Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 26-11-2021 14:57:00 |
Placing offers : | 02-12-2021 10:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Wymagania i specyfikacja
1. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera
formularz asortymentowo-cenowy oraz opis postaci wydawniczej stanowiące załączniki do umowy.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zostały określone w projekcie umowy.
3.
Przedmiot umowy obejmuje także: transport, rozładunek, wniesienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce/pomieszczenie.
4. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo
wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni
8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość
dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w
postępowaniu.
9. Zamawiający wymaga, aby dostarczane druki były fabrycznie nowe, wolne od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczone przed zawilgoceniem lub uszkodzeniami mechanicznymi.
10. Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę w standardowych opakowaniach, bezzwrotnych, odpowiadających właściwościom przedmiotu zamówienia. Na każdym opakowaniu Wykonawca zamieści w sposób czytelny symbole i dane o ilościach zawartych w nich druków.
11. Duże dostawy Wykonawca będzie realizował samochodem dostawczym (z windą) do rozładunku towaru na rampie.
Osoba
do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Announcements