Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG.222.1.2022.MB Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

Małgorzata Bukowska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2022 14:43:00
Składania : 19-01-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę energii elektrycznej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r PZP  (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy. 

1. Przedmiot zamówienia:

1) przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom na okres 12 miesięcy począwszy od  1 lutego 2022 r. do 31 stycznia 2023 r.

2) sumaryczne szacunkowe zestawienie poboru energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej (PPE) wraz z wyszczególnieniem grup taryfowych i mocy zamówionej do niniejszej specyfikacji przedstawia się następująco:

 

ul. ks. Łukasika 3

26-612 Radom

ul. Kozienicka 34

26-670 Pionki

ul. Radomska 34

26-634 Gózd

Nr PPE

PL_ZEOD_1463000414_93

PL_ZEOD_1425000506_92

PL_ZEOD_1425101218_91

Szacunkowy pobór energii elektrycznej

(kWh)

147203

32583

1332

Taryfa

C21

C11

C11

Zapotrzebowanie na moc (KW)

100

24

16

Nr  licznika

94639244

97723386

26903285

 

3) Zamawiający obecnie posiada zawartą na dostawę energii elektrycznej z ENIGA EDWARD ZDROJEK ul. Nowowiejska 6, 76-200 Słupsk oraz zawartą na czas nieokreślony umowę na przesyłanie energii elektrycznej a PGE Dystrybucja S. A. al. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna, Rejon Energetyczny Radom, ul. Średnia 49, 26-600 Radom;

4) Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii elektrycznej wskazana (powyżej) stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii elektrycznej (mniejsze lub większe) od wartości podanych uzależnione jest wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia energii elektrycznej Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w postępowaniu ceny dostaw energii elektrycznej;

5) Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż wskazana w niniejszej specyfikacji;

6) Zamawiający założył, iż wszystkie czynności związane ze zmianą sprzedawcy, umożliwiające rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej wg stawek zaoferowanych w ofercie przez zwycięskiego Wykonawcę zostaną zakończone najpóźniej do dnia poprzedzającego zawarcie umowy. Ewentualne ryzyko utrudnień, ze strony Dystrybutora energii elektrycznej mogące mieć wpływ na późniejsze rozpoczęcie sprzedaży energii Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej;

7) energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne (Dz.U.2021.716 t.j. z dnia 2021.04.19) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami;

8) w przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, Zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną  (Dz. U. z 2019 r., poz. 503) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki;

9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

2. Warunki płatności:

1) Wykonawca wystawia Zamawiającemu po upływie okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową;

2) należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury VAT. Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę VAT najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania/udostępnienia Wykonawcy przez OSD informacji o odczytach oraz, z zastrzeżeniem zdania trzeciego niniejszego punktu, doręczyć Zamawiającemu fakturę VAT w ciągu 16 dni od daty jej wystawienia. Jeżeli faktura VAT wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 14 dni przed upływem terminu płatności wskazanego na fakturze, termin płatności ulega przedłużeniu do
14 dnia od dnia wpływu faktury do Zamawiającego;

3) z zastrzeżeniem wymagań opisanych w punkcie 2, faktura VAT wystawiona za ostatni okres  rozliczeniowy w danym roku kalendarzowym musi zostać doręczona Zmawiającemu najpóźniej do dnia 25 stycznia następnego roku.

3. Sposób przygotowania oferty:

Oferta powinna być przygotowana w wersji elektronicznej wg wzorów udostępnionych na platformie zakupowej OPEN NEXUS i musi zawierać wszystkie informacje i dane wymagane przez Zamawiającego.

4. Miejsce i termin złożenia:

Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową  OPEN NEXUS do dnia 19.01.2022 r.  do godziny 12.00 zgodnie z formularzem tam udostępnionym.

5. Kryterium oceny ofert:

Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszym zapytaniu, złożone przez  Wykonawców, będą oceniane według jednego kryterium:

Cena  - 100 %

C = (najniższa cena / badana cena) x 100 pkt

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zdobędzie największą liczbę punktów.

Zamawiający odrzuci ofertę w następujących przypadkach:

1) jest niezgodna z przepisami prawa;

2) jej treść nie odpowiada treści  zamówienia;

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

6. Opis sposobu obliczenia ceny:

1) cenę ofertową  stanowi cena brutto (zawierającą podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy), obliczona przez Wykonawcę na podstawie szacunkowego poboru energii przedstawionego w ust. 1 pkt 2 niniejszego zapytania. W formularzu na platformie zakupowej Wykonawca podaje ceny jednostkowe dla poszczególnych składowych stanowiących o cenie za dostawę dla każdego PPE. Suma wartości brutto dla poszczególnych PPE stanowi wartość zamówienia ogółem. Wyliczona wartość posłuży Zamawiającemu do porównania złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty;

2) ceny jednostkowe brutto zakupu energii elektrycznej czynnej podane w formularzu ofertowym nie podlegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatkowej energii elektrycznej (zmiana akcyzy lub VAT);

3) wszelkie opusty udzielone przez Wykonawcę muszą zostać wliczone w cenę;

4) cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia;

5) wszystkie wartości cenowe w ramach postępowania będą określone w złotych polskich (zł)  wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7. Warunki udziału w postępowaniu:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, której posiadanie należy wykazać poprzez załączenie kopii dokumentu do oferty.

8. Postanowienia końcowe:

 1) po wyłonieniu Wykonawcy zostanie zawarta umowa zawierająca szczegółowe uzgodnienia dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu;

2) przed jej podpisaniem Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia polisy OC na okres świadczenia usługi na kwotę min. 100 000 zł, która będzie stanowiła załącznik do umowy;

3) projekt umowy został  przedstawiony w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (48) 386 71 07, 539 155 559

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna.docx docx 14.97 2022-01-12 14:43:00 Postępowanie
Projekt umowy.docx docx 36.31 2022-01-12 14:43:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-01-25 09:25 Małgorzata Bukowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż postępowanie na dostawę energii elektrycznej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, zostaje unieważnione z powodu niewystarczających środków na realizację zamówienia.
Małgorzata Bukowska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa energii elektrycznej dla PUP Radom, ul. ks. Łukasika 3 zgodnie z danymi wskazanymi w ust. 1 pkt 2 zapytania ofertowego 147203 kWh - (0)
2 Dostawa energii elektrycznej dla Filia PUP w Pionkach, ul. Kozienicka 34 zgodnie z danymi wskazanymi w ust. 1 pkt 2 zapytania ofertowego 32583 kWh - (0)
3 Dostawa energii elektrycznej dla Filii PUP w Goździe, ul. Radomska 34 zgodnie z danymi wskazanymi w ust. 1 pkt 2 zapytania ofertowego 1332 kWh - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od daty wystawienia faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin obowiązywania umowy - Okres od 01.02.2022 do 31.01.2023. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - Oświadczam, że posiadam koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i załączyć wymagany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Projekt umowy - Wyrażam zgodę na zapisy projektu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Treść zapytania ofertowego - Wyrażam zgodę na zapisy zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna RODO - Zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 378