Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.022.28.2021 Dostawa licencji i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

Termin:
Zamieszczenia : 10-12-2021 11:50:00
Składania : 17-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 17-12-2021 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę oprogramowania  i licencji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu . Postępowanie prowadzone jest  w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto ( Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm. ) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP  ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.


1. Przedmiot zamówienia :

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa :


Licencja Microsoft Office Std MOLP GOV Licencje bezterminowe na oprogramowanie  Microsoft Office Std MOLP GOV, polska wersja językowa lub równoważny, tj. posiadający funkcjonalności w/w pakietu tzn.: zapewniający edycję dokumentów utworzonych przez w/w pakiet (np.: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx) z zachowaniem prawidłowego formatowania, elementów i atrybutów dokumentu, uwzględnieniem makr i eksportów dokumentów tworzonych w programach użytkowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu (np. program finansowo księgowy). Licencja musi być przeznaczona do użytku komercyjnego i nie może być ograniczona czasowo. 

Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania.


Oprogramowanie Corel Draw Oprogramowanie Corel CorelDRAW Graphics Suite 2021 PL BOX Wersja - BOX - wersja językowa - polska - typ licencji - komercyjna - rodzaj licencji - 1 licencja - długość licencji - bezterminowa - wymagania sprzętowe - system operacyjny Microsoft Windows.

Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania.


Oprogramowanie Veeam Oprogramowanie Veeam do backupu będzie użytkowane do wykonywania kopii zapasowych czterech maszyn virtualnych Vmware i trzech serwerów fizycznych Windows Server. Dodatkowo support na 5 lat. Licencja wieczysta. Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania.


2. Termin realizacji zamówienia: do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 

3. Warunki realizacji zamówienia warunki płatności: 

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

4. Warunki finansowania i płatności 

1) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, bez zaliczek oraz bez stosowania jakichkolwiek przeliczników, w tym w stosunku do walut obcych.

2) Płatności za realizację przedmiotu nastąpi na podstawie przedłożonej faktury w terminie 7 dni od daty jej otrzymania. 

5. Opis sposobu przygotowania oferty i złożenia oferty

1) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus wg formularza tam udostępnionego z podaniem cen jednostkowych każdego oferowanego materiału oraz załączyć formularz ofertowy zgodnie ze wzorem załącznik nr 2 do zapytania wypełniony  podpisany i zeskanowany.

2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 grudnia 2021 .r, do godziny 15:00. Oferty złożone po terminie nie  będą brane pod uwagę.

6. Termin otwarcia 

Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 

7. Opis sposobu obliczenia ceny 

Cena podana  przez Wykonawcę  winna zawierać wszelkie koszty poniesione w celu należytego i pełnego wykonania zamówienia.

8. Opis kryteriów oceny ofert

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najniższą cenę.

9. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty o wyniku postępowania.

10. Umowa z Wykonawcą 

Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zawrze umowę na warunkach podanych we wzorze umowy – Załącznik nr 1 do zapytania. 

11. Klauza informacyjna RODO  przedstawia załącznik nr 3 do zapytania 

12. Postanowienia końcowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) Wyjaśnienia treści postępowania w odpowiedzi na pytania Wykonawców, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści postępowania wpłynął do Zamawiającego nie później niż dzień przed terminem złożenia oferty.;

2) Zmiany treści postępowania przed upływem terminu składania ofert, a po jego upływie wprowadzenia nieistotnych zmian do treści postępowania nie mających wpływu na wynik postępowania, za zgodą Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą dokonywane w formie pisemnej;

3) Unieważnienia postępowania w całości w każdym czasie bez podania przyczyn;

4) Zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej; 

5) W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert;

6) Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania;

7) Nieudzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu;

8) Odrzucenia oferty Wykonawcy, która nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu;

9) Wezwania Wykonawcy do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym dokumentów postępowania, jeżeli dokumenty te są niekompletne, zawierają błędy, chyba że pomimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu;

10) Wyboru oferty najkorzystniejszej i niezwłocznego przekazania informacji o jej wyborze na ich adresy e-mail.

11) Powiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym,       a Wykonawcą.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 48 386 72 02  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 3 Klauzula RODO.docx docx 40.67 2021-12-10 11:50:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1- Projekt umowy.doc doc 65.5 2021-12-10 11:50:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2- Formul ofert.- oprog. licencje.docx docx 23.09 2021-12-10 11:50:00 Przedmiot zamówienia
Zapytanie ofertowe- Oprogramowanie.docx docx 454.39 2021-12-10 11:50:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2- Formul ofert.- oprog. licencje.docx docx 23.09 2021-12-10 11:50:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 OR.022.26.2021 Dostawa oprogramowania i licencji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu .

Załacznik nr 3 Klauz [...].docx

Załącznik nr 1- Proj [...].doc

Załącznik nr 2- Form [...].docx

Zapytanie ofertowe- [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2- Form [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 440