Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa druków powszechnego użytku oraz druków wewnętrznych.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Department: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Deadlines:
Published : 26-11-2021 14:57:00
Placing offers : 02-12-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications


Wymagania i specyfikacja


Wymagania i specyfikacja

1. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy oraz opis postaci wydawniczej stanowiące załączniki do umowy.

2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zostały określone w projekcie umowy.

3. Przedmiot umowy obejmuje także: transport, rozładunek, wniesienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce/pomieszczenie.
4. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni
8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

9. Zamawiający wymaga, aby dostarczane druki były fabrycznie nowe, wolne od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczone przed zawilgoceniem lub uszkodzeniami mechanicznymi.

10. Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę w standardowych opakowaniach, bezzwrotnych, odpowiadających właściwościom przedmiotu zamówienia. Na każdym opakowaniu Wykonawca zamieści w sposób czytelny symbole i dane o ilościach zawartych w nich druków.

11. Duże dostawy Wykonawca będzie realizował samochodem dostawczym (z windą) do rozładunku towaru na rampie.



Osoba do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
projekt umowy - druki.pdf pdf 418.43 2021-11-26 14:57:00 Subject of the order
zał. nr 1 - Formularz asotymentowo-cenowy.xlsx xlsx 27.99 2021-11-26 14:57:00 Subject of the order
zał. nr 2 - Opis Postaci Wydawniczej.docx docx 13.76 2021-11-26 14:57:00 Subject of the order
zał. nr 3 - Formularz ofertowy.docx docx 16.77 2021-11-26 14:57:00 Subject of the order
zał. nr 4 - RODO.docx docx 18.88 2021-11-26 14:57:00 Subject of the order
zał. nr 5 - Wykaz miejsc dostaw.docx docx 26.18 2021-11-26 14:57:00 Subject of the order
OGŁOSZENIE.docx docx 22.95 2021-11-26 14:57:00 Subject of the order

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa druków powszechnego użytku oraz druków wewnętrznych. 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu asortymentowo - cenowym, c. opisie postaci wydawniczej, d. formularzu ofertowym, e.informacji o ochronie danych osobowych, f. ogłoszeniu, g. wykazie miejsc dostaw. 2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać końcową wartość z Formularza asortymentowo - cenowego. 3.Wraz z ofertą należy złożyć podpisane wszystkie załączniki przez osobę do tego uprawnioną.

projekt umowy - druk [...].pdf

zał. nr 1 - Formular [...].xlsx

zał. nr 2 - Opis Pos [...].docx

zał. nr 3 - Formular [...].docx

zał. nr 4 - RODO.doc [...].docx

zał. nr 5 - Wykaz mi [...].docx

OGŁOSZENIE.docx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 290