Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-12-2021 10:52:00 |
Składania : | 23-12-2021 09:20:00 |
Otwarcia : | 23-12-2021 09:25:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Informacje dotyczące wielkości i zakresu przedmiotu zamówienia:
1) przy ul. Tuwima 4
- powierzchnia wewnętrzna budynku objęta sprzątaniem: pomieszczenia biurowe, korytarze, hole i klatki schodowe, schody, toalety - 451,16m2 pow. użytkowa
-
okna pow. 76,61 m2
-
ilość łazienek – 2,– posadzki terakota, ściany obłożone glazurą,
- ilość muszli klozetowych w toaletach - 4
szt.
- ilość umywalek w łazienkach - 3 szt.
-
ilość koszy na śmieci w łazienkach -
2szt.
2) ul. Prusa 6
- powierzchnia wewnętrzna budynku objęta sprzątaniem:
pomieszczenia biurowe, korytarze, hole i klatki schodowe, schody, toalety
- 340,99m2 pow. użytkowa
- okna pow. 54,05 m2
- ilość łazienek – 4,– posadzki
terakota, ściany obłożone glazurą,
- ilość muszli klozetowych w
toaletach - 4 szt.
- ilość umywalek w łazienkach -
4 szt.
- ilość koszy na śmieci w
łazienkach - 4szt.
3) ul. Plac Zwycięstwa 4,
- powierzchnia wewnętrzna budynku
objęta sprzątaniem: pomieszczenia biurowe, korytarze, hole i klatki
schodowe, schody, toalety - 378m2 pow. użytkowa
- okna pow. 39,15 m2
- ilość łazienek – 3,– posadzki
terakota, ściany obłożone glazurą,
- ilość muszli klozetowych w
toaletach - 5 szt.
- ilość umywalek w łazienkach -
4 szt.
- ilość koszy na śmieci w
łazienkach - 5szt
4) ul Niemcewicza 15
- powierzchnia wewnętrzna budynku
objęta sprzątaniem: pomieszczenia biurowe,
korytarze, hole
i klatki schodowe, schody, toalety - 400,33m2 pow. użytkowa
- okna pow. 59,64 m2
- ilość łazienek – 3,– posadzki terakota, ściany obłożone glazurą,
-
ilość muszli klozetowych w toaletach - 4 szt.
- ilość umywalek w łazienkach - 3 szt.
- ilość
koszy na śmieci w łazienkach - 3szt.
Usługa w zakresie utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynku obejmuje: sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynku codziennie w dni pracujące, w godzinach popołudniowych, obejmuje pomieszczenia biurowe i sanitarne, korytarze, schody itp. i polega w szczególności na :
-
zamiataniu i myciu podłóg (posadzki korytarzy,
schody),
-
myciu terakoty na posadzkach i glazury na ścianach w łazienkach,
-
ścieraniu kurzu z parapetów okiennych, poręczy,
balustrad (zlokalizowanych przy klatkach schodowych i oknach),
-
myciu (w tym środkami dezynfekującymi) sedesów i
muszli klozetowych, pisuarów i umywalek,
-
myciu w miarę występujących potrzeb drzwi
przeszklonych, drzwi w łazienkach i toaletach,
-
opróżnianiu i wyrzucaniu śmieci z koszy
umieszczonych na korytarzach i w pomieszczeniach wraz z wymianą worków o poj,
max. 30l.,
-
bieżące uzupełnianie w miarę potrzeb mydła w płynie
w dozownikach przy umywalkach w
łazienkach, oraz papieru toaletowego,
-
mycie
lamperii na korytarzach i klatkach schodowych minimum 1 raz w okresie
obowiązywania umowy oraz doraźne miejscowo wg występujących potrzeb
-
mycie opraw oświetleniowych, kloszy, szafek
metalowych, obudów i innych temu podobnych elementów – według występujących
potrzeb jednak nie rzadziej niż 1 raz na 6-miesięcy.
-
mycie okien minimum raz na kwartał, lub wg
zgłoszonych potrzeb.
-
mycie kratek wentylacyjnych
Wszystkie
niezbędne materiały, sprzęt, narzędzia, środki czystości, zapewnia wykonawca w
ramach ceny ofertowej. Sprzęt oraz używane przez Wykonawcę środki chemiczne
muszą gwarantować optymalizację wszystkich składowych usługi oraz zapewnić
zgodność z wszelkimi wymaganiami prawnymi (certyfikaty, dopuszczenia do użytkowania przez sanepid).
Od dnia 01.01.2022 roku do dnia 31.12.2022
r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (059) 84 252 22,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty