Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 16/PN/2021 Dostawa mebli biurowych , gabinetowych, krzeseł na potrzeby jednostek Wydzialu SiMR Politechniki Warszawskiej

Małgorzata Kowalska
Politechnika Warszawska Oddział: Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych
Termin:
Zamieszczenia : 24-12-2021 22:41:00
Składania : 01-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 01-02-2022 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1-2021-OJS250-659889-pl.pdf pdf 134.81 2021-12-24 22:41:00 Postępowanie
2-SWZ powyżej 214 000 16 PN 2021 euro - dostawa mebli.pdf pdf 9455.8 2021-12-24 22:41:00 Postępowanie
3 - Załacznik nr 1 Formularz oferty z załącznikami 1, 1a.doc doc 221 2021-12-24 22:41:00 Postępowanie
4- Załącznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy Części 1A - 8 (2).xlsx xlsx 3366.89 2021-12-24 22:41:00 Postępowanie
5- Załącznik nr 3_JEDZ.doc doc 183.5 2021-12-24 22:41:00 Postępowanie
6- Załącznik nr 4 oświacznie o przynależności do grupy kapitaowej.docx docx 25.56 2021-12-24 22:41:00 Postępowanie
7- Załacznik nr 5 Wzór umowy 16TP 2021.docx docx 78.24 2021-12-24 22:41:00 Postępowanie
8- Załącznik nr 6 oświadczenie o oaktualności informacji.docx docx 27.78 2021-12-24 22:41:00 Postępowanie
9 - Informacja o zmianie terminu składania ofert.pdf pdf 251.86 2022-01-19 15:11:35 Postępowanie
10 - Ogłoszenie zmiana terminu składania ofert 2022-OJS013-029256-pl.pdf pdf 66.56 2022-01-19 15:11:52 Postępowanie
3 - Załacznik nr 1 Formularz oferty z załącznikami 1, 1a.doc doc 221 2021-12-24 22:41:00 Kryterium
4- Załącznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo – cenowy Części 1A - 8 (2).xlsx xlsx 3366.89 2021-12-24 22:41:00 Kryterium
5- Załącznik nr 3_JEDZ.doc doc 183.5 2021-12-24 22:41:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert 16 PN 2021.pdf pdf 575.51 2022-02-01 13:02:29 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 16 PN 2021.pdf pdf 835.24 2022-02-10 16:20:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-10 16:20 Małgorzata Kowalska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-02-01 13:02 Małgorzata Kowalska Informacja z otwarcia ofert w postepowaniu 16/PN/2021 - Dostawa z montażem mebli biurowych, gabinetowych oraz krzeseł dla Wydziału SiMR Politechniki Warszawskiej.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-01 09:00 Komunikat Zamawiającego część 1 - 27 300,00 netto
część 2 - 34 110,00 netto
część 3 - 12 925,00 netto
2022-01-19 15:25 Małgorzata Kowalska Zamawiający na realizację postepowania przeznaczył :
część 1 - 27 300,00 netto, 33 579,00 brutto
część 2 - 34 110,00 netto, 41 955,30 brutto
część 3 - 12 925,00 netto, 15 897,75 brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

3 - Załacznik nr 1 F [...].doc

4- Załącznik nr 2 do [...].xlsx

5- Załącznik nr 3_JE [...].doc

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 835