - 2019 rok – przebieg 92 tys. km
2) Ambulans – VW Crafter - 2018 rok – przebieg 120 tys. km
3) Ambulans – VW Crafter - 2015 rok – przebieg 198 tys. km
4) Ambulans – VW Crafter - 2010 rok – przebieg 414 tys. km
5) Ambulans – VW Crafter - 2010 rok – przebieg 392 tys. km
6) Ambulans – VW Crafter - 2010 rok – przebieg 575 tys. km
7) Ambulans – Peugeot Boxer - 2008 rok – przebieg 205 tys. km
8) Administracji – Peugeot Expert Teper - 2012 rok – przebieg 370 tys. km
4. W sytuacji gdy w wyniku przeprowadzonej diagnostyki Wykonawca uzna, iż należy dokonać naprawy wymagającej zakupu części zamiennych, eksploatacyjnych, materiałów itp., Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys zawierający nazwę części i/lub materiałów, ilość oraz ceny. Zamawiający po przeanalizowaniu kosztorysu, może wyrazić zgodę na zakup części lub/i materiałów przez Wykonawcę za cenę wskazaną w kosztorysie, lub dokonać zakupu materiałów i/lub części i przekazać je Wykonawcy celem dokonania naprawy.
5. W przypadku zakupu przez Wykonawcę części i/lub materiałów do naprawy pojazdu, po zakończeniu naprawy Wykonawca, zobowiązany jest przedłożyć rozliczenie wykorzystania materiałów i/lub części Kierownikowi Działu Technicznego Zamawiającego lub innej osobie upoważnionej.
6. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do diagnostyki pojazdu niezwłocznie po jego przekazaniu przez Zamawiającego oraz dokonać naprawy w terminie możliwie najkrótszym.
7. Zlecenia na usługi stanowiące przedmiot zamówienia przekazywane będą przez Kierownika Działu Technicznego Zamawiającego (lub inną osobę upoważnioną) poprzez fax lub poprzez e-mail. Dopuszcza się kontakt telefoniczny potwierdzony e-mailem.
8. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia każdorazowo faktury zakupu części zamiennych.
9. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia 08.12.2021 r.
10. Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia faktury.
Dalsze szczegółowe informacje zawiera załączony wzór umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 059 8635 320; 059 8635 249 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 7:25 do 15:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty