Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-12-2021 13:12:00 |
Składania : | 30-12-2021 16:00:00 |
Otwarcia : | 30-12-2021 16:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu . Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto ( Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm.) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
I
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia
jest świadczenie usług
telekomunikacyjnych w telefonii stacjonarnej przez okres 12 miesięcy w
Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu wraz
z Filiami.
Okres obowiązywania umowy: od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
II Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami.
Oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują za pośrednictwem platformy zakupowej.
III Miejsce i termin składania ofert:
1.
Ofertę należy
złożyć za pośrednictwem platformy
zakupowej
2.
Oferta
powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, do dnia 30.12.2021 r. godz. 14:00.
3.
Otwarcie
złożonych ofert nastąpi w dniu 30.12.2021 r. godz. 14:10.
4.
Złożone
oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu
składania ofert.
5.
Wniosek o
wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem
Platformy zakupowej.
6.
Oferty
złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.
7.
Konsekwencje
złożenia oferty niezgodne z w/w opisem ponosi Wykonawca.
IV Opis warunków udziału w zapytaniu ofertowym :
1. O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy
realizacji podobnych zamówień,
1.2. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej
zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia,
1.3. nie otwarto ich likwidacji, ani nie ogłoszono
upadłości,
1.4. złożą ważną ofertę w terminie wyznaczonym do
składania ofert.
V Opis kryteriów, którymi Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej
oferty:
Zamawiający
podczas oceny ofert kierować się będzie kryterium najniższej ceny.
VI Wykaz wymaganych dokumentów:
1.
Formularz
ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 2.
2.
Odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy
każdego z nich.
3.
Aktualne
zaświadczenie o wpis do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych
prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą
z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (t.j. U. z 2019r. poz. 2460 z
późn. zm.).
4.
W przypadku,
gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty winien być dołączony
dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy
(pełnomocnictwo).
5.
Oferta i
wszystkie jej załączniki powinny być czytelne, pod rygorem jej odrzucenia
złożona na piśmie, sporządzona w języku polskim. Do wszystkich dokumentów i
oświadczeń sporządzonych w języku obcym muszą być dołączone ich tłumaczenia na
język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
6.
Wszystkie
dokumenty należy przesłać w postaci skanów za pośrednictwem Platformy
Zakupowej.
VII Opis sposobu obliczenia ceny, rozliczenia i
płatności:
1.
Cena oferty
musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2.
Cena oferty
musi być wyrażona w złotych polskich.
3.
Płatność
nastąpi w formie przelewu w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury VAT do
siedziby Zamawiającego.
VIII Tryb udzielenia wyjaśnień dotyczących treści
istotnych warunków zamówienia.
1.
Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści istotnych warunków
zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie udzielić wyjaśnień
2.
Treść zapytań
wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał zaproszenie
do złożenia oferty cenowej bez ujawniania źródła zapytania.
3.
W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem
terminu do składania ofert, zmienić istotne warunki zamówienia. Dokonaną zmianę
Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano
zaproszenie do złożenia oferty cenowej.
IX Unieważnienie zapytania ofertowego:
1.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego, jeśli:
1.1. nie została złożona żadna oferta,
1.2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotą,
którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego, na każdym jego
etapie bez podania przyczyny.
X Informacja o wynikach:
1.
O wyniku
zapytania ofertowego i wyborze oferty zostaną powiadomieni wszyscy Wykonawcy,
którzy zostali zaproszeni do złożenia oferty cenowej.
2.
Wykonawca,
którego oferta została wybrana, zostanie powiadomiony o decyzji Zamawiającego.
Informacja zostanie wysłana za pośrednictwem platformy zakupowej bezzwłocznie
po zatwierdzeniu wyników zapytania ofertowego i nie później niż w czasie
umożliwiającym podpisanie umowy.
XI Inne informacje:
1.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu uzupełnienia
lub doprecyzowania oferty.
2.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla
się od zawarcia umowy
w przedmiocie realizacji niniejszego zamówienia.
3.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość dokonania poprawy omyłek pisarskich
i rachunkowych w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
2021-12-31 09:30 | Renata Kłosowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
iż
najkorzystniejszą
ofertą
na
,,Świadczenie
usług
telekomunikacyjnych
w
telefonii
stacjonarnej
przez
okres
12
miesięcy
w
PUP
w
Radomiu
wraz
z
Filiami”
została
uznana
oferta
złożona
przez
UNITEL-MEDIA
SPÓŁKA
Z
OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza. Wobec powyższego z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu. |
Komunikaty