Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-12-2021 11:50:00 |
Składania : | 17-12-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 17-12-2021 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę oprogramowania i licencji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu . Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto ( Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm. ) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot zamówienia :
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa :
Licencja Microsoft Office Std MOLP GOV Licencje bezterminowe na oprogramowanie Microsoft Office Std MOLP GOV, polska wersja językowa lub równoważny, tj. posiadający funkcjonalności w/w pakietu tzn.: zapewniający edycję dokumentów utworzonych przez w/w pakiet (np.: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx) z zachowaniem prawidłowego formatowania, elementów i atrybutów dokumentu, uwzględnieniem makr i eksportów dokumentów tworzonych w programach użytkowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu (np. program finansowo księgowy). Licencja musi być przeznaczona do użytku komercyjnego i nie może być ograniczona czasowo.
Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania.
Oprogramowanie Corel Draw Oprogramowanie Corel CorelDRAW Graphics Suite 2021 PL BOX Wersja - BOX - wersja językowa - polska - typ licencji - komercyjna - rodzaj licencji - 1 licencja - długość licencji - bezterminowa - wymagania sprzętowe - system operacyjny Microsoft Windows.
Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania.
Oprogramowanie Veeam Oprogramowanie Veeam do backupu będzie użytkowane do wykonywania kopii zapasowych czterech maszyn virtualnych Vmware i trzech serwerów fizycznych Windows Server. Dodatkowo support na 5 lat. Licencja wieczysta. Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania.
2. Termin realizacji zamówienia: do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
3. Warunki realizacji zamówienia warunki płatności:
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
4. Warunki finansowania i płatności
1) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, bez zaliczek oraz bez stosowania jakichkolwiek przeliczników, w tym w stosunku do walut obcych.
2) Płatności za realizację przedmiotu nastąpi na podstawie przedłożonej faktury w terminie 7 dni od daty jej otrzymania.
5. Opis sposobu przygotowania oferty i złożenia oferty
1) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus wg formularza tam udostępnionego z podaniem cen jednostkowych każdego oferowanego materiału oraz załączyć formularz ofertowy zgodnie ze wzorem załącznik nr 2 do zapytania wypełniony podpisany i zeskanowany.
2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 grudnia 2021 .r, do godziny 15:00. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Termin otwarcia
Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7. Opis sposobu obliczenia ceny
Cena podana przez Wykonawcę winna zawierać wszelkie koszty poniesione w celu należytego i pełnego wykonania zamówienia.
8. Opis kryteriów oceny ofert
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najniższą cenę.
9. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty o wyniku postępowania.
10. Umowa z Wykonawcą
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zawrze umowę na warunkach podanych we wzorze umowy – Załącznik nr 1 do zapytania.
11. Klauza informacyjna RODO przedstawia załącznik nr 3 do zapytania
12. Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Wyjaśnienia treści postępowania w odpowiedzi na pytania Wykonawców, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści postępowania wpłynął do Zamawiającego nie później niż dzień przed terminem złożenia oferty.;
2) Zmiany treści postępowania przed upływem terminu składania ofert, a po jego upływie wprowadzenia nieistotnych zmian do treści postępowania nie mających wpływu na wynik postępowania, za zgodą Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą dokonywane w formie pisemnej;
3) Unieważnienia postępowania w całości w każdym czasie bez podania przyczyn;
4) Zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej;
5) W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert;
6) Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania;
7) Nieudzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu;
8) Odrzucenia oferty Wykonawcy, która nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu;
9) Wezwania Wykonawcy do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym dokumentów postępowania, jeżeli dokumenty te są niekompletne, zawierają błędy, chyba że pomimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu;
10) Wyboru oferty najkorzystniejszej i niezwłocznego przekazania informacji o jej wyborze na ich adresy e-mail.
11) Powiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 48 386 72 02
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty