Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.230.21.2021. Usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji drukarek

Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2021 08:13:00
Składania : 08-12-2021 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej i konserwacji drukarek

 OKI C711 o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1456  - wymiana rolek, czyszczenie, konserwacja.

HP LaserJet 2055dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1044 - uszkodzony port ethernet, wymiana wszystkich rolek, czyszczenie, konserwacja.

HP LaserJet 2055dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1303 - drukarka nie włącza się, czyszczenie, konserwacja.

Samsung ProXpress M3820nd o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1720 - drukarka nie włącza się, czyszczenie, konserwacja.

1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie  Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Radomiu ul. Ks. Andrzeja Łukasika 3, 26-600 Radom Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek każdego zgłoszonego sprzętu wg Załącznik nr 2 

- ewentualnego odbioru sprzętu z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w godzinach 8.00-14.00 na podstawie  protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 4,

- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy drogę elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych,

- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,

- przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5,

- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,

-  wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 7 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743

2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 8 grudnia 2021 r. do godz. 15.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386 70 53 ( p. Renata Kłosowska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 Klauzula informacyjna RODO.docx docx 14.87 2021-12-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik 2 protokół wstępnych oględzin PUP Radom.docx docx 13.47 2021-12-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.21.2021.docx docx 12.97 2021-12-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik 4 protokół przekazania sprzętu PUP Radom.doc doc 32.5 2021-12-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik 5 protokół naprawy sprzętu PUP Radom.doc doc 36 2021-12-06 08:13:00 Postępowanie
Załącznik 3 wykaz sprzętu OR.230.21.2021.docx docx 12.97 2021-12-06 08:13:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-12-10 09:08 Renata Kłosowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż najkorzystniejszą ofertą na usługę naprawy ,,Usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji drukarek” została uznana oferta złożona przez BIURO-TECH F.H.U Krzysztof Bartoszek, która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę brutto 2 383,74 zł.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa naprawy Załącznik nr 3 przedstawia wykaz sprzętu wraz z przewidywanymi usterkami.

Załącznik 3 wykaz sp [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Odbiór sprzętu komputerowego - Zobowiązuję się do odbioru sprzętu z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3 26-600 Radom w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 3.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin naprawy - Zobowiązuję się do poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy drogą elektroniczną, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 5, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatną w terminie 7 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Odbiór naprawionego sprzętu - Zobowiązuję się do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego tj PUP w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3 26-600. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Filii Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pionkach ul. Kozienicka 34. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznik nr 2) .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu wskazanego w załączniku nr 1, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 328