Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-01-2022 14:43:00 |
Składania : | 19-01-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty
na dostawę energii elektrycznej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w
postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu
wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie
do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto
do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r
PZP (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia
2021.06.24) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot zamówienia:
1) przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup energii
elektrycznej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika
3, 26-612 Radom na okres 12 miesięcy począwszy od 1 lutego 2022 r. do 31 stycznia 2023 r.
2) sumaryczne szacunkowe zestawienie poboru energii
elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej (PPE) wraz
z wyszczególnieniem grup taryfowych i mocy zamówionej do niniejszej
specyfikacji przedstawia się następująco:
|
ul. ks. Łukasika 3 26-612 Radom |
ul. Kozienicka 34 26-670 Pionki |
ul. Radomska 34 26-634 Gózd |
Nr PPE |
PL_ZEOD_1463000414_93 |
PL_ZEOD_1425000506_92 |
PL_ZEOD_1425101218_91 |
Szacunkowy pobór energii elektrycznej (kWh) |
147203 |
32583 |
1332 |
Taryfa |
C21 |
C11 |
C11 |
Zapotrzebowanie na moc (KW) |
100 |
24 |
16 |
Nr licznika |
94639244 |
97723386 |
26903285 |
3) Zamawiający obecnie posiada zawartą na dostawę energii
elektrycznej z ENIGA EDWARD ZDROJEK ul. Nowowiejska 6, 76-200 Słupsk oraz
zawartą na czas nieokreślony umowę na przesyłanie energii elektrycznej a PGE
Dystrybucja S. A. al. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna,
Rejon Energetyczny Radom, ul. Średnia 49, 26-600 Radom;
4) Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii
elektrycznej wskazana (powyżej) stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w
trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Faktyczne zużycie
energii elektrycznej (mniejsze lub większe) od wartości podanych uzależnione
jest wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od
wielkości zużycia energii elektrycznej Wykonawca zobowiązany jest w każdym
przypadku stosować zaoferowane w postępowaniu ceny dostaw energii
elektrycznej;
5) Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych
roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy
Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii
elektrycznej niż wskazana w niniejszej specyfikacji;
6) Zamawiający założył, iż wszystkie czynności związane ze
zmianą sprzedawcy, umożliwiające rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej wg
stawek zaoferowanych w ofercie przez zwycięskiego Wykonawcę zostaną zakończone
najpóźniej do dnia poprzedzającego zawarcie umowy. Ewentualne ryzyko
utrudnień, ze strony Dystrybutora energii elektrycznej mogące mieć wpływ na
późniejsze rozpoczęcie sprzedaży energii Wykonawca powinien uwzględnić w cenie
ofertowej;
7) energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne
zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne (Dz.U.2021.716 t.j. z dnia
2021.04.19) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi
Normami;
8) w przypadku niedotrzymania jakościowych standardów
obsługi, Zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty
według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca
2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz
rozliczeń w obrocie energią elektryczną
(Dz. U. z 2019 r., poz. 503) lub w każdym później wydanym akcie prawnym
określającym te stawki;
9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa
projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
2. Warunki płatności:
1) Wykonawca wystawia Zamawiającemu po upływie okresu
rozliczeniowego fakturę rozliczeniową;
2) należności wynikające z faktur VAT będą płatne w
terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury VAT. Wykonawca zobowiązany jest
wystawić fakturę VAT najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania/udostępnienia
Wykonawcy przez OSD informacji o odczytach oraz, z zastrzeżeniem zdania
trzeciego niniejszego punktu, doręczyć Zamawiającemu fakturę VAT w ciągu 16
dni od daty jej wystawienia. Jeżeli faktura VAT wpłynęła do Zamawiającego na
mniej niż 14 dni przed upływem terminu płatności wskazanego na fakturze,
termin płatności ulega przedłużeniu do
14 dnia od dnia wpływu faktury do Zamawiającego;
3) z zastrzeżeniem wymagań opisanych w punkcie 2, faktura
VAT wystawiona za ostatni okres
rozliczeniowy w danym roku kalendarzowym musi zostać doręczona
Zmawiającemu najpóźniej do dnia 25 stycznia następnego roku.
3. Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna być przygotowana w wersji elektronicznej wg
wzorów udostępnionych na platformie zakupowej OPEN NEXUS i musi zawierać
wszystkie informacje i dane wymagane przez Zamawiającego.
4. Miejsce i termin złożenia:
Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS do dnia 19.01.2022 r. do godziny 12.00 zgodnie z formularzem tam
udostępnionym.
5. Kryterium oceny ofert:
Oferty spełniające formalne wymagania, określone w
niniejszym zapytaniu, złożone przez
Wykonawców, będą oceniane według jednego kryterium:
Cena - 100 %
C = (najniższa cena / badana cena) x 100 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego
oferta zdobędzie największą liczbę punktów.
Zamawiający odrzuci ofertę w następujących przypadkach:
1) jest niezgodna z przepisami prawa;
2) jej treść nie odpowiada treści zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia;
5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) cenę ofertową
stanowi cena brutto (zawierającą podatek od towarów i usług oraz
podatek akcyzowy), obliczona przez Wykonawcę na podstawie szacunkowego poboru
energii przedstawionego w ust. 1 pkt 2 niniejszego zapytania. W formularzu na
platformie zakupowej Wykonawca podaje ceny jednostkowe dla poszczególnych
składowych stanowiących o cenie za dostawę dla każdego PPE. Suma wartości
brutto dla poszczególnych PPE stanowi wartość zamówienia ogółem. Wyliczona
wartość posłuży Zamawiającemu do porównania złożonych ofert i wyboru
najkorzystniejszej oferty;
2) ceny jednostkowe brutto zakupu energii elektrycznej
czynnej podane w formularzu ofertowym nie podlegają zmianie przez cały okres
obowiązywania umowy, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatkowej energii
elektrycznej (zmiana akcyzy lub VAT);
3) wszelkie opusty udzielone przez Wykonawcę muszą zostać
wliczone w cenę;
4) cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do
zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak
również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia;
5) wszystkie wartości cenowe w ramach postępowania będą
określone w złotych polskich (zł)
wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich,
zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę
koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią
elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, której
posiadanie należy wykazać poprzez załączenie kopii dokumentu do oferty.
8. Postanowienia końcowe:
1) po wyłonieniu
Wykonawcy zostanie zawarta umowa zawierająca szczegółowe uzgodnienia dotyczące
realizacji przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w niniejszym
zapytaniu;
2) przed jej podpisaniem Wykonawca zobowiązany będzie do
zawarcia polisy OC na okres świadczenia usługi na kwotę min. 100 000 zł, która
będzie stanowiła załącznik do umowy;
3) projekt umowy został
przedstawiony w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (48) 386 71 07, 539 155 559
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-01-25 09:25 | Małgorzata Bukowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
iż
postępowanie
na
dostawę
energii
elektrycznej
dla
Powiatowego
Urzędu
Pracy
w
Radomiu,
zostaje
unieważnione
z
powodu
niewystarczających
środków
na
realizację
zamówienia.
Małgorzata Bukowska |
Komunikaty